Sunday, February 11, 2007

Antonello Venditti - Lilly


Lilly
Στίχοι, μουσική: Antonello Venditti
Λίλυ
Λίλυ, τέσσερις τρύπες στο δέρμα
Λίλυ, χαρτί εφημερίδας
Λίλυ, γυμνή, χωρίς παπούτσια
Λίλυ, άσπρη κι όχι στο νοσοκομείο
Λίλυ, χωρίς μαλλιά
Λίλυ χωρίς δόντια για να φας
Λίλυ, ένα σωρός σκουπίδια
Λίλυ, κανένα γάλα δε θα μπορέσει να σε σώσει
Λίλυ, διαβάζαμε μαζί
Λίλυ, ταξιδεύαμε μαζί
Λίλυ, ποιο τρένο τώρα, ποιο βιβλίο, ποιος έρωτας θα μπορέσει να μου τα ξαναδώσει
Λίλυ, το δωμάτιό μου είναι παγωμένο
Λίλυ, πού πήγες
Λίλυ, οι καταραμένοι ποιητές σου
Λίλυ, τα στολίδια σου
Λίλυ, έπρεπε να τους συλλάβουν
Λίλυ, έπρεπε να σε γιατρέψουν
Λίλυ, τέσσερα πορτοκάλια το πρωί της Κυριακής
Λίλυ, μετά από δυο χρόνια
Λίλυ, δεν με αναγνώριζες
Λίλυ, ήμασταν δυο μωρά
Λίλυ, εγώ ήμουν ο γιατρός σου
Λίλυ, δεν μπορούσες να κάνεις έρωτα
Λίλυ, η σύριγγα – αστυνομία
ποιο τρένο τώρα, ποιο βιβλίο, ποιος έρωτας θα μπορέσει να μου τα ξαναδώσει
Λίλυ, αγάπη
Λίλυ, αγάπη μου
Λίλυ

18 Comments:

Blogger georgia tsokou said...

Θαύμα. Θα θελα να ακούσω το τραγούδι. Θα το ψάξω. Η νοσταλγία συνεχίζεται ε;

11/2/07 3:52 PM  
Blogger mamaloukas said...

oh yes
το τραγούδι ή το ερωτεύεσαι ή δε θες να το ξανακούσεις.
ιδιαίτερη φωνή.

11/2/07 4:06 PM  
Blogger Juanita La Quejica said...

Με πήγες 27 χρόνια πίσω, όταν ο Μαρτσέλο μου είχε χαρίσει ένα δίσκο του Venditti, τον πρώτο μου δίσκο! Σινιόρ καπιτάνο, το μόνο τραγούδι που θυμάμαι...

11/2/07 5:55 PM  
Blogger mamaloukas said...

juanita
!!!!!
καλώς ήρθες!

11/2/07 6:09 PM  
Blogger aura voluptas said...

Έχω την εντύπωση ότι το τραγούδι αυτό έχει διασκευαστεί και στα ελληνικά , ίσως πάλι όχι ...

Ένας πρώην μεγάλος μου έρωτας , ο οποίος κατά σύμπτωση έζησε πολλά χρόνια στην Ιταλία , μου είχε πει ότι όταν "γυρίζεις" στο παρελθόν ή κολλάς σ'αυτό , σημαίνει ότι δεν είσαι ευχαριστημένος από το παρόν σου . Κι αυτό δεν είναι πάντα καλό . Δεν το είχα πολυκαταλάβει τότε , ήμουν και μικρούλα . Έκτοτε όμως το διαπίστωσα αρκετές φορές .

Εύχομαι να μην σας συμβαίνει κάτι τέτοιο . Ή αν σας συμβαίνει να είναι στα πλαίσια αυτοκριτικής και φάσης μεταβατικής πριν την εκκίνηση για τα καλύτερα που επιθυμείτε να έρθουν .

Και να βάλετε και εσείς μουσική στο μπλογκ για να μπορούμε και να τα ακούμε τα άσματα και να τα χαιρόμαστε , εντάξει ? Είμαι σίγουρη ότι είναι υπέροχα ! :-)

11/2/07 10:54 PM  
Blogger el-bard said...

Πολύ όμορφο τραγούδι, πράγματι. Κι αληθινό. Την καλημέρα μου, Δημήτρη. Σ' έψαχνα το Σάββατο.

12/2/07 10:39 AM  
Blogger georgia tsokou said...

Νομίζω πως έχεις δίκιο Aura. Κι εγώ επιστρέφω συχνότατα στο παρελθόν τον τελευταίο καιρό και υποψιάζομαι ότι φταίει το παρόν μου για την αναδρομή.
Και επίσης, αγαπητέ Demetrio θα συμφωνήσω ότι πρέπει να μας ανεβάζεις τα τραγούδια να τ' ακούμε! Το συγκεκριμένο το ψάχνω αλλά δεν το βρίσκω, άμα θες να ξέρεις. 'Αντε!!! Μισές δουλειές!!! :-)

12/2/07 10:41 AM  
Blogger mamaloukas said...

ευχαριστώ κορίτσια
αυτό είναι το καλό με τα μπλογκ
βάζεις ένα τραγούδι
και σου ρχεται η ψυχανάλυση με σχόλιο
θα σας προτιμώ,χαχα.
Τραγούδια τώρα δε σηκώνει η σύνδεση μου ούτε ξέρω πώς να βάζω.
Γι αυτό υπάρχει ο φίλος μου ο Λίμπρο.
Καλημέρα Λεφτέρη, ελπίζω ν' αντέχεις τα δύσκολα που περνάς.
το σκαλιδάκι τι έγινε;

12/2/07 2:49 PM  
Blogger NinaC said...

Τι όμορφο! Και τι λυπητερό!

12/2/07 11:55 PM  
Blogger aura voluptas said...

Για τη μουσική : Υπεκφυγές ...

Για την ψυχανάλυση : Μια υπόθεση έκανα . Να μου θυμίσετε μόνο την επόμενη φορά να σας χρεώσω χα , χα .

Για Σκαλίδη : Όντως . Αγρανάπαυση κάνει ? Για καλό θα είναι , ελπίζω . :-)

12/2/07 11:59 PM  
Blogger Unknown said...

Υπέροχο, πραγματικά!Μου θυμίζει και λίγο Κική Δημουλά. Να είσαι καλά Δημήτρη! Dana_Semitekolo

13/2/07 12:09 AM  
Blogger mamaloukas said...

doll
ciao belezza!
Aura
μ αρέσει που αντιδράσατε όπως θα ήθελα στο θέμα της ψυχανάλυσης, χιχι
katrougiali
επίσης, να σαι καλά.

13/2/07 9:41 AM  
Blogger mamaloukas said...

scalidi
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!

13/2/07 2:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

πόνος, τόσος όσο μια πληγή που δεν έχει κλείσει.

και δεν θα κλείσει ποτέ...

έτσι μοιάζει σ'αυτό το τραγούδι

13/2/07 5:42 PM  
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Εγώ βρήκα ένα άλλο του κομμάτι
το Alta Marea,
που είναι η ιταλική διασκευή του Don't dream. It's over.

Ωραία φωνή, αισθαντική!
Αλλά και η γλώσσα, ε!

:-)

14/2/07 2:21 AM  
Blogger mamaloukas said...

alexandra
συμφωνώ, το τραγούδι έχει κάτι το σπαραχτικό
Lucy
ιδιαίτερη φωνή, στην αρχή δε μου άρεσε καθόλου. μεγάλο ρόλο έπαιξαν οι στίχοι για να τον αγαπήσω, όπως και τον Κόντε.

14/2/07 9:18 AM  
Blogger scalidi said...

έχεις καταρακυλήσει στο λυρισμό αυτό το μπλογκ και δεν ξέρω τι να υποθέσω... μάλλον θα γράφει ο οικοδεσπότης κανένα ασύλληπτο θρίλερ και θέλει να ισορροπήσει. περαστικά μας (αυτό είναι κυριολεξία και δεν έχει να κάνει με το ποστ, αν και γάντι του πάει)

14/2/07 11:21 AM  
Blogger mamaloukas said...

Κατρακυλήσει στο λυρισμό
ασύλληπτο θρίλερ

!!!!!!!!!!!!!!!
μ' έστειλες
δυστυχώς το θρίλερ που λες ούτε μου περνάει από το μυαλό.

Καλή ανάρρωση

14/2/07 12:13 PM  

Post a Comment

<< Home