Tuesday, March 13, 2007

Οι 7 ταινίες…

…που με σημάδεψαν.
Ευχαριστώ την Ντολ που έφερε το παιχνίδι στην πόρτα μου.
Αποφάσισα να βάλω τις ταινίες με τη χρονολογική σειρά την οποία τις γνώρισα.


Γκοτζίλα
Με ιαπωνικά καταστροφικά έργα μεγάλωσα. Μικρός τα καλοκαίρια στη Λευκάδα κάθε βράδυ σινεμά. Τότε υπήρχαν 4 σινεμά, σήμερα μετά βίας 1 κι αυτό μακριά.
Τα Γκοτζίλα ήταν ανεξάντλητα αμέτρητα, θυμάμαι ένα Γκοτζίλα εναντίον Γκοτζίλα (το ένα ήταν ρομπότ), απόλυτο καλτ, φίλοι.









Η λάμψη
Το αριστούργημα του Κιούμπρικ το απόλυτο παίξιμο του Νίκολσον, η άχαρη Ντυβάλ, ο τρομερός μικρός, το κρύο, η απομόνωση, η τρέλα, η ανάγκη της συγγραφής, η αδυναμία της συγγραφής, το ουίσκι, ο αλκοολισμός που καιροφυλακτεί, οι εφιάλτες που κρύβονται πίσω από μια οποιαδήποτε πόρτα. Έχω διαβάσει το βιβλίο 5-6 φορές στα ελληνικά, 4 στα ιταλικά, στα αγγλικά… έχω δει την ταινία 7 φορές αλλά πιο πολύ θυμάμαι μια φορά 1-3 τα ξημερώματα ξαπλωμένος στο κρεβάτι με ακουστικά…








Ο 4ος άνθρωπος
Φονικός ερωτισμός, τρομερή ατμόσφαιρα, πάλι συγγραφέας στο παιχνίδι, τότε που ο Βερχόφεν έκανε ταινίες…




Ο θησαυρός της Σιέρρα Μάντρε
Τζον Χιούστον. Από το βιβλίο του Τρέιβεν. Ασπρόμαυρο αριστούργημα. Πάλι 1-3 τα ξημερώματα και την επόμενη να δίνω μάθημα.








Άρωμα γυναίκας
Η απόλυτη ερμηνεία από τον Αλ Πατσίνο. Όσες φορές και να το δω, δεν τον χορταίνω.













Της κακομοίρας
Έχουμε μιλήσει γι αυτή την ταινία. Ο Ζήκος, ρεσιτάλ. Απεχθάνομαι το τέλος, δεν πρόκειται να το ξαναδω ποτέ.









Καυτή σάρκα
Αλμοντοβάρ. Φραντσέσκα Νέρι, πανέμορφη, αισθησιακή…














Αυτά, φίλοι… ρίχνω το μπαλάκι στους
Konstantino T
Στην Αλεξάνδρα
Στο Άλεφ (φιλοξενούμε, αναρτούμε και δεν δεχόμεθα απιστίες σε άλλα βλόγια)
Στον ioeu
Στη Σταυρούλα

(Λέτε να μου θυμώσει η Λίζ που δεν ανέφερα καμιά δικιά της ταινία; Ή η Μόνικα;)



29 Comments:

Blogger Librofilo said...

Τι είσαι εσύ ρε παιδί μου,τι επιλογές είναι αυτές?Δηλαδή εγώ που πρέπει να παίξω,θα φανώ τελείως σοβαροφανής...Αντε να μη βάλω "Το παλαμάρι του βαρκάρη" και τον "Ανώμαλο" και σας κουφάνω όλους...

13/3/07 6:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

@Librofilo> Επίτηδες τα λέτε, κανείς δεν θα σας πιστεύει! Δηλαδή, αν πω ότι είδα την "Αιμιλία την διεφθαρμένη" στα έξι μου, θα με πιστέψει κανείς;
@Mamaloukas> Διατάξτε! Σκλάβα σας πιστή, Πηνελόπη - Αλεφ.
Αλλά προσεχώς διότι με το... βληματείν, άστα να πάνε, τα έχω φορτώσει όλα στον κόκορα!

13/3/07 6:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Φρόυντ- Μαμαλούκα, σας έχω ορκιστεί πίστη αιώνια και σε άλλο μπλογκ, είπαμε! Επί του παρόντος, ανεπρόκοπο άλεφ.

13/3/07 6:25 PM  
Blogger scalidi said...

το προκομένο σκαλιδοπάτι, έγραψε και έπαιξε στο παιχνίδι σας και σας ευχαριστεί ιδιαίτερα

13/3/07 6:36 PM  
Blogger mamaloukas said...

libro
γιατί οι επιλογές μου είναι μη σοβαρές δηλαδής;
Άμα σε σημάδεψε Το παλαμάρι του βαρκάρη βάλ' το! :)))
Άλεφ ανεπρόκοπο και άτακτο το ξέρω πως είστε δεμένη με το παρόν βλογ
Σκαλίδη σκαλιδάκη τηλεγραφικά μας τα γραψες παιδί μου, γιατί τέτοια βιασύνη;

13/3/07 7:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

ωραιες επιλογες, καλτ και δραση!!

...εμενα παλι με σημαδεψε η πρωτη φορα που ειχα παει στο "Ορφεο" στην Αλκιβιαδου, 12 χρονων...

13/3/07 7:56 PM  
Blogger spiretos72 said...

Γοτζίλα! Θυμάμαι πολύ έντονα το Γκοτζίλα εναντίον Ύδρας, ένα από τα τελευταία στο θερινό της γειτονειάς προτού γίνει πολυκατοικείες. Η Ύδρα ήταν ένα μεγάλο... entity (στο μέγεθος του Γκοτζίλα), που τρεφόνταν από την μόλυνση!

Ωραίος ο Γκοτζίλα :-)

13/3/07 8:14 PM  
Blogger scalidi said...

γιατί δεν προκάμνω...χθες βράδυ είδα το DUVAR μια τουρκική με παιδάκια σε φυλακή, ό,τι πρέπει για σας να τη δείτε, αν δεν την έχετε ήδη δει...
ποπ κορν δεν μας μοίρασες μόνο

13/3/07 8:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

merci!
θα το κάνω στο κοντινό μέλλον!

εγώ είμαι για Μπόγκαρτ... εκτός τόπου και χρόνου, ως συνήθως.

13/3/07 9:32 PM  
Blogger mamaloukas said...

nuwanda
βουτηγμένος στην αμαρτία κι εσύ βρε παιδί μου, τώρα καταλαβαίνω γιατί ταιριάζουμε τόσο...
σπιρέτο
η καλύτερη μου όταν είχε Γκοτζίλα, όταν είχε Κ 13 λέγαμε θα μπούμε ή όχι (ανάλογα αν στην πόρτα ήταν ο καλός ή ο κακός)
στα Α μια λύση υπήρχε: Η μάντρα
Σκαλίδη
ωραία ταινία θα ήταν, ευχάριστη σίγουρα :)))
Άλεξ
όποτε και αν θέλεις. δεν πιέζουμε κανέναν, αν σαι καλά

13/3/07 10:06 PM  
Blogger mamaloukas said...

να σαι καλά, εννοώ

13/3/07 10:07 PM  
Blogger ioeu said...

σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.

πού μπορώ να βρω φωτο από ταινίες?
(τις βλέπω εδώ και ζηλεύω...)

14/3/07 1:51 AM  
Blogger mamaloukas said...

ioeu
παρακαλώ
εγώ πάω γκούγκλ, εικόνες με τον πρωτότυπο τίτλο ταινίας.

14/3/07 8:32 AM  
Blogger ioeu said...

over...

14/3/07 12:24 PM  
Blogger georgia tsokou said...

Πειράζει που από αυτές, μόνο το "Αρωμα Γυναίκας" και το "Shining" έχω δει Μαμαλούκα μου? Θα επανορθώσω η πτωχή. Μικρή είμαι ακόμη:-(

14/3/07 1:24 PM  
Blogger scalidi said...

καλέ γεωργία, αυτός είναι επικίνδυνος για την ψυχική μας υγεία, μετά τα νεκροφιλημένα ποστ, τώρα και τρομακτικές ταινίες, πώς τον κάνουμε παρέα; ΑΠΟΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

14/3/07 1:26 PM  
Blogger georgia tsokou said...

Εγώ πάντως Σταυρούλα μου - και εντελώς μεταξύ μας αυτό- λέω ν' αρχίσω να κόβω τα πολλά πολλά σιγά σιγά. Και δείχνει τόσο φυσιολογικός όταν τον συναντάς βρε παιδί μου...Και τόσο φιλικός. Πού να πάει το μυαλό σου...

14/3/07 1:43 PM  
Blogger mamaloukas said...

Georgia Scalidi
Τι πάθατε μωρέ;
Πού είναι τα θρίλερ; (εκτός της Λάμψης)
Τζόρτζια
γιατί να κόψεις παιδί μου;
έχεις χρόνο να δεις και τις υπόλοιπες... τον Αλμοντοβάρ κακώς τον έχασες...

14/3/07 2:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

done dimitri
thank you :)

14/3/07 5:20 PM  
Blogger mamaloukas said...

εγώ ευχαριστώ Αλεξάνδρα
τις είδα και τώρα θα ξαναπεράσω
να σαι καλά

14/3/07 7:01 PM  
Blogger mamaloukas said...

σκαλιδάκι
Το "απορώ με μένα" έχεις δοκιμα΄σει να το πεις;
(εγώ το λέω άπαιχτα)

14/3/07 7:02 PM  
Blogger mamaloukas said...

να το τραγουδήσεις εννοούσα

14/3/07 7:03 PM  
Blogger scalidi said...

θα σπάσω τα τζάμια, αλλά για να προσπαθήσω, αφού το λες. (απομακρύνσου απ' την οθόνη σου"
ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΜΕΝΑ...

14/3/07 7:40 PM  
Blogger mamaloukas said...

κΡΑκ!
Αμάν ρε Σταυρούλα ράγισε η οθόνη!

14/3/07 7:54 PM  
Blogger aura voluptas said...

Τώρα και "Godzilla expert" ? Πόσα ακόμα θα δουν και θα διαβάσουν τα ματάκια μας ? :-)))

Πολυσυλλεκτικός και απρόβλεπτος ...

Μαζί σας ! :-)

15/3/07 1:22 AM  
Blogger NinaC said...

Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση, Μαμαλούξ!!! Παίξατε απολαυστικά, ως ήτο αναμενόμενον!

Σμουτς!

15/3/07 12:36 PM  
Blogger Θάλεια & Κωνσταντίνα said...

Και οι 7 ταινίες είναι οι παρακάτω:
1. Betty Blue
2. Το τελευταίο ταγκό στο Παρίσι
3. Βασικό Ένστικτο
4. Το όνομα του ρόδου
Και λίγο ελληνικό
1. Μια ιταλίδα απ' την Κυψέλη
2. Μια τρελλή, τρελλή οικογένεια

16/3/07 8:52 PM  
Blogger Θάλεια & Κωνσταντίνα said...

και μια γαλλική
Δείπνο ηλιθίων

16/3/07 8:54 PM  
Blogger mamaloukas said...

αουρα
ε πώς να το κάνουμε; Γκοτζιλιακός!
ντολ
σ ευχαριστώ καλή μου μουτς και σ εσένα και στην αλμαλαιφ μωρέ.
κονσταντίνε
σ ευχαριστούμε παιδί μου. το όνομα του ρόδου λόγω παλαιών βιβλίων μου αρέσει κι εμένα πολύ, όπως και το Μπέτι μπλου

17/3/07 10:48 AM  

Post a Comment

<< Home