Thursday, March 15, 2007

Κι άλλες 7...

Ευχαριστώ τον Λιμπρόφιλο που με ξανακάλεσε και μου έδωσε την ευκαιρία να παραθέσω άλλες 7 ταινίες. Πάλι λίγες βέβαια είναι, άφησα πολλές πίσω, κυρίως κάποιες που ανέφεραν οι διάφοροι φίλοι και φίλες. (τελείως ασύντακτο είναι, λυπάμαι)


1. Στη φωλιά του κούκου Για τα χρόνια που πέρασα μαζί με το Άλεφ στην κλινική της Ελβετίας.
Τίποτ’ άλλο, προσωπική υπόθεση, φίλοι.


2. Il sorpasso του Dino Risi. Το προσπέρασμα; Δεν ξέρω τον ελληνικό τίτλο. Ο Γκάσμαν φορ΄τωνει τον νεαρό φοιτητή και του χαρίζει αξέχαστες στιγμές. Πρωταγωνιστεί επίσης μια κάμπριο Lancia Aurelia Β24. Άδεια Ρώμη κατακαλόκαιρο (έτσι όπως την πρωτογνώρισα το καλοκαίρι του 1987), ο δρόμος προς το Άντζιο, αν δεν απατώμαι και δύο διαμετρικά αντίθετες όψεις της ζωής.

3. Καλιγούλας.
Γιατί επιτέλους έτσι περνούσαν οι Ρωμαίοι κι έτσι (και έτσι) έπρεπε να είναι τα έργα! Άντε πολύ κορέκτ το παίζουμε όλοι εδώ μέσα. Και βασανιστήρια έχω και λεσβιακά λέμε. Πάρτε κόσμε. Χάι. Άμα δε μαθαίνει το βλαστάρι σας storia romana πάρτε του το dvd, αστέρι θα γίνει.
(την αφιερώνω στον Νουβάντα που ξέρει την ιστορία απ' την καλή κι απ΄την ανάποδη)







4. Ο πεταλούδας
Από ένα βιβλίο περισσότερο από κλασσικό. Η απόλυτη περιπέτεια, οι τρομεροί χαρακτήρες, η δύναμη, το πείσμα, η παραίτηση, ο θάνατος.




5. Μίζερι
Ο εφιάλτης, γραμμένο από τον άνθρωπο που ξέρει να μιλάει μέσα μας… Η Άννι, η συγγραφή, το χειρότερο που δεν μπορείς να φανταστείς έρχεται σε σένα. Όσοι συγγραφείς τρέμετε. Ποτέ μη φύγετε όταν πλησιάζει η χιονοθύελλα. Πιείτε ένα Τάλισκερ μπροστά στο Τζάκι, έτσι κι αλλιώς το βιβλίο το τελειώσατε.

6. Brutti sporchi e cattivi του Έττορε Σκόλα (Βίαιοι βρώμικοι και κακοί)
Η Ρώμη πάλι, η ζωή σαν παραμύθι, το χιούμορ μαγικά ανακατεμένο με τη θλίψη. Αγαπημένη.




Όλες οι προηγούμενες ταινίες έχουν παρατεθεί ασχέτως σειράς. Όμως αυτή που ακολουθεί είναι ο νικητής. Περιέργως δεν την είδα σε καμία εφτάδα ούτε ως απλή αναφορά. Νομίζω πως όλοι θα αναφωνήσουν: «μα πώς την ξέχασα;»


7. Το τραίνο της μεγάλης φυγής

Μάνι! Μάνιιιιιιιιι!
Ο Μάνι. Ο άνθρωπος εναντίον του πεπρωμένου, της φύσης, του κακού. Ένας άνθρωπος μόνος του, ένα αγρίμι καλύτερα που δε σταματάει πουθενά, που πιστεύει ότι είναι ανίκητος. Και που στο τέλος τέτοιος αποδεικνύεται. Ο Μάνι με δίδαξε πολλά. Πολυαγαπημένη και νομίζω ξεχασμένη ταινία.

Αυτά φίλοι…

25 Comments:

Blogger ioeu said...

Εδώ δεν κολλάει "τα σέβη μου" αλλά "τα ρέστα μου"...

15/3/07 8:15 PM  
Blogger Librofilo said...

Νομίζω ότι η Ιταλική ταινία που λες,λεγόταν ο Φανφαρόνος..Είναι αυτή που στο τέλος το αυτοκίνητο πέφτει στον γκρεμό?Την έχω δει 2-3 φορές στην τηλεόραση,αν είναι αυτή.
Ωραίο το Τραίνο,πολύ καλό-όπως και ο Πεταλούδας..Για τον Καλιγούλα,άσε καλύτερα..

15/3/07 8:35 PM  
Blogger mamaloukas said...

λιμπρο
ναι αυτή είναι
Τι έχει βρε ο Καλιγούλας;
ιοεου
μαζί σου φίλε μου

15/3/07 8:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Θα μου λείψεις! Ωραίες επιλογές! Και το τρένο, καλυτερότερο όλων! Εχεις δίκιο, το ξέχασαν όλοι, εξάλλου τι να πρωτοθυμηθεί κανείς! Λέω να πεταχτώ μια βόλτα στην Ελβετία, έτσι να θυμηθώ τα παλιά. Να πω χαιρετίσματα, έτσι; Εις το επανειδείν! Κι ευχαριστώ για τη φιλοξενία (και συγγνώμη για τον σαματά) συγκινημένο άλεφ (αλλά μεταμελημένο, ποτέ!)

15/3/07 10:20 PM  
Blogger aura voluptas said...

Ζαλισμένη ακόμη από την ανάγνωση των σχόλιων του προηγούμενου ποστ ...

Απόψε ειδικά ξεκίνησα τις επισκέψεις μου στα μπλογκς από την ανάποδη ( λίστα "αγαπημένων" από πάνω προς τα κάτω ) . Αχ κε Μαμαλούκα μου , μπήκα πρώτα στου Librofilo διότι καιγόμουν να δω τη λίστα με τις αγαπημένες του ταινίες ( την είχε καθυστερήσει ) και να σου η πρόσκληση . Μπαίνω και σ'εσάς και βλέπω κι άλλη πρόσκληση !!! Σας ευχαριστώ !

Τι να κάνω τώρα ? Να το παίξω (τρόπος του λέγειν :-) πονηρούλα και να θεωρήσω ότι με καλείτε ο L. , εσείς και η Άλεφ ( 3 x 7 = 21 ταινίες ! Γιούπι !! ) ? . Να γράψω τις επιλογές μου εδώ ή στου L. ? Χρονικά προηγείται και έχω ήδη δεχτεί . Ουφ , θα δω ...

Μέχρι τότε :

@ Μαμαλούκα τρισμέγιστο : Έτσι , ακομπλεξάριστα και δυναμικά ( για τη νέα φουρνιά ταινιών ) . Με στείλατε . Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου ... Ταινία με τη Μόνικα θα σας αφιερώσω εγώ , η άλλη η ξινή όλο σε παπαρίτσες έπαιζε γι'αυτό και το νέο της επάγγελμα είναι " κωλοπετσωμένη σύζυγος πάμπλουτου Ινδού κορόϊδου" .

@ Άλεφ : Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια . Δε θυμάμαι να κάνω και τίποτα άλλο στη ζωή μου , συνεχώς με τα όρια μου παίζω και αν μαθαίνω λέει ... Που να δείτε τις φάτσες των άλλων όταν βλέπουν τα αποτελέσματα των ερευνών μου . Αργά για εκείνους , πολύ εγκαίρως για μένα . :-)))

Τα σχόλια σας δε τα βαριέμαι ποτέ . Να γυρίσετε γρήγορα από την Ελβετία ( να μας φέρετε και
σοκολατίτσες ! ) .

@ Σκαλίδη : Το ήξερα ότι από εσένα θα ερχόντουσαν τα λόγια της παρηγοριάς . Είμαι όμως καταδικασμένη από το ωράριο μου , να χάνω πάντα τα καλύτερα . Έχω αρχίσει και το αποδέχομαι πια ...

16/3/07 2:06 AM  
Blogger NinaC said...

Συγγνώμη, αλλά με ποιόν απ' όλους είσαστε στην Ελβετία??? Ήδη έχω μετρήσει Νουβάντα και Γλυκοφρύδη! Όλοι από ΕΚΕΙ μας έρχεστε???


(ωραιότατες οι επιλογές!!!)

16/3/07 2:19 AM  
Blogger mamaloukas said...

Ντολ μου μ' αρέσει που με σκέφτεσαι. δε νομίζω ότι έχω πει για τον Νουβάντα ότι ήταν στην Ελβετία. μπορεί και να ήταν, εγώ πάντως δεν τον θυμάμαι.
ο Γλυκοφρύδης ναι, ήταν εκεί σε άλλη πτέρυγα στους λιγότερο επικίνδυνους.
με το Άλεφ ήμασταν κολλητάρια όλη μέρα μαζί.
Άουρα
σας ευχαριστώ που κάθεστε και γράφετε τόσο πολλά. δεχτείτε όποια πρόταση θέλετε, εδώ δεν είναι καταναγκαστικα΄έργα.
μα κάθε βράδυ αργά;
Νύχτα δουλεύετε ή το καίτε κάθε μέρα; πάρτε μας κι εμας μια μερά μαζί σας. συγγραφείς είμαστε πα΄ντα μας ενδιαφέρουν οι εμπειρίες και κυρίως οι νυχτερινές

Άλεφ
γιατί λες θα σου λείψω; ποιος θα φύγει; εγώ πα΄ντως όχι, μόνο σήμερα όλη μέρα θα είμαι σε δουλειά
οπότε
πάρε τα κλειδιά ακι οδήγα τούτο το μπλογκ
ΛΙΜΠΡΟΦΙΛΕ
ΣΕ ΕΧΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΤΖΑΝΚΙ
ΤΖΑΝΚΙ
ΤΖΑΝΚΙ
Ο Λιμπρόφιλος
τολεγα γω
ντοπάρεται πριν γράψει παιδιά
ΜΠΡΑΒΟ ΛΙΜΠΡΟ
ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ
ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΒΛΟΓ ΛΕΜΕ!

16/3/07 9:18 AM  
Blogger Librofilo said...

Αφού στο έχω πει ότι ντοπάρομαι...Junkie τελείως λέμε...Ευχαριστώ γιά τα καλά σου λόγια.Είδες που πέτυχα την ταινία?Παίχτηκε πριν από μερικούς μήνες στην ΕΤ1 μιά Κυριακή βραδάκι...Τέλειος (και κούκλος) ο Γκάσμαν.
@Aura Voluptas>Θα σας πρότεινα 7 σε μένα,και 7 στον Δημήτρη,έτσι καλύπτεσθε πλήρως.

16/3/07 10:18 AM  
Blogger spiretos72 said...

Καλιγούλας ε? Ξεχάσατε το La Bete :-)

16/3/07 1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

...ευχαριστω για την αφιερωση του Καλλιγουλα! (η αληθεια ειναι οτι μου φερνει λιγο εμφανισιακα....)

συμφωνω φιλε Δημητρη, η ιστορια γινεται συναρπαστικη εαν την συνδεσει κανεις με την καθημερινη ζωη.... :)

16/3/07 2:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μαμαλούκα, μου λείπεις ήδη! Ευτυχώς που η πτέρυγα διαθέτει τα δέοντα: υπολογιστή, δίκτυο... άλλαξε πια η θεραπεία! Εχεις φιλιά από όλους εδώ! Σε αποχαιρετώ προσωρινώς, άλεφ από την Ελβετία (ελβετικό άλεφ, αυτή τη φορά). (Νουβάντα κάτι σου κάνει το ελβετικό;)

16/3/07 3:04 PM  
Blogger Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

Άλεφ, καλά να περνάτε εκεί στην Ελ- Βετία. Ελπίζω ο Ταξί-αρχος να ήταν συνετός και ο Ψυχία-τρως να μη σας στερήσει τις εξωτικές γαστριμαργικές απολαύσεις...

16/3/07 4:01 PM  
Blogger mamaloukas said...

Άλεφ μου φιλιά στη φράου Χέλγκα!

16/3/07 5:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Φράου Χέλγκα, εξαιρετική! Η θεραπεία, άλλαξε! Ursus όλο το βράδυ! (αν είναι λάθος γραμμένο, η Φράου φταίει). Χαιρετισμούς, λέει. Σε περιμένει. Η νέα πτέρυγα, εξαιρετική!

17/3/07 2:50 AM  
Blogger scalidi said...

Αχ, μεθυσμένο άλεφ...Τι ώρα είναι αυτή; Το γαλατάκι σου και νάνι. Μπρρρρρρρρρρ! Μας ξεπάγιασες με την Ελβετία. Να αποκαλύψω ότι είμεθα στη Νέα Ελβετία ή να σε αφήσω εκεί στις Άλπεις, "παγωμένο" άλεφ αλκοολούχο και βοτκώδες...

17/3/07 2:54 AM  
Blogger mamaloukas said...

Μωρέ σαλεμένα 3 τα ξημερώματα στα μπλόγκια γυρνάγατε;
γυρίστρες!

17/3/07 10:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Γυρίζουμε, λέμε! Φορτωμένες σοκολάτες και καλές ειδήσεις! Τα ξημερώματα είδα ένα όνειρο! Αύριο Κυριακή, μεγάλη πόρτα θα διαβείς! Και θα χαρεί πολύ το άλεφ! Η Φράου, τα 'παμε! Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΗ! Εμένα κυνηγούσε να μη φάω ούτε σοκολατάκι, κι εκείνη εχθές μεσάνυχτα άδειασε όλο το ψυγείο! (έτσι μ' αρέσουν εμένα οι άνθρωποι, ασυγκράτητοι!) Οχι για να μη λέτε για μένα μετά ότι δεν έχω συμμαζεμό! ένα απολύτως συμμαζεμένο άλεφ (που επιστρέφει). Επρεπε να τους πεις να με κρατήσουν λίγο ακόμα! (με διώχνουν κι από κει!)

17/3/07 7:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Φρόυντ- Μαμαλούκα μας, όλες οι σοκολάτες μου αύριο σε σένα!! Στον λίμπρο έχει τώρα μόνον γαλακτομπούρεκα!Αύριο ξημερώνει μια υπέροχη μέρα! Αλεφ αλά Σκάρλετ (για την ώρα)

17/3/07 9:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

;Alef kai scalidaki
που γυρίσατε με υπερφορτισμένες μπαταρίες, λιγωμένες από υπερβολική δόση σοκολάτας και ζαλισμένες από το πολύ αλκοόλ
ΚΑΛΩΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΤΕ!
Demetrio Lucas

17/3/07 9:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δημήτριε! Άλεφ! αγαπητά μου παιδιά, ό,τι κι αν κάνω δεν γίνεται να ξεφύγω από σας! Καλά, με το Άλεφ, το πήρα απόφαση, έτσι θα πηγαινοέρχεται μια ζωή στην Ελβετία, αλλά απ' ότι έμαθα κι εσύ όλο εδώ πίσω έχεις το νου σου! Όποτε το θελήσεις, το παλιό σου δωμάτιο σε περιμένει! Στο μεταξύ να έχεις το νου σου στο Άλεφ! Τις σοκολάτες που έστειλα, στις έδωσε; Τα χαιρετίσμάτά μου μη ξεχάσεις στον Γλυκοφρύδη!Καλή σας νύχτα και φρόνιμα, αγαπητά μου παιδιά!

18/3/07 12:33 AM  
Blogger scalidi said...

μπράβο για σήμερα..."έθνος" ελήφθη

18/3/07 1:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Φρόυντ - Μαμαλούκα, σήμερα κάνατε ένα άλεφ να φουσκώσει (σα γαλακτομπούρεκο) από υπερηφάνεια και ευτυχία! Ακόμα και την Φράου συγκινήσατε με όσα είπατε στο Εθνος! Οι σοκολάτες μου όλες για σένα! κυριακάτικο άλεφ
ΥΓ. Και οσονούπω και η Φράου Χέλγκα θα κεράσει πασταφλόρα

18/3/07 5:37 PM  
Blogger mamaloukas said...

Άλεφ μου σ' ευχαριστώ, σκαλιδάκι επίσης κι έμαθα ότι το καψες στο ταξίδι.
Φραόυ αγαπημένη μου, συνεχίζεις να χεις τις δυο σου κοτσίδες;

18/3/07 6:28 PM  
Blogger reader's-diggest said...

Προς το άλεφ...
Ευχαριστώ για την εξαιρετική προσφορά και επικροτώ το καλό γούστο με τις ελβετικές σοκολάτες. Τα υπόλοιπα τα έχω γράψει ως απάντηση στο μπλογκ μου.

18/3/07 8:37 PM  
Blogger e_Apwn said...

O ελληνικός τίτλος του Il Sorpasso είναι O Φανφαρόνος, μάλλον δανεισμένος από τον αντίστοιχο γαλλικό. Ο αγγλικός τίτλος Easy Life.
Απλά κορυφαία ταινία, κορυφαία και απλή...

5/5/08 2:40 AM  

Post a Comment

<< Home