Wednesday, February 28, 2007

Αλκοόλ Κεφ 4 ΤΑ ΜΑΛΤ (α΄ μέρος)


Μαλτ μαλτ μαλτ μαλτ μαλτ μαλτ μαλτ μαλτ μαλτ μαλτ μαλτ μαλτ μαλτ μαλτ μαλτ
Ναι! Έφτασε η ώρα.
Μεγάλο ποστ, φίλοι.




Λοιπόν εδώ παίζουμε στην κατηγορία μου. Τι εφεύρεση φίλοι! Πόσο θα ήθελα να ζω στη χώρα του μαλτ!

Σ’ αυτές τις περιοχές που, όπως ο έλληνας έχει τις κότες του, αυτοί έχουν κι από μια μικρή ντιστιλερία κι ο καθένας φτιάχνει και το νέκταρ του. Άπαιχτη φάση. (να μην οδηγούσαν ανάποδα…)
Γι’ αυτό λοιπόν φίλοι είναι δύσκολο να γράψουμε όλες τις μάρκες.
Θα γράψουμε τα σπουδαιότερα, ό,τι μας αρέσει εμάς και ξέρουμε μες στη τύφλα μας κι από και πέρα να δώσει ο Θεός να γράψουμε κι άλλα.


Γιατί όμως μαλτ κι όχι μπλέντετ; Ουίσκι το ένα ουίσκι και το άλλο. Σωστά κι όπως γράψαμε υπάρχουν μπλέντετ άπαιχτα.
Αλλά το μαλτ είναι σαν το δερματόδετο βιβλίο.
Μπορεί να είστε αναγνώστης χωρίς απαραίτητα να είστε βιβλιόφιλος, να μη σας λέει κάτι ένα παλιό βιβλίο δεμένο όλο δέρμα…
Αν όμως σας λέει… ανάλογα παρομοιάζω εγώ τα μαλτ.
Λίγα γενικά λόγια σχετικά με τα μαλτ

Οι ουισκογνώστες θα ανιχνεύσουν αλλόκοτες οσμές που θα τις περιγράφουν σαν γλυκιά καραμέλα μέντα με οσμή μασχάλης αγριογούρουνου και άγουρο δαμάσκηνο που τρίφτηκε στην ορεινή χλόη και θα σας μπερδέψουν φίλοι με τις περίτεχνες εκφράσεις.
μη μασάτε μη μασάτε
Εγώ θα σας τα περιγράψω με την απλή γλώσσα που καταλαβαινόμαστε.
Εδώ δεν ήρθαμε να γράψουμε έκθεση ούτε να γεμίσουμε σελίδες ιλουστρασιόν περιοδικού που τα διαβάζουν οι κάθε λογής δήθεν που κατέβηκαν απ’ τα μουρτζοχώρια τους, μου διαβάσανε ένα Ζαμπούνη και αγόρασαν υγραντήρες για τα κοχίμπα τους, αντί ν’ αγοράσουν μια γραμματική και μια ορθωγραφοία να μάθουναι να μιλούναι και να γράφουναι σοστά σαν εμαίνα.
Λοιπόν ξεκινάμε τα μαλτ χωρίζονται σε γεωγραφικές ζώνες σαν να λέμε πάνω Μάνη κάτω Μάνη ανωμερίτες κατωμερίτες κτλ
Μην τρελαίνεστε. Όλα ωραία είναι. Μην ακούτε όποιον θέλει να σας το παίξει και σας πει εγώ άμα δεν είναι από το νησί Islay δεν το πίνω. Ξηγείστε του το μήνυμα
Ρε εδώ ήρθαμε να πιούμε, γεωγραφία θα κάνουμε;

Μετά από αυτή την περιττή εισαγωγή ξεκινάμε.

Loch Lomond
Σας θυμίζει τίποτα; Ναι είναι το αγαπημένο του κάπτεν Χάντοκ και γι’ αυτό σεβασμός απόλυτος. Μόνο γι’ αυτό πρέπει να υπάρχει σε κάθε κάβα που σέβεται τον εαυτό της. Τώρα τελευταία εισήχθη στη χώρα μας κι είναι φτηνό (κοντά στα 23-24 ευρώ). Προσοχή: δεν αναφέρεται πόσων ετών είναι. Γευστικώς όμως δεν μου είπε τίποτα. Σαν να φιλάς τον καπετάνιο Χάντοκ. (12/30)

Isle of Yura
Γιούρα ή γιούργια για τους βλάχους.
10 ετών. Αξιοπρεπές μαλτ. Το προτιμώ με ένα παγάκι σαν κανονικό ποτό. (περίπου 23 ευρώ)
Superstition (δεν αναφέρεται πόσων ετών) με πιο δυνατό χαρακτήρα, πιο εύγεστο.
Υπόλοιπες εκδόσεις: 16, 21, 27, 33, 36 ετών και orwell. (Ο Τζορτζ;)

Bowmore

Μαρκάρα φίλοι. Σεβασμός.

Cask Strenght
Αυτό σημαίνει ότι βγήκε κατευθείαν απ’ το βαρέλι χωρίς άλλη επεξεργασία και κράτησε περισσότερους βαθμούς γι’ αυτό και είναι 56% vol.

Το ’πιες ή εικάζεις ρε Μαμαλούκα;

Το ’πια ο συγχωρεμένος. Τι να σας πω; Για κάτι τέτοια αξίζει να ζεις. Μόλις άνοιξα το μπουκάλι πλημμύρισε άρωμα όλο το σαλόνι. Πολύ δυνατό, αδύνατον να το πιεις σκέτο. Αναγκαίο να προσθέσετε λίγο νεράκι για να το βοηθήστε να βγάλει καλύτερα τα κρυμμένα αρώματά του. (και τα ξωτικά του)
Μην ακούτε δήθεν γνώστες που επιμένουν αυστηρά σκέτα τα μαλτ. Είναι μαιμουδογνώστες. Εμείς έχομεν τα μάνιουαλς που λεν την αλήθεια. Ελάχιστο νερό ναι οπωσδήποτε κι αν μπορείτε να είναι από το ποταμάκι που κυλάει μέσα απ’ το εμφιαλωτήριο. Κάντε ένα ταξίδι και πάρτε, ντε. (ή βάλτε την κουμπάρα σας –αυτή που στείλατε στη Φλωρεντία για bistecca fiorentina- έτσι θα χετε και την ευκαιρία να την… την κουμπάρα. Για σας δουλεύω βρε)

Γεύση

Βαριά. (τώρα θα αυτοσχεδιάσω εγώ με τα αρώματα) Τζάκι, καμένο κυπαρίσσι, αρμύρα από ατλαντικό που μαστιγώνει το τζάμι και βαρύ σούρουπο πλακωμένο από καταχνιά και ομίχλη. Ρίξτε το κούτσουρο στη φωτιά (δεν εννοώ τον-την σύντροφό σας) ξαπλώστε στο ανάκλιντρο και ρίξτε πάνω σας την καρό κουβερτούλα. Χαμηλό φως, ησυχία ή ελαφρά ποιοτική μουσική.
Βιβλίο που συστήνω
Οι ιστορίες του Πόε και ειδικότερα «Η κάθοδος στο Μάελστρομ».
Προσοχή μη βάλετε ποσότητα κανονικού ποτού. Βάλτε λίγο. Εδώ δεν αστειευόμαστε. Όταν λέμε είναι δυνατό το εννοούμε. Φεύγεις κι ούτε σφραγίζεις εισιτήριο.

Σχέση ποιότητας τιμής: παραπάνω από άριστη.
Για να βρείτε Cask Strenght σε άλλες γνωστές μάρκες πρέπει να ταξιδέψετε στα 200 ευρώπουλα. Εδώ θα πληρώσετε 53 με 60 ευρώ. (περαιτέρω έρευνα ανακάλυψε άλλα δύο εξίσου δυνατά και όχι τόσο ακριβά. Ένα Grants 50% vol. κι ένα Glenmorangie 57,2% vol. και τα δύο 100ο proof στο αμερικάνικο σύστημα. Γευστικώς όμως δεν πλησιάζουν το Bowmore).
Περισσότερα στο β΄μέρος.

37 Comments:

Blogger mamaloukas said...

Τα παρακάτου λόγια είναι απ’ άλλ’ ανέκδοτο
Σεις τη δουλειά σας. Σχολιάστε γι’ αυτό.


scalidi said...

Κάτω τα χέρια από την power yoga! Να σου πω να αφήσω τις γιόγκες και να το ρίξω στα τσίπουρα, να "φωτιστώ" (εκ του φωτιστικού); Θα στο κατεβάσουν το μπλογκ μ' αυτά που γράφεις, άσε που θα βρεις έξω από την πόρτα σου γιόγκι να διαδηλώνουν σε στάση λωτού...Πεφωτισμένε!
Θα σου στείλω επειγόντως τσάι του βουνού -βάλε και το παγάκι μέσα- να ξεθολώσεις...
28/2/07 6:55 PM

alef said...
Είμαι που είμαι επιρρεπής... θα την ξαναφήσω την γιόγκα, λέμε! Γι' αυτό σας διαβάζω, για τα σοβαρά. Αναντίρρητα, λέμε!
28/2/07 7:13 PM

scalidi said...
άλεφ, η εγκράτειά σας είναι άλλο πράγμα, ευblogήστε τον Σοβαρό!

(αμ, δεν θα έρθει ο σοβαρός άνθρωπος από τα ξένα, να σας βάλει σε τάξη όλους; θα σας διαβάζει από το μαύρο αυτό μαγικό μικρό μηχάνημα και θα σας επιπλήττει)
28/2/07 7:25 PM

alef said...
Ναι, με τρομοκράτησες τώρα! (θα νομίζει πως πρόκειται για άλλη χώρα). Είπατε κάτι για την εγκράτειά μου, αγαπητή; (μου την είπατε τώρα!) Και υπάρχει πιο σοβαρός από τον κύριο Μαμαλούκα; (μην τρελαθούμε τώρα!)(το "τώρα" δεν έτυχε, πέτυχε! Εντάξει;)
28/2/07 7:41 PM

Mamaloukas said...
scalidi
τι ακριβώς λες στο 1ο σχόλιο; και τι δεν είπες και τι δεν έβαλες μέσα.
Άλεφ
Αλεφ μου καλό μου Άλεφ

Μα όλα αυτά τα γράφω τώρα που λείπει ο Λίμπρο!
28/2/07 7:54 PM

Georgia
το άλλο ποστ που έλεγε ότι πάει το άλλο πόστ... πάει μαζί με το σχόλιό σου.
από δώ και πέρα σχολιάστε ελεύθερα

28/2/07 10:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

αρχίζω να βλέπω με συμπάθεια τα ουίσκι. τα περιγράφεις με ιδιαίτερη γνώση και ταυτόχρονη λατρεία.

ειλικρινά όμως, μια φράση με τσάκισε... 'οσμή μασχάλης αγριογούρουνου'

μετά τα 'ροζ γουρούνια με φτερά' που έχω χρόνια στο μυαλό μου, this is the next one!

28/2/07 11:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Καλέ μου Mamalouka, καλέ μου Φρόυντ- Mamalouka, τέτοια κάνεις και στο τέλος θα μας περάσουν όλους μας για σχιζοφρενείς. Επί του παρόντος (όπως λέει και η αγαπητή Λεία)bourdouklomeno alef (από άλλο ανέκδοτο κι αυτό). Αντε μετά να πείσω περί της σοβαρότητός μου! (αχ έγκλειστους μας βλέπω, να επιβεβαιωθεί και δια ζώσης η συγγραφική εμμονή!)

28/2/07 11:37 PM  
Blogger mamaloukas said...

alexandra
ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια γι' άλλη μια φορά. Μόνο αυτό που λέω δεν έχω διαβάσει σε περιγραφή γεύσης ουίσκι.

Αλεφ μου καλό μου Άλεφ
έγκλειστους ναι... έτσι μας βλέπω κι εγώ χιχι
(εγώ δηλ. παλιά ήμουνα)

1/3/07 8:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Τώρα δηλαδή ωραίο είναι αυτό? Πρέπει να αποφασίσεις νομίζω... Συγγραφέας ή γευσιγνώστης? Θα σου άρεσε να αρχίσει ξαφνικά ο Πάνος να γράφει μυθιστορήματα και μάλιστα επιτυχημένα? :-)

1/3/07 9:29 AM  
Blogger georgia tsokou said...

Ουάου! Αυτή η περιγραφή δίπλα στο τζάκι κυρίως, με έστειλε κανονικά. Αλλά εντάξει, κι αν μας στάξει λίγο παραπάνω Cask Strenght στο ποτηράκι, τι πειράζει; Με τέτοιο άρωμα και τέτοιο σκηνικό, το πολύ πολύ να πέσουμε απ' το ανάκλιντρο και να βρεθούμε στην παχιά μοκέτα.(τη μοκέτα την προσθέτων εγώ, πειράζει;). Βρε, τί μας κάνεις κι είναι ακόμη πρωί...:-(

1/3/07 10:01 AM  
Blogger spiretos72 said...

Καλημέρα.

Το Bowmore το πέρνω συχνά λόγω της έντονης γεύσης του αλλά δεν θυμάμαι να 'εχω πάρει Cask Strenght. Θα το ψάξω! Πάντως εγώ το έχω κατατάξει στα "καπνιστά"...

btw, μου άρεσε πολύ η βροχή που χρυπάει στο τζάμι :-) Εναλλάχτικά προτείνω μια όμορφη ατλαντική θύελλα που σηκώνεο το παρακείμενο Loch και προσπαθεί τα σε πνίξει στη στεριά :-)))

1/3/07 10:04 AM  
Blogger ioeu said...

θα πάω με...σκονάκι στην κάβα!
Το πιο αστείο?
Μετά θα πίνω παρέα με το σκονάκι να...ανακαλύψω τα τελώνια...
Τα σέβη μου!
Η ανάγνωση απολαυστική πρόγευση...

1/3/07 10:08 AM  
Blogger mamaloukas said...

fevis
Καλή μου φίλη καλημέρα. καλώς ή κακώς αισθάνομαι συγγραφέας. αυτό όμως δεν μου αναιρεί το δικαίωμα μέσω του μπλογκ μου να γράφω και για άλλα θέματα. αν ανατρέξεις στα παλιά μου ποστ θα βρεις κι άλλα ουίσκι πολλά όπως και μαγειρικές. τι να κάνουμε;
φυσικά δεν διεκδικώ τίποτα από κανέναν. ο Πάνος -respect- είναι ελεύθερος να γράψει όσα αστυνομικά θέλει, και νομίζω πως θα σκίσουν κιόλας. (φυσικά μπορείς -εσύ καλύτερα απ' όλους- να καταλάβεις σε ποιους δήθεν αναφέρομαι)
Φιλιά πολλά :)))))

Τζόρτζια
είπαμε αυτό δεν αστειέυεται, αλλά μ' άρεσε η σκέψη για προσγείωση στη μοκέτα. καλημέρα. πού είναι ο σύντεκνος;

σπιρέτος
νομίζω ότι είστε πότης μαλτ κι έτσι πρποσοχή στα επόμενα ποστ. ωραία αυτά που γράφετε. το κασκ άλλη εμπειρία. ναι, είανι καπνιστό το μπομούρ αλλά όχι όσο το Λαγκαβούλιν ή το Τάλισκερ

Ιοεου
Μην πάτε ακόμα στην κάβα! Στο β μέρος θα πω και για κάβες.
ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
τα καλύτερα έρχονται

1/3/07 1:08 PM  
Blogger scalidi said...

Τι να πω η γυναίκα, ένα τσιγαράκι άναψα πρωί πρωί (μόλις έφτασα στο γραφείο) για να ξυπνήσω δεόντως και με ρίξατε στα ουίσκια...Πώς θα τη βγάλω τη μέρα; Παίρνω την καρό κουβερτούλα (εντάξει δεν έχω εδώ, αλλά ένα σάλι μας βρίσκεται) σκεπάζομαι και πάω για νάνι...

1/3/07 1:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έλα τώρα.... Πλάκα σου έκανα φυσικά... Άλλωστε και ο Πάνος που τα διάβασε, μια χαρά του φάνηκαν... Όσο για τους δήθεν, αν υποψιαστώ πως έχεις κάτι με τον "Μεγαλειότατο" θα το φάω το στέμμα μου.... Φιλιά

1/3/07 1:58 PM  
Blogger spiretos72 said...

μπόουμορ (νοτ μπομούρ :-)

Τουλαχιστον έτσι το λένε οι Καληδόνιοι από το 'Εdιbρρρο :-)

1/3/07 3:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έχετε δίκιο κεκτημένη ταχύτητα, ξέρετε οι οξφορδιανοί ριγούν με τη ανατριχιαστικά σωστή προφορά μου

mamalux που δεν μπορεί να μπει

1/3/07 5:23 PM  
Blogger scalidi said...

μα, τρως "πόρτα" από το ίδιο σου το μπλογκ; ;)))))))))καλά σου 'κανε

1/3/07 5:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

gamo to blogger tou gamo
demetrio lucas

1/3/07 5:45 PM  
Blogger Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

Θου Κύριε...

1/3/07 10:25 PM  
Blogger ioeu said...

Mama mia, ξαφνικά εγένετο lux
Όπως καταλαβαίνετε...δεν κρατήθηκα...
Από το β΄ μέρος θα καταλάβω αν έκανα καλή επιλογή...
Τα αμέριστα σέβη μου...
(πώς ζούσα ως τώρα χωρίς...)
((Θα τα διαβάζουν και οι έτεροι και τι θα λένε για μένα...))

1/3/07 10:37 PM  
Blogger mamaloukas said...

ioeu
καλό το lux.
πείτε μας τι πήρατε (και πίνετε) και δε μας δίνετε.
τα σέβη μας ομοίως.
το β μέρος θα είναι η Αποκάλυψη
το α το βιάστηκα.
θα περιμένονμεν όμως την επιστροφή του Λίμπρο που θα λάβει χώρα την Κυριακήν.

Λεία
Θου Βου κύριε

2/3/07 9:50 AM  
Blogger ioeu said...

Πάνω ράφι...
το πρώτο δεξιά...
????

2/3/07 10:17 AM  
Blogger spiretos72 said...

Γκλενφιντιχ? Θα σας λυπήσω αλλά οι χαιλάντερ το θεωρούν τουριστικό (όχι βέβαια τα special editions).

Επίσης να ξέρατε πως o τρόπος που καταναλώνεται στα pubs (τo malt) είναι με μικρές γουλίες ανάμεσα από το ale (ή έστω lager).

Εγώ πάντως συνήθιζα να συνοδεύω κάθε 2 pints of eighties με ένα macallan :-)

(είναι δεύτερη φορά που το στέλνω... το πρώτη χάθηκε στο cyberspace...)

2/3/07 1:34 PM  
Blogger mamaloukas said...

Δυστυχώς αγαπητέ ioeu θα συμφωνήσω με τον Σπιρέτο. πολυφορεμένο το Γκλενφιντίχ, σωστό επίσης ότι οι σπέσιαλ εκδόσεις διαφέρουν. όμως δε θα σας επιπλήξω :). Πρόκειται για ένα καλό ποτό, ισορροπημένο, και με καλή σχέση ποιότητας/τιμής.
Φυσικά πριν από 18 χρόνια το θεωρούσαμε μαστ, έτσι;
Εμείς είμαστε εδώ για να σας επισημένουμε κάποιες διαφορετικές γεύσεις.

Σπιρέτο
ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σας για τα παμπ. το Μακάλαν είναι αγαπημένο μου, έχει ήδη γραφεί κι είναι στο β μέρος. θα είμαι πολύ αναλυτικός.

2/3/07 2:09 PM  
Blogger ioeu said...

Πήρα (για την ακρίβεια μου έδωσαν) μία limited edition του '92 (φταίω εγώ που αργείτε να βάλετε το β΄ μέρος, αγαπητέ?...)
Άντε...εν αναμονή του β΄
(τις επιπλήξεις...τις έφαγα στο τετράγωνο, αλλά χαλάλι σας...)

2/3/07 2:16 PM  
Blogger mamaloukas said...

ioeu
Καμία επίπληξις! Κι εσεις γιατί δεν γράψατε ότι σας έδωσαν την περιορισμένη έκδοση;
δεν αργώ το β μέρος! ούτε δυο μέρες δεν έχει το α!
άλλωστε περιμένω και τον φίλτατο Λίμπρο ο οποίος γυρίζει Κυριακή. άρα το β μέρος θα μπει Δευτέρα.
(δεν θα έχει όμως τα γκλενφιντίχια)

2/3/07 3:30 PM  
Blogger mamaloukas said...

Ο Λιμπρόφιλο στο άλλο ημισφαίριο, η Άουρα εξαφανισμένη (το τελευταίο μήνυμα έλεγε ότι διαβάζει την Απαγωγή του Λούκας), το καλό Άλεφ εξαφανισμένο, ο Νουβάντα πνιγμένος στη δουλειά, το Σαββατοκύριακο τα μπλογκια ερημώνουν... Πάει... χάλασε ο κόσμος...
Μήπως πρέπει να κατεβάσω τις μπουκάλες μου απ' το μπαρ;

2/3/07 3:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

bourdouklomeno alef σε... αποτοξίνωση (από ποτά και σοκολάτες). Mε ότι αυτό συνεπάγεται (στερητικό, θλίψη, πείνα και δίψα). Και μην αγγίζεις τις μπουκάλες, ακούς;

2/3/07 4:12 PM  
Blogger mamaloukas said...

Άλεφ μου καλό κάνε υπομονή δείξε δύναμη

2/3/07 4:23 PM  
Blogger georgia tsokou said...

Στην αυριανή έκλειψη σελήνης να τα ρίξουμε όλα. Αυτή φταίει. Μας έχει κάνει άνω κάτω όλους. Εκνευρισμοί, αναποδιές, άντε πια!!! Που χρόνος για blogs...
Αλήθεια, να βάλουμε μια αμοιβή για όποιον βρει την χαμένη Άουρα; Ένα μπουκαλάκι?...

2/3/07 4:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ξενέρωτο alef που έχει ακουστεί! Και μη μου λες για υπομονή, με κάνεις χάλια! (με... σοκολάτα georgia σας την ψάχνω εγώ).

2/3/07 5:04 PM  
Blogger scalidi said...

άσε τις σοκολάτες, αλεφάκι, γιατί θα σε μαλώσω, δεν μιλάω, δεν μιλάω αλλά τώρα θα επέμβω...όσο την άουρα, αφήστε έναν άνθρωπο να ζήσει το μύθο του...

2/3/07 5:17 PM  
Blogger mamaloukas said...

Παιδιά πάω για μπάλα

2/3/07 6:39 PM  
Blogger georgia tsokou said...

@alef
Επειδή η Σκαλίδη δεν αστειεύεται, με σοκολατάκι συμβιβαζόμαστε; Τί ψυχή έχει μόνο ένα...αν είναι να μας φέρει και την Άουρα πίσω...:-)

2/3/07 10:19 PM  
Blogger Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

Όταν λέει πάω για μπάλα τι εννοεί; Συνθηματικό είναι;

2/3/07 11:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αχ Georgia μου καλή, με τον... ζαχαροπλάστη, μόνον! Καλέ είναι ποτέ δυνατόν να με κυνηγούν οι πάντες για ένα σοκολατάκι; Για ζαχαροπλαστείο μιλάμε τώρα (και για τον σοκολατοποιό που μου έχει κι αδυναμία. Κανένας δεν εκτιμά τα σοκολατάκια του όσο εγώ). Σταυρούλα, ήρεμα! Επί του παρόντος αρκούμαι στα λόγια (αύριο, έχει ο Θεός).

2/3/07 11:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

....τα τελευταια εντεκα σχολια συγκροτουν απο μονα τους μια εξοχως σουρεαλιστικη συζητηση....

2/3/07 11:23 PM  
Blogger Librofilo said...

Τις καλησπέρες μου,με φώναξε κανείς?Γυρίζω απο μακρινό ταξίδι και πέφτω πάνω στα malts...Αν και είμαι επηρρεασμένος από τα πολλά (μα πάρα πολλά mojitos και daquiris),απόλαυσα το μέρος Α,δεν έχω τίποτα να προσθέσω,οι κρίσεις είναι πολύ καλές,από αυτά που περιγράφεις περιέργως προτιμώ το Isle of Yura,Superstition (τώρα πρόσεξα ότι δεν αναγράφεται ηλικία στο μπουκάλι,μάλλον 12άρι είναι).Συμφωνώ επίσης με το Glenfidich που το τσάκιζα όταν δεν είχα ανακαλύψει τα άλλα.
Το πως πίνεται το malt είναι καθαρά θέμα διάθεσης,φτάνει να μη βάζουμε άλλα πράγματα που υπερκαλύπτουν την γεύση του (δλδ Coca-cola κλπ).Λίγο εμφιαλωμένο νερό ή ένα-δύο παγάκια είναι διεθνώς αποδεκτά.Επίσης ένα πούρο μαζί (είμαι ακόμα επηρρεασμένος) δημιουργεί τον τέλειο συνδιασμό.
Περιμένω εναγωνίως το Β μέρος.

4/3/07 4:36 PM  
Blogger CGP said...

Το Bowmore με λίγο νερό είναι έξαίσιο.

Πριν μερικά χρόνια υπήρχε ένα κατάστημα στην Γλυφάδα, που έχει τώρα κλείσει , το οποίο πούλαγε σε μία συσκευασία δύο μπουκάλια, ένα με Malt και νερό από το αποστακτήριο (Τώρα αν ήτανε η δεν ήτανε δεν το αποστακτήριο δεν το γνωρίζω)

Εν παση περιπτωσει, το τελικό απότέλεσμα ήταν σαφώς διαφορετικό από το ίδιο malt με νερό ΕΥΔΑΤ η μεταλλικό εμφιαλλωμένο.

4/3/07 4:55 PM  
Blogger mamaloukas said...

Λίμπροφιλο φίλε μου, ήρθες!
Κοκα κόλα στα μαλτ!
Έγκλημα
δεν πιστεύω ότι πρέπει να το γράψω αυτό ε;

cgp
καλώς ήρθατε

ωραίο αυτό με το ειδικό νερό. φυσικα και έχει διαφορά με το νερό της ΕΥΔΑΠ. Με το εμφιαλωμένο ίσως είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα.

το β μέρος σε λίγο

4/3/07 5:46 PM  

Post a Comment

<< Home