Monday, March 19, 2007

Οι δικές μας 7 +7 ταίνιες της Aura Voluptas

Aura at the movies ! ( πάάάλι ? )

Ναι . Πάλι . Και όποιος αντέξει . Όχι που θα έχανα την ευκαιρία ! Και εδώ στο τόσο φιλόξενο blog του μοναδικού , επίσης ευγενέστατου και ανθεκτικού στα σχόλια μου κου Δ. Μαμαλούκα ( αυτό για τη δική σας πρόσκληση ! ) παραθέτω άλλες 7 πολύ αγαπημένες ταινίες και ... θα αφιερώσω στην χειμαρρώδη Alef ( έκανε έμμεση πρόταση και την ευχαριστώ ) και σε όλες τις υπέροχες κυρίες με τις οποίες επικοινωνώ μέσα στα blogs ( ξέρουν ποιές είναι - εκείνες το πρωί , εγώ το βράδυ ! ) , άλλες 7 που έχουν ξεχωριστή θέση μέσα στην καρδιά μου ως γυναίκα ...

Οι διαφημίσεις , τα trailers και το " I will put it οn vibrrrate ! " τελείωσαν . Σσσσ ... Αρχίζει η ταινία !

Blue velvet (1986) - David Lynch

That's a human ear allright ...

Άντε να βρεις άκρη με όλους αυτούς τους σχιζοφρενοπορνοδιαστροφικούς που μπλέξαμε ! O Lynch είναι από τους αγαπημένους μου σκηνοθέτες και η ταινία αυτή η καλύτερη του κατά την ταπεινή μου άποψη . Στην αρχή δεν καταλάβαινα Χριστό και αυτό με ξετρέλλαινε . Μόλις όμως μπείς στο μαγικό του κόσμο δε θέλεις να βγεις . Και ο Hopper τόσο , μα τόσο κακός και νοσηρός . Μούρλια !

Sex , lies and videotape (1989) - Steven Soderbergh

One woman used up only 3 minutes and another used three 2-h tapes ...

Ποιόν είπες ανίκανο και ανοργασμικό ρε ? Στον "Απόλλωνα" Σάββατο βράδυ με τον τότε συνοδό των ονείρων μου . Το σενάριο καταπληκτικό , οι ερμηνείες τρομερές , η σκηνοθεσία φοβερή και δεν έφταιγε γι'αυτό ο συνοδός έτσι ? Τι μου έμαθε η ταινία : Με τις ανθρώπινες σχέσεις δε βρίσκεις εύκολα άκρη και το σεξ τελικά είναι πολύ περισσότερο εγκεφαλικό απ'όσο θέλουμε να πιστεύουμε . Και πάντα θα υπάρχει εκεί έξω κάποιος που θα μπορέσει να βρει τα κουμπιά μας , να μας αγαπήσει και να τον αγαπήσουμε . Πολύ κλισέ , αληθινό όμως .

Dead poets society (1989) - Peter Weir

Carpe diem !

Τα έχω ξαναπεί και ξαναματαπεί . Θα τολμήσω να πω κάτι ίσως υπερβολικό . Διαμορφώνει συνειδήσεις η ταινία αυτή αν τη δεις την κατάλληλη στιγμή και στην κατάλληλη ηλικία . Το σίγουρο είναι ότι στη γνωστή σκηνή του αποχαιρετισμού , είχα σηκωθεί όρθια , τα δάκρυα μου έτρεχαν ανεξέλεγκτα και οι παλάμες μου έτσουζαν από το χειροκρότημα . Και δεν το είχα πάθει μόνο εγώ στην αίθουσα . Μετά άρχισα να διαβάζω περισσότερη ποίηση .

The silence of the lamps (1991) - Jonathan Demme

" Believe me you don't want Hannibal Lecter in your head "
" Well Clarice ... Have the lambs stopped screaming ? "

Να δούμε ποιός , ποιός , ποιός θα φαγωθεί ... Κόντευα να τα κάνω πάνω μου μέσα στο Ιντεάλ ( ρεζίλι ! ) . Ο εγκέφαλος σε κατάσταση συναγερμού , το ένα κοψοχόλιασμα να φέρνει το άλλο και παρ'όλα αυτά να μην μπορώ να εξηγήσω γιατί ο Χάνιμπαλ , όταν δεν πεινούσε , μου ήταν εξαιρετικά συμπαθής ! Και εξακολουθεί να μου είναι ! Κορυφαίο ψυχολογικό θρίλερ , με σκηνές και διαλόγους για ανθολόγιο . Α ! Και ποτέ μου δε θα ξεχάσω εκείνο το φευγαλέο άγγιγμα των δαχτύλων τους ...

Dracula (1992) - Francis Ford Coppola

I have crossed oceans of time to find you ...

Συγγνώμη τι ομάδα αίματος είστε είπαμε ? Γιατί είμαι σε δίαιτα αυτόν τον καιρό ... Πέρα από το μύθο , την εντυπωσιακή παραγωγή , τη φωτογραφία , τον ήχο που με κατέκτησαν , με άγγιξε η ερωτική ιστορία . Ο Coppola κατάφερε να εστιάσει σ'αυτήν και να την αναδείξει τόσο ώστε , προσωπικά , να τοποθετώ ενίοτε το "Δράκουλα" στο νου μου στην κατηγορία "αισθηματικές ταινίες "
Ναι κε Μαμαλούκα , θα ήταν η αφιέρωση μου " μια ταινία με τη Μονικα" σ'εσάς . Με πρόλαβε ο κος Γλυκοφρύδης . Τουλάχιστον σας χαρίζω μια φωτό με τη χαρούμενη παρέα λίγο πριν στρωθεί στη δουλειά !

The usual suspects (1995) - Bryan Singer

" So you think you can catch Keyser Soze ? "

Αυτός είναι ? Λες να'ναι αυτός ? Κι αν δεν είναι αυτός , τότε ποιός είναι ? Ρε συ μήπως είναι αυτός ? Καλέ αυτός είναι ! Τι ? Τελείωσε η τανία ? ΤΙΙΙΙ ??? Άφωνη . Κεραυνόπληκτη . Πυροβολημένη . Έτσι με βρήκε το τέλος της . " Οι συνήθεις ύποπτοι" έχουν ΤΟ , ΤΟ , ΤΟ σενάριο !!! Από τις ταινίες που όταν τις παρακολουθείς δεν μπορείς να κάνεις τίποτε άλλο , δεν πρέπει να χάσεις ούτε ένα "και" ! Και σε αποζημιώνει στο μέγιστο βαθμό . Τη λατρεύω λέμε !! Μέσα στο τοπ10 μου .

Hable con ella (2002) - Pedro Almodovar

" Love is the saddest thing when it goes away , as a song by Jobim goes ..."

Μίλα της ... Μίλα της . Μίλα της !! Γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί . Γιατί μετά μπορεί να είναι αργά . Μίλα της ! Κι εκείνη θα σε ακούει πάντα . Ακόμη κι αν βρίσκεται σε κώμα . Αν και εδώ πρωταγωνιστούν άντρες ( ασύνηθες για τον σκηνοθέτη ) , η γυναίκα πάλι είναι στο επίκεντρο , έστω και σε κωματώδη κατάσταση . Το εύρημα ευφυέστατο , η ταινία συγκινητική , μια γλύκα σκέτη . Πιο φρέσκια από τις προηγούμενες , ήδη τη θεωρώ αγαπημένη μου .

Τίτλοι τέλους ?

Not yet ...

Και οι 7 για τις αγαπημένες μου μπλογκοφίλες :

The French lieutenant's woman

Θέλω να πάω σε εκείνη την αποβάθρα , προβλήτα , whatever και να έχει ομίχλη , πολλή ομίχλη και η θάλασσα να είναι φουρτουνιασμένη ... και να γυρίσω να κοιτάξω πίσω μου ... να ... έτσι ...

The English patient

Η ιστορία ενός μεγάλου έρωτα κι ενός μεγάλου εγκαύματος . Οι ερωτικές σκηνές από τις καλύτερες που έχω δει . Καταπληκτικό OST ( και έχει και το "Cheek to cheek" σε 3 , νομίζω , διαφορετικές εκτελέσεις , τί άλλο να θέλω ? ) .

In the mood for love

Την ξέρετε . Η γνωστή κινέζικη με την ονειρεμένη μουσική και τις φοβερές slow motion σκηνές . Τι έρωτας κι αυτός ...

You've got mail

Διάλεξα τη συγκεκριμένη και όχι το "Sleepless in Seattle" ( που λατρεύω επίσης ) γιατί έχει σχέση με το internet και γιατί ... θέλω το βιβλιοπωλείο της Meg Ryan ! Το θέλω , το θέλω , το θέλω !!

Before sunset

Πιο πρόσφατη αλλά πολύ αγαπημένη . Καλύτερη από Before sunrise . Ethan Hawke - Julie Delpy , τέλειο ζευγάρι , το πανέξυπνο σενάριο-ανάλυση της σχέσης των δύο φύλων σε ξετρελλαίνει , ο χρόνος νιώθεις να σε κυνηγα , το Παρίσι ιδανικό σκηνικό . "Baby you are going to miss that plane. " " I know ."

Lost in translation

Μα τι της λέει στο τέλος ? Τι της λέει στ'αυτί ? Θα σκάσω ! Θα μπορούσα να γράψω τόσα πολλά γι'αυτό το διαμαντάκι . Και για τον Murray . Tην έχω μέσα στην καρδιά μου την ταινία . Τίποτε άλλο .

The hours

Αν είχα δει την ταινία μια άλλη μέρα , μια άλλη χρονιά , με διαφορετική ψυχική διάθεση δε θα μου έλεγε ίσως πολλά , ίσως και να με ψυχοπλάκωνε . Ευτυχώς που δεν έγινε έτσι . Η ταινία μου άρεσε πιο πολύ από το βιβλίο . Με βοήθησε επίσης στο να πάρω κάποιες αποφάσεις εκείνη τη χρονική περίοδο . Είναι μια "δύσκολη" ταινία αλλά αξίζει , αξίζει πολύ .


Σας ευχαριστώ και πάλι κε Μαμαλούκα για την πρόσκληση . Ο αυχένας κοντεύει να μου φύγει από τόσες ώρες γράψιμο , δεν τα πάω καλά με τους υπολογιστές και γι'αυτό προς μεγάλη σας χαρά , τα κείμενα είναι μικρά . Παραδίδω το πνεύμα και όπως λέτε και εσείς " σας αγαπάω όλους" !

Φιλιά


Κι εμείς ευχαριστούμε για τις ωραίες επιλογές, αγαπητή Άουρα
(Λυπούμαστε αλλά λόγω ελλείψεως χρόνου θα αναρτούμε λίγο λίγο μερικές φωτογραφίες)

18 Comments:

Blogger scalidi said...

καλέ αουρελίνια, ξέχασες το "sleepless in seatle", ε, δεν έχω δίκιο; Αχ, ωραία, ωραία, ωραία. Πολύ τις ευχαριστήθηκα και τούτες...είσαι "η αιώνια λιακάδα" ενός "θηλυκού" μυαλού για μας...;)

19/3/07 2:17 PM  
Blogger scalidi said...

εκεί που τα χαλάμε, είναι "οι ώρες", γέλαγα στην προβολή με τις γιαγιάδες μπροστά μου που σοκάρονταν...δεν μου άρεσε αυτή η ταινία, την βρήκαν επιφανειακή και τάχα μου κουλτουριάρικη...αλλά ήταν άψογη η ερμηνεία της Τζούλιαν Μουρ

19/3/07 2:19 PM  
Blogger Librofilo said...

Κι'εγώ θέλω το βιβλιοπωλείο της Meg Ryan,όχι την ίδια...Η προβλήτα στο Friend's Lieutenant's woman είναι στο Λαϊμ,εξαισια ταινία,καλύτερη νομίζω από το βιβλίο..Εύγε..

19/3/07 2:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

@ Aura Voluptas> Αουρα σας γράφω κάπως βιαστικά, διότι η Φράου με βρήκε και θα πρέπει ν' ακολουθήσω την Φράου. Για κάθε χειμαρρώδες άλεφ ξέρετε υπάρχει πάντα μια Φράου. Ευχαριστούμε που ανταποκριθήκατε στην πρόσκλησή μας (άμεση και έμμεση) και επικροτούμε και αυτές τις ταινίες. " Ο κύκλος των χαμένων ποιητών" συγκλονιστικός, το θυμάμαι πολύ καλά αυτό το κλάμα. Στα θρίλερ μαζί σας (με το ένα μάτι κλειστό για να φοβάμαι πιο λίγο). Στο "Μίλα της" πια τι να πω, τουλάχιστον σε κείνη πρόλαβα αλλά δεν πρόλαβα σε κείνον. Οι "Ωρες" συγκλονιστικές, για την εξαίσια μουσική τους και για τη σκηνοθετική λεπτομέρεια: στα σκουλαρικάκια από κεχριμπάρι που φορούσαν κι οι τρεις με ελάχιστες διαφορές και στα απίθανα μπουκέτα από λουλούδια. Στο "Εχετε μήνυμα στον τηλεφωνητή" με θυμάμαι να κλαίω με μαύρο δάκρυ σαν άλεφ παλαβό στο Πόρτο Ράφτη. Τώρα αν σας πω ότι είχα κάποτε και το βιβλιοπωλείο της Meg Ryan? Μάλλον θα πρέπει να αναφωνήσω "νυν απολύεις το άλεφ σου Φράου"! Και μάλλον αυτό και πρέπει να κάνω: ν' ακολουθήσω την Φράου.
@ Φρόυντ- Μαμαλούκας> Για την φροντίδα, ολόθερμα σ' ευχαριστώ.

19/3/07 2:39 PM  
Blogger Ελπίδα said...

Και τα γούστα της Άουρα πολύ καλά!

19/3/07 7:44 PM  
Blogger georgia tsokou said...

Aura είσαι αστέρι!

19/3/07 9:06 PM  
Blogger aura voluptas said...

@ Μαμαλούκας : Συγχαρητήρια πρώτα απ'όλα για το "'Εθνος" , σας διάβασα σήμερα το απόγευμα και χάρηκα πολύ .

Οι φωτό δεν είναι αυτές που σας έστειλα , αλλά και οι δικές σας , μέχρι τώρα άψογες . Και τι ωραία χρωματάκια ! Σας ευχαριστώ , σας ευχαριστώ , σας ευχαριστώ ! :-)))

Καλέ αυτό με το αυχενικό δεν ήταν για ανέβασμα ! Τον πόνο μου σας έλεγα ! Χα, χα, χα ! Σας συγχωρώ , τι να κάνω ?! Φιλικά φιλάκια !

@ Σταυρούλα : Αναφέρω το "Sleepless.." , ήταν δυνατό να μην το κάνω ? Είχα δίλημμα , η αλήθεια είναι . Μαζί με το "Four weddings + a funeral" , είναι οι απόλυτες ρομαντικές κομεντί .

Σου εύχομαι γλυκιά μου ( και ΔΕΝ το λέω ειρωνικά ) να μην αλλάξει ποτέ η άποψη σου για τις "Ώρες" . Μόνο αν έχεις νιώσει κάποτε όπως οι πρωταγωνίστριες μπορείς να καταλάβεις την ταινία και εγώ είχα ΠΟΛΥ καλό timing όταν την είδα . 'Ασ'το καλύτερα ...

Αιώνια λιακάδα ? Χμμ ... Υπερβολίτσες ! Χαίρομαι πάντως πολύ απόψε κι ας είμαι μες στα πόνια , αχ και βαχ ...

@ Librofilo : Ευχαριστώ ! Είχα ψάξει για τα filming locations της ταινίας και όντως είναι το Lyme στο Dorset . Ποιός ξέρει ? Ίσως βρεθώ κάποτε εκεί ...
Κι εγώ δεν θέλω τη Meg , τον Jeremy θέλω ! :-)
Και το βιβλιοπωλείο στο "Notting Hill" , γλυκούλι δεν ήταν ? Και εκείνο στο "Charing Cross road" πολύ καλό . Προσπαθώ να θυμηθώ κι άλλα , δεν μπορώ , λόγω ζαλάδας .

@ Alef : Αμ η πρώτη σκηνή μετά τους τίτλους , που ξυπνάνε και οι 3 ταυτόχρονα και νομίζεις ότι όλο αυτό συμβαίνει την ίδια μέρα ? Ξετρελλάθηκα . Και στη "Σιωπή ..." στη σκηνή που η Foster είναι ξαφνικά μέσα στο πηχτό σκοτάδι και τρέμει σύγκορμη , όταν την πρωτοβλέπεις , κάτι παθαίνεις !

Και τι συναίβει στο βιβλιοπωλείο σας αλήθεια ?

@ elpida : Έχεις γούστο Ελπίδα ... Σ'ευχαριστώ πολύ ! :-)

@ georgia : Πάντα το πίστευα για εσένα Γεωργία παιδί μου , ότι είσαι ένας άνθρωπος αμερόληπτος , δίκαιος , ανεπηρέαστος , ειλικρινής και πάνω απ'όλα αντικειμενικός . Σε πάω . :-)))))

20/3/07 2:40 AM  
Blogger mamaloukas said...

Aura
δεν έλαβα δικές σας φωτογραφίες
δεν κατάλαβα ότι το αυχενικό δεν ήταν για ανέβασμα, αλλά αντιθετως κολλούσε ωραία σαν τελείωμα

20/3/07 8:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

καλημερα,

πολυ ωραιες επιλογες αγαπητη aura, dracula, haba von ella & english patient θα μπορουσαν να ειναι και στην δικη μου λιστα...

20/3/07 9:47 AM  
Blogger Кроткая said...

Μαμαλούξ, οι επιλογές της Άουρα είναι πιο ωραίες από τις δικές σου!!

χιχιχι!

20/3/07 12:58 PM  
Blogger mamaloukas said...

krot
έτσι είναι μικρή μου, εγώ έχω κι ακατάλληλες για μικρές σαν κι εσένα, χουχου

Φλο
καλώς την πάλι

νουβάντα
αχ φίλε... πρέπει να τα πούμε

20/3/07 1:55 PM  
Blogger scalidi said...

μπράβο σας και πάλι και στους δύο, δεν το ξεχάσαμε το ποστ για Ελβετία, παρακαλώ να μας εκπλήξει ο δεμ ο λουκ σε ανύποπτο μελλοντικό χρόνο

20/3/07 2:33 PM  
Blogger Alexandra said...

aura!
blue velvet... μαγική ταινία εφηβικών χρόνων.

δεν φτιάχνουν τέτοιες τώρα!

(ίδια γούστα έχουμε!)

dimitri & αλεφ (και αντίστροφα),
λίγες μέρες έλλειψα - αλλαγές! μεγιά το συν-μπλογκινγκ! :)

20/3/07 5:37 PM  
Blogger mamaloukas said...

scalidi Alex
λοιποί φίλοι
ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
επαγγελματικοί λόγοι με κάνουν να αραιώσω λίγο τις επισκέψεις και τα σχόλια.
μάλλον αύριο θα ανεβάσω την παρουσίαση του μπλογκ από το Έθνος.
ευχαριστώ και πάλι.

20/3/07 8:50 PM  
Blogger aura voluptas said...

@ Μαμαλούκας : Τσέκαρα πάλι το mail μου . Φωτογραφίες υπάρχουν , αγνοώ γιατί δεν έφτασαν σ'εσάς ποτέ .

Να το ανεβάσετε το Κυριακάτικο άρθρο . Είναι πάρα πολύ καλό !

@ Sweetie : Nuwanda thanks !!! Και δικές σου ταινίες ήταν στη λίστα . Κράτησα μόνο το D.P.S. . Δε θα μου το συγχωρούσα ποτέ αν έβγαζα κι αυτήν έξω .

@ flo : Χαίρομαι που συμφωνούμε ! Κι εγώ "τραβήχτηκα" με τις αποφάσεις μου τότε , δεν το μετάνιωσα όμως ποτέ , ήταν ορθότατες και ήταν για καλό , όπως φάνηκε αργότερα .

Εύχομαι γρήγορα ξεμπερδέματα !

Ούτε εσύ blog ε ? Έτσι , έτσι ... Στην αντίσταση !

@ krotkaya : Thanks που εγκρίνεις ! Ο Μαμαλούκας επέλεξε μια χαρά νορμάλ ταινίες . Που να έβλεπες κάτι άλλες που είχα διαλέξει αρχικά ... :-)))

@ alexandra : Σε συγχαίρω για το γούστο σου καλή μου ! Και το "Wild at heart" υπέροχο δεν ήταν ?

21/3/07 12:42 AM  
Blogger scalidi said...

Ωραίες τάινίες και χαριτωμένο το κέιμενο που τις συνοδεύει. συγχαρητήρια

21/3/07 4:49 PM  
Blogger aura voluptas said...

Μα εδώ μέσα κυκλοφορούν αποκλειστικά χαριτωμένοι άνθρωποι Βασιλική . :-)

Και το σημερινό σου ποίημα πολύ καλό ! Να έχεις πάντα έμπνευση !

Thanks !

22/3/07 1:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Είδατε το 2046;

Και τι έγραψε η κωφάλαλη γιαπωνεζούλα στον αστυνομικό στο τέλος της Βαβέλ; Κάτι σαν το μυστικό στο αυτί της Μετάφρασης...

26/4/07 11:13 AM  

Post a Comment

<< Home