Sunday, May 13, 2007

Λοιμός



ΛΟΙΜΟΣ


Είναι η περίεργη ηδονή

που ανεβαίνει

τους αιώνες

καίγοντας αισθήματα,

αποτεφρώνοντας γυμνά κορμιά,

εφηβικά κρανία

και κολασμένα λουλούδια.

Στα ραγισμένα κάστρα

της άπλετης πορνείας

μαστιγώνεται η ήρεμη πολιορκία

νεαρών παρθένων

που κλείστηκαν σε μαύρα κελιά

λιώνοντας απ’ την τυραννική

φλόγα

του ξίφους του Αφέντη

και σταυροφόρων που έσβυσαν

πόλεις αποκλεισμένες απ’ το λοιμό

γεμάτες κάρα με πτώματα

και ζωές

τσαλαπατημένες στη λάσπη.
Ματέο Τζιλάρντρι Η Μεσαιωνική άνοιξη, μτφ. δική μου

Labels:

10 Comments:

Blogger ioeu said...

Η μετάφραση πότε έγινε?
Αν κατά τη διάρκεια της συγγραφής, έξοχο διάλειμμα, αν μετά, έξοχη ανάνηψη...
Εννοείς.

(άσχετο, αυτά τα φοβερά μονοπλάνα με τι κάμερα τα γύριζες?)

;)

13/5/07 7:33 PM  
Blogger mamaloukas said...

φρέσκο πράγμα αγαπητέ.
τα μονοπλάνα ε;

13/5/07 8:41 PM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Υπεροχο...

13/5/07 9:38 PM  
Blogger mamaloukas said...

thanks πρεζα Tv

13/5/07 10:12 PM  
Blogger scalidi said...

Μπράβο, θυμήθηκε το μπλογκ τις παλιές καλές του μέρες με την υοποβλητική ατμόσφαιρα την τρομώδη... Μπράβο για μετάφραση.Μπράβο για φωτογραφία.

"έσβησαν"

14/5/07 11:52 AM  
Blogger mamaloukas said...

έχεις δίκιο
αλλά έτσι γραφόταν κάποτε Σταυρούλα
είμαστε και λίγο μεγαλύτεροι...
θα το αλλάξω

14/5/07 2:55 PM  
Blogger alef said...

Καλά, γιατί δεν με προειδοποιείτε, καλά μου παιδιά, για το τί ακριβώς με περιμένει? Μαμαλούκα? Παραμύθια δεν μου είπες ότι θα έγραφες, παιδάκι μου? Κι εσύ τέκνον ioue, τα τρομακτικά μου άρχισες? Αντε να πάω για ύπνο τώρα, διότι όσο περνά η ώρα θα φοβούμαι χειρότερα (κοίτα ποιος μιλάει!)

15/5/07 12:55 AM  
Blogger alef said...

@ scalidi> Σταυρούλα, συγγνώμη του κλέβω τα ερωτηματικά τα ξενόφερτα (Libro) αλλά... γράφουν καλύτερα! Στα ερωτηματικά ο Librofilo είναι... μανούλα! Εμένα, πάλι μου πάνε τα θαυμαστικά! (άλεφ που όλο θαυμάζει! Σαν χάνος!) (είδες, για να ανεβάζεις μαύρο ποστ, μετά χάνεις... λάδια στα σχόλια!)

15/5/07 12:59 AM  
Blogger ioeu said...

Τώρα εγώ να νομίζω ότι ξεκίνησαν οι διακοπές μου?

(το live έξοχο!)

15/5/07 9:32 AM  
Blogger mamaloukas said...

Σαν στο σπίτι σας αγαπητέ. το live είναι καλό γιατί δεν είναι καθόλου στημένο...

15/5/07 1:48 PM  

Post a Comment

<< Home