Wednesday, February 21, 2007

Μια φορά έσπασα το ντιβάνι…



…του ψυχαναλυτή (κι αυτός μ’ έδιωξε).

Και εμπλουτισμένο με τις αλήθειες της Άλεφ λέμε!

5 σύντομες αλήθειες για μένα

Μου αρέσουν τα ακραία πράγματα, τα περίεργα φιλμ, η μοίρα του καθενός κι οι ιστορίες που κουβαλούν οι άνθρωποι. Είμαι τρομερά περίεργος. Και από συγγραφικό ενδιαφέρον.

Ενδιαφέρομαι και μαγνητίζομαι από κάθε είδους καταστροφές και εγκλήματα.

Σιχαίνομαι το φθόνο. Κι αυτός με κυνηγάει με τη μορφή βλίτων που συναντώ κάθε λίγο και λιγάκι.

Αγαπώ τα παιδιά περισσότερο από κάθε τι άλλο στον κόσμο.

Θα ήμουν κακός δικαστής. Πιστεύω ότι οι αγενείς άνθρωποι αξίζουν μια ροπαλιά στο πίσω μέρος της κεφαλής με το ρόπαλο του μπέιζμπολ.

(Κι άλλη μια)
Μ’ αρέσουν τα βιβλία. Πολύ. Είμαι αθεράπευτα βιβλιόφιλος. Έχω συνειδητοποιήσει όμως πόσο ανήμπορα είναι όταν ο Θεός σηκώσει το χέρι και κάνει το κέφι του.


Ευχαριστώ τη Σταυρούλα και τον Reader που με πρότειναν στο παιχνίδι.
Προτείνω κι εγώ με τη σειρά μου

Τον Λιμπρόφιλο (που κάνει το δύσκολο)
Τον Βασίλη Ρούβαλη (βλέπε οι εντιμότατοι φίλοι μου)
Τον Αντώνη (βλέπε Απολείπειν ο Θεός Αντώνιον)
Την Aura Voluptas
Την alef

(δεν πειράζει που οι δύο τελευταίες δεν έχουν μπλογκ, με χαρά να δημοσιεύσω τις δικές τους αλήθειες εδώ στο δικό μου χώρο)

Οι 5 αλήθειες της αγαπητής Άλεφ (όπως ακριβώς έφτασαν στο ταχυδρομείο μας)

Η κυρία "ζω με δάνεια και δανεικά" και απαντώ παρομοίως.

* Ρόζα Λούξεμπουργκ ονειρεύτηκα κάποτε να γίνω. Αλλά δεν με χρειάστηκε η εποχή κι έτσι από ομάδα... κρούσης κατέληξα η... καλή διαχειρίστρια.

* Είμαι γενναία από φόβο. Παράτολμη σε μια διαρκή φυγή προς τα εμπρός, ναι έτσι ακριβώς αποκαλούν την αποκοτιά από... δειλία οι ψυχολόγοι.

* Και Άννα Καρένινα επιθύμησα κάποτε να γίνω. Αλλ' ούτε... Βρόντσκι, ούτε τραίνο.

* Λατρεύω τα παιδιά αλλά δεν με έκρινα ποτέ επαρκώς άξιά τους. Γι' αυτό και όποτε με παίρνει, τα παίρνω... δανεικά (ενίοτε και με... μπαμπάδες, που λατρεύω ομοίως).

* Αν δεν τα γράψω, δεν τα καταλαβαίνω τα όσα ζω. Για να... κρυφτώ, δανείζομαι φράσεις και καταστάσεις απ' άλλους. Και τώρα που σας τα λέω, με όνομα είμαι και πάλι... δανεικό.

36 Comments:

Blogger scalidi said...

Πόσο δίκιο έχει και η τελευταία σου αλήθεια...(ωραίος τίτλος και υπότιτλος). Με αποζημίωσε το κείμενο για την επιλογή σου. Περιμένω κι αυτούς που πρότεινες...

21/2/07 3:34 PM  
Blogger spiretos72 said...

Χμ... αυτή η ηδηπαθής νεαρά καπουτσίνο πίνει?

21/2/07 7:02 PM  
Blogger mamaloukas said...

Μόλις Παρελήφθησαν αντιγριπικά εμβόλ.. εεε
οι απάντήσεις της αξιότιμης κυρίας Άλεφ
αναρτώνται άυριο με τη δροσούλα.

η ευγενής κυρία Άουρα είχε ήδη προσκληθεί από την Raining in Georgia και απάντησε εκεί. δε θα απαιτήσουμε να πει κι άλλες αλήθειες. αρκούν. αν θέλει όμως δε θα τη σταματήσουμε.

σπιρέτο η κυρία πίνει Capucco (όντως, έτσι το λένε μερικοί!)

Σκαλιδάκι ευχαριστώ περαστικά

21/2/07 7:18 PM  
Blogger scalidi said...

αψουουουουουουουού!
γείτσες!
στω!

21/2/07 7:31 PM  
Blogger George Glikofridis said...

Ο Μαμαλούκας είναι καλό παιδί, αλλά δεν τηρεί τις οδηγίες του γιατρού. Η γρίππη είναι το λιγότερο...
(Libro, πρόσεχε τι θα γράψεις... θα τα πάρει αυτός και θα τα κάνει βιβλίο.. τους ξέρεις τους συγγραφεις τώρα ε; πετάματα της κοινωνίας...)
Εγώ να γράψω; Τι να γράψω... δε μιλάμε πια με τον κ. Μαμαλούκα... αλλά εγώ ξέρω τι φταίει... φταίει μια φορά που δε σήκωσα το κινητό την ώρα που τηλεφώνησε... -δε το είδα μωρέ! ε δε το είδα! ααααα...- κι εκτός αυτού ξέχασα ότι είχε πάρει και δεν ανταποκρίθηκα την επόμενη ημέρα... αλλα τους ξέρεις τους συγγραφείς τώρα... ε καλά... άστα άστα...
Ε αλήθεια λέω!

21/2/07 8:56 PM  
Blogger George Glikofridis said...

This comment has been removed by a blog administrator.

21/2/07 8:59 PM  
Blogger georgia tsokou said...

Τώρα εξηγούνται όλα κ. Μαμαλούκα μου. Αφελής ερώτηση: η κοπέλα με το φλιτζάνι είναι κάποια κρυφή έκτη αλήθεια;

21/2/07 9:18 PM  
Blogger mamaloukas said...

Κύριε Γλυκοφρύδη μάζεψε τα κομμάτια σου κι άιντε στα μπλόγκια σου
και δε σε πήρα τηλ
εσεμέσε σου στειλα

κι επειδή έτσι γουστάρω σου σβύνω και τα σχόλια μπέιμπι

Δεν νομίζω να αναφέρεται το ονοματάκι σου εδώ ως προσκεκλημένου να γράψεις
οπότε τι να γράψεις;

Τζόρτζια κοντά είσαι για την έκτη αλήθεια

21/2/07 9:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

είναι τόσο ξεκάθαρες οι αποκαλύψεις σου... και καθαρές σαν κρύσταλλο σε αντίθεση με τους σκοτεινούς σου χαρακτήρες (δεν θα συνεχίσω την ανάλυση).

(το τελευταίο που λες είναι κατα τη γνώμη μου και βαθύτατα ουσιαστικό)

21/2/07 11:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Απλές και στο στόχο τους! Συμφωνώ μαζί σας, κ.Μαμαλούκα (εκτός από το δεύτερο). Αυτό το παιχνίδι είναι ότι χρειαζόμουν αυτή τη στιγμή να διαβάσω. Για να θυμηθώ κάποια πράγματα.

"Pay it forward", λοιπόν, σαν την ταινία.

21/2/07 11:36 PM  
Blogger aura voluptas said...

Αχ , κύριε Μαμαλούκα μας ! Αχ , κύριε Μαμαλούκα μας ! Σατανικέ :-) κύριε Μαμαλούκα μας ! Σας ευχαριστώ για την πρόσκληση , μεγάλη μου τιμή , αλλά , ναι , σας πρόλαβαν άλλοι ...΄

Η 6η μου αλήθεια πάντως θα πλησίαζε κατά πολύ μια από τις δικές σας ή και τις πέντε μαζί . Χαίρομαι που συμφωνούμε σε πολλά λοιπόν . :-)

22/2/07 1:17 AM  
Blogger mamaloukas said...

Αλεξάνδρα
Σ ευχαριστώ, με τιμά η αποψή σου.
αν δεν έχεις προσκληθεί ήδη με χαρά να δεχτώ και να ανεβάσω εδώ τις δικές σου αλήθειες.
Χρυσόθεμις
έχετε δίκιο κυρίως για το δεύτερο. βλέπετε αν δεν είχα και στραβά δεν θα μπορούσα να γράφω αυτά που γράφω.
Άουρα
Αχ Άουρα
θα υπάρξει μια άλλη φορά για εσάς.

22/2/07 8:52 AM  
Blogger Librofilo said...

@Alef>Υποκλίνομαι...

22/2/07 3:26 PM  
Blogger scalidi said...

alef> σας έριξε κι εσάς στο ντιβάνι ο δεμ ο υπερλούξ...τι να κάνετε κι εσείς πώς να αντισταθείτε...
χειροκρότημα από μένα για τις αλήθειες σας...κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ!

εγώ σιχαίνομαι τα δανεικά και τα δάνεια, όλα τοις μετρητοίς θέλω επί τόπου να τα πληρώνω...

22/2/07 3:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

@Librofilo> Αυτά μου κάνετε... και γίνεται το δικό σας! Δικός σας κι ο Χήθκλιφ, άντε! (Την Μποβαρύ, σας την έγραψα για... άλλους λόγους!)
@Mamaloukas> Ευχαριστώ για την φιλοξενία (αν έρθει το... νοσοκομειακό, προστατεύστε με! Στο κάτω- κάτω εσύ την είχες την ιδέα!)(Μαζέψου καλέ, διαλαλείς την... πραμάτεια μας σε ξένα μπλογκς!)

22/2/07 3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

@scalidi> Σταυρούλα μου καλή, δεν έχουν να κάνουν με χρήματα τα δάνειά μου αλλά με δανεικούς ήρωες (και ηρωίδες). Δικαίωμά μας δεν είναι σ' αυτή τη ζωή να επιλέγει ο καθένας τις... παρέες του; Ε θέλω κι αυτούς! Πειράζει; Αλλά ούτε λόγος, ο... υπερλούξ σ' έχει ξαπλώσει και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι! Φρόυντ, παιδάκι μου! Ξεχνάς τα δυο αδέλφια στον Βοτανικό; Τον εμμονοληπτικό ήρωα που διαλύθηκε προκειμένου να εκδικηθεί στην "Απαγωγή του Εκδότη"; Καλά δεν σου λέω για τον Δημήτρη του στο Αλκοόλ... Πως να του ξέφευγε ένα ταλαίπωρο άλεφ!

22/2/07 4:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

@scalidi> Σταυρούλα μου καλή, δεν έχουν να κάνουν με χρήματα τα δάνειά μου αλλά με δανεικούς ήρωες (και ηρωίδες). Δικαίωμά μας δεν είναι σ' αυτή τη ζωή να επιλέγει ο καθένας τις... παρέες του; Ε θέλω κι αυτούς! Πειράζει; Αλλά ούτε λόγος, ο... υπερλούξ σ' έχει ξαπλώσει και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι! Φρόυντ, παιδάκι μου! Ξεχνάς τα δυο αδέλφια στον Βοτανικό; Τον εμμονοληπτικό ήρωα που διαλύθηκε προκειμένου να εκδικηθεί στην "Απαγωγή του Εκδότη"; Καλά δεν σου λέω για τον Δημήτρη του στο Αλκοόλ... Πως να του ξέφευγε ένα ταλαίπωρο άλεφ!

22/2/07 4:16 PM  
Blogger scalidi said...

μόλις κατάπιε το σχόλιό μου ο μπλόγκερ...αμάν!

άλεφ, σχηματικό ήταν αυτό με τα δάνεια, φταίει που δεν τα λέω "ντάγκα" τα πράγματα που λέει και οικοδεσπότης μας. τους χαιρετισμούς μου σε όλους

22/2/07 4:26 PM  
Blogger mamaloukas said...

Βλε κολίτσια με κολακεύετε τώλα

22/2/07 4:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

mamaloukas,
ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση, έχει απαντηθεί στο ακριβώς προηγούμενο ποστ μου στο βλογκ. Πέντε (5) ή 'Η Θάλασσα της Νύχτας και το Φως του Σκοταδιού... :)

22/2/07 5:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

@Scalidi>Το ξέρω, ματάκια μου, απλώς διευκρινίζω για να μη με... φοβάται ο κόσμος! Και τα υπαινικτικά σου θαύμα είναι και τα ντάγκα σου υπέροχα όπου χρειάζονται, γι' αυτό σε λατρεύω. Απλώς μάλλον δεν είμαι μόνο του υπαινικτικού αλλά και του... μπουρδουκλωμένου!
@ Μαμαλούκα σημείωνε, έκανα... γλωσσοπλαστική! Αλλά σαν το δικό σου το... βληματείν! Ανυπέρβλητο! Το θυμάμαι κι ακόμα γελάω!

22/2/07 7:37 PM  
Blogger ange-ta said...

Ολα τα κατάλαβα, αλλά να θέλεις να είναι κάποιος Ρόζα Λούξεμπουργκ και Αννα Καρένινα, δυσκολεύομαι! Αλλά που θα πάει θα το καταλάβω και αυτό!
καλο βράδυ

22/2/07 10:22 PM  
Blogger dimitris-r said...

Αυτό με τη ροπαλιά, γίνεται; Και όχι μόνο για την αγένεια... Ξέρω κι άλλες περιπτώσεις που χρήζουν μιας τέτοιας

22/2/07 11:23 PM  
Blogger mamaloukas said...

dimitris-r
καλώς τον και πάλι.
Βεβαίως και υπάρχουν κι άλλες περιπτώσεις που χρήζουν ροπαλιάς.

23/2/07 8:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

@ange-ta> Εχει να κάνει, μάλλον, με την ιδιοσυγκρασία και τις ανάγκες μας. Ενδεχομένως κάποιους και να τους πνίγει η εποχή τους και οι γείτονές τους ή οι "οικείοι ξένοι" και να χρειάζονται χάρτινους ήρωες για να επιζήσουν. Ετσι ή αλλιώς τελικά στον κόσμο του ζει κανείς!

23/2/07 9:10 AM  
Blogger Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

Προς το μπουρδουκλωμένο alef
Λοιπόν εγώ Μάρλον Μπράντο κι εσύ Άννα Μπλανς Ντυμπουά Καρένινα και να δούμε πού θα μας βγάλει.

23/2/07 1:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

@λεία βιτάλη> Στο... Βυζαντινό Μουσείο τη Δευτέρα προς το παρόν! Ε κι ύστερα βλέπουμε! Και τραίνα υπάρχουνε πια, και αεροπλάνα και βαπόρια...
μπουρδουκλωμένο... άλεφ, και για σήμερα... Μπλανς Ντυμπουά

23/2/07 1:36 PM  
Blogger Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

bourdouklomeno alef
Μ' αεροπλάνα και βαπόρια και με τους φίλους τους παλιούς τριγυρνάμε στα σκοτάδια όμως εσύ δεν μας ακούς Πολυδεύκη!

23/2/07 1:54 PM  
Blogger mamaloukas said...

απολαυστικός ο διάλογος!

23/2/07 2:41 PM  
Blogger Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

Μας ενέπνευσε το μπλογκιον!

23/2/07 3:16 PM  
Blogger ange-ta said...

Τώρα με τη Λεία τρίτωσε και πάει.
Ρόζα, Αννα, Μπλάνσ!

23/2/07 8:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

@ange-ta> Στη Μαργαρίτα Γκωτιέ ή στη Λίλια Μπρικ μας μαζεύει το... νοσοκομειακό, οπότε καθόλου να μην ανησυχείτε! Αφήστε που έχει το νου του κι ο Φρόυντ- Μαμαλούκας! Ολα υπό έλεγχο, λοιπόν! Και τώρα, Καληνύχτα
ΥΓ. Ξεχάσαμε τον Μάρλον της Λείας, τον Πολυδεύκη...
Λεία μου, αν τόξερε, θα προτιμούσε να τον λένε Πολυδεύκη!

23/2/07 9:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Φρόυντ- Mamaloukas, μαζέψτε μας! (πριν μας... μαζέψουν!)

23/2/07 9:11 PM  
Blogger mamaloukas said...

girls, (και ειδικότερα Άλεφ) έχω καλέσει ήδη ειδικούς. μην ανησυχείτε, θα σας συνοδέυσουν κάπου όπου θα είστε καλύτερα...

23/2/07 9:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Γιατρέ μου (Φρόυντ- Mamaloukas) εσείς να μη ξεχάσετε την αυριανή συνεδρία (παραλήφθησαν νέα εμβόλια... αντικαρενινικά), εδώ ήδη όλα καλά.

23/2/07 11:14 PM  
Blogger mamaloukas said...

αλεφ + υπόλοιποι ασθενείς
En taxis
ekleise epomeno rantevu
πυροβολημένων
κ απολυμένων
Δευτέρα βράδυ Πολεμικό μουσείο να δούμε τα αεροπλάνα...

24/2/07 6:10 PM  

Post a Comment

<< Home