Thursday, May 03, 2007

Το καινούργιο βιβλίο - εμπλουτισμένο


Στις αρχές του 19ου αιώνα ο Δημήτριος Μόστρας, ένας παθιασμένος Έλληνας βιβλιόφιλος, είχε δημιουργήσει στην Ιταλία μια πολύτιμη βιβλιοθήκη γεμάτη κώδικες, χειρόγραφα και σπάνια βιβλία. Έναν ανεκτίμητο θησαυρό που χάθηκε στο χρόνο και παρέμεινε ένα αξεδιάλυτο μυστήριο.
Πολλά χρόνια αργότερα, ένας ανάπηρος συλλέκτης κι ένας Ελληνοϊταλός έμπορος βιβλίων πιστεύουν ότι έχουν βρει το κλειδί για τους χαμένους τόμους. Όμως, το κακό κινείται γύρω τους με τους δικούς του ρυθμούς, τους δικούς του κανόνες και τους δικούς του ανθρώπους.
Μια σειρά από ομιχλώδη ερωτήματα παρασύρει από την αρχή τους ήρωες σ’ ένα αδιάκοπο κυνηγητό: Τι κρύβεται πίσω από το αίνιγμα της χαμένης βιβλιοθήκης;

Ποιος είναι ο άνθρωπος σκιά;
Τι συνδέει τα μοναδικά χειρόγραφα με τις ανεξήγητες εξαφανίσεις αποφυλακισμένων δολοφόνων;
Ποια μοίρα ενώνει και χωρίζει εντέλει την πανέμορφη Ντανιέλα και την αινιγματική Μονίκ;

Οι απαντήσεις και οι λύσεις καραδοκούν στους δρόμους της βροχερής Ρώμης και στα κανάλια της Βενετίας, σ’ ένα βιβλιοφιλικό θρίλερ ποτισμένο από άρωμα παλαιού βιβλίου.


Όλες αυτές οι μέρες κυλούν γεμάτες κούραση αλλά και ικανοποίηση για το καινούργιο μου βιβλίο. Ευχαριστώ όλους όσοι σχολιάζουν ή μου εύχονται καλή επιτυχία.

Παρουσίαση στην Αθήνα δεν έχει προγραμματιστεί ακόμα, όμως θα υπάρξει μια παρουσίαση στο Πνευματικό κέντρο Κορωπίου, στο Κορωπί φυσικά, το απόγευμα της Κυριακής 10 Ιουνίου 2007.

Ταυτόχρονα σε λίγες μέρες, μπορεί και ώρες, θα κυκλοφορήσει ο τόμος
Ελληνικά Εγκλήματα, μια συλλογή αστυνομικών διηγημάτων από 10 έλληνες συγγραφείς.

συμμετέχουν οι: Ανδρέας Αποστολίδης, Τιτίνα Δανέλλη, Αθηνά Κακούρη, Κώστας Κυριακόπουλος, Δημήτρης Μαμαλούκας, Πέτρος Μάρκαρης, Πέτρος Μαρτινίδης, Γιώργος Μπράμος, Μαρλένα Πολιτοπούλου, Φίλιππος Φιλίππου.


Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Νουβάντα και τον Λιμπρόφιλο για τα σχετικά ποστ που ανέβασαν.
Συγκινήθηκα γμτ!

Labels: , ,

72 Comments:

Blogger scalidi said...

Μάστρο (ή Μόστρο;)- χαλαστή, άνοιξε το μέιλ σου. Άντε και καλή επιτυχία και καλή μας ανάγνωση...Σου φεύγουν τα μπουλόνια από τα λινκ και με πήρε ένα στο μάτι...(έχεις ξεχάσει την ντόλι)

3/5/07 4:07 PM  
Blogger scalidi said...

test

3/5/07 5:10 PM  
Blogger alef said...

Τέλειο εξώφυλλο, τέλειο! Περιεχόμενο, αριστουργηματικό, ούτε μπορούσα να διανοηθώ τόσο σασπένς σε βιβλία! (που όσο νάναι τα βιβλία πάντοτε διαθέτουν ένα κάποιο σασπένς). Μας έλειψες, λέμε. Αλεφ υπερήφανο για σένα και με στερητικό, καλοτάξιδος, λέμε!

3/5/07 5:15 PM  
Blogger mamaloukas said...

scalidi
Λέω για τα λινκς ότι φτιάχνονται, ξέχασες τη Ντολ εσύ! το ξέρω!
αυτό εννοώ ότι φτιάχνονται!
πού το βρήκες εσύ το βιβλίο να το διαβάσεις;
Άλεφ
Άλεφ μου καλό μου άλεφ, σασπενσικό μου Αλεφάκι και με μπλογκ λέμε

3/5/07 5:38 PM  
Blogger mamaloukas said...

τεστ

3/5/07 5:39 PM  
Blogger mamaloukas said...

τεστ λέμε

3/5/07 5:39 PM  
Blogger mamaloukas said...

σκαλίδη
ε ρε τι έχει να γίνει την Τρίτη, χιχιχι

3/5/07 5:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Welcome back!!!

....δηλδη, την χαμενη βιβλιοθηκη του Μοστρα εψαχνες τοσο καιρο???

3/5/07 6:33 PM  
Blogger georgia tsokou said...

Επιτέλους!!! Τόσο καιρό σιωπή πια! Καλή τύχη στο νέο βιβλίο! Ανανεωμένος επιστρέψατε κ. Μαμαλούκα μου!!!

3/5/07 7:39 PM  
Blogger mamaloukas said...

Καλώς σας βρήκα καλή μου. τώρα και με 24ωρη παρουσία στο διαδίκτυο

3/5/07 7:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δεν έχω διαβάσει τα άλλα βιβλία σας αλλά αυτό μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον γιατί είναι στην κατηγορία βιβλία που μιλάνε για άλλα βιβλία!
Θα το ψάξω από Δευτέρα, καθότι στην επαρχία.

3/5/07 8:23 PM  
Blogger ioeu said...

Να είσαι πάντα γερός και δημιουργικός και το βιβλίο αυτό να το απολαύσεις!!!

Καλοτάξιδοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

αύριο πρωί θα το...αναζητήσω

(η μαρκίζα τώρα ανήκει στο...τέρας :):):)

3/5/07 8:24 PM  
Blogger mamaloukas said...

Αγαπητή Άννα σας ευχαριστώ. πράγματι το βιβλίο μιλάει... αρκετά για βιβλία κυρίως για τα παλιά και σπάνια. σας διαβάζω και πιστεύω στη γνώμη σας. ελπίζω να μην σας απογοητεύσει.

3/5/07 8:41 PM  
Blogger mamaloukas said...

ioeu
ευχαριστώ φίλε μου. ελπιζω να έχει πάει αύριο πρωι στα κεντρικά, να μην ψάχνετε αδίκως. (καλύτερα να πάτε αργά το μεσημέρι)
θα μιλήσουμε και με μέιλ

3/5/07 8:43 PM  
Blogger Librofilo said...

Επιτέλους γιατί το fan club δεν μπορεί να περιμένει άλλο,μετά βίας τις συγκρατούσα...Καλή επιτυχία εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου.

3/5/07 9:05 PM  
Blogger Alexandra said...

καλή επιτυχία (σίγουρη επιτυχία)! ωραίο βιβλίο! σίγουρα θα το πάρουμε! γοητευτικότατο εξώφυλλο αλλά και η ιστορία από τις αγαπημένες μου. άντε, πάλι θα τρέχω στα βιβλιοπωλεία η γυναίκα!

- καλώς επιστρέψατε -

3/5/07 9:16 PM  
Blogger mamaloukas said...

ευχαριστώ Λίμπρο μίο

3/5/07 9:16 PM  
Blogger Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

Με το καλό Μαμαλούξ μας και τις ευχές μας για μεγάααααλη επιτυχία που μάλλον προβλέπεται απ' ότι διαισθάνομαι και εξ όσων διάβασα στο ποστ. Άντε τώρα να αποφύγεις τα... κεράσματα.

3/5/07 10:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

προς το παρον το διαβαζουμε με βαρδιες.Αυριο θα παω να παρω δικο μου για να μην τσακωνομαστε :):)(μπα, μην ψαρωνεις, για εχω και δευτερη αφιερωση το κανω - γυναικες...)
Ειμαι τοσο περιεργη να δω τι κανει αυτη η συνονοματη μου τελικα!
Αντε ευχομαι και ταινια στο Hollywood!!

4/5/07 12:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καλημέρα, πόσο ατμοσφαιρικά μας αποζημιώνετε για την αναμονή! Καλοτάξιδο το καινούργιο σκαρί.

4/5/07 1:17 AM  
Blogger aura voluptas said...

Comment on the record .

Πολύ ωραίο εξώφυλλο.

Ελκυστικό το κείμενο "λίγα-λόγια για-το-έργο" (να υποθέσω ότι πρόκειται για το οπισθόφυλλο ).

Επιτέλους το "Δημήτριος Μαμαλούκας" έγινε "Δημήτρης Μαμαλούκας" !

Καλή επιτυχίαααα !!!!! :-)

4/5/07 1:20 AM  
Blogger aura voluptas said...

Comment off the record .

Σκηνικό: Μία εξωτική παραλία . Ένα ηλιοβασίλεμα σε εξέλιξη . Στη μια άκρη ο ταλαιπωρημένος, από τη γραφή του καινούργιου του βιβλίου, συγγραφέας (αξυρισιές, μαύροι κύκλοι κάτω από τα κόκκινα-από-τα-πολλά-malts μάτια του κλπ). Στην άλλη άκρη η φυλή του fan club του (ναι, όπως διαφήμιση Axe ).

Μουσική.

Δ.Μαμαλούκας :
Και να που γύρισαα, έστω κι αργααά, σαν τα πουλιά χωρίς φτερά. Μα δε σ'αρνήθηκα κι ας τιμωρήθηκααα (λέμε τώρα...), φτάνει που γύρισα έστω κι αργά .

Fan club (υγρά μάτια,ραγισμένη φωνή):
Και να που γύρισες, έστω κι αργααά, σαν τα πουλιαά χωρίς φτερά . Έστω κι αν μάτωσες ( ε? ), έστω κι αν λύγισεεες (δε φταίω εγώ, ο Πάριος το'γραψε !), φτάνει που γύρισες, έστω κι αργαααά ...

All together (αγκαλιασμένοι, μαζί με μια χορωδία που πετάχτηκε πίσω από τους φοίνικες !): Κράτα με κοντά σου κράτα με, φεύγει η ζωή αγάπα με, άδικα το χρόνο χάσαμε, κράτα με κοντά σου, κράτα μεεεεε...!!!

Ολοκλήρωση ηλιοβασιλέματος .

Happy end ! Welcome back ! :-D

4/5/07 2:07 AM  
Blogger mamaloukas said...

Αλεξάνδρα ποστάραμε το ίδιο λεπτό και στην αρχή δεν φαινόταν το σχόλιό σου. σ' ευχαριστώ, είμαι σίγουρος πως θα σου αρέσει.

Λεία μου το κέρασμα είναι η χαρά μου αν και ο Νουβάντα πάντα θέλει να κερνάει εκείνος.

Ντανιέλα όσες αφιερώσεις θέλεις. αυτό είναι το έυκολο. μη μασας πάρτου το βιβλίο.

Χρυσόθεμις ευχαριστώ ήταν να μπείτε κι εσείς στα λινκ αλλά ο μπλόγκερ έκανε τα δικά του. αναμονή.

Άουρα αχ Άουρα
κι αν ήταν εξαντλητική η αναμονή άξιζε το μαρτύριο (;;;;)
το εξώφυλλο στο ζωντανό είναι καλύτερο, εδώ παντρεύεται με το μαύρο φόντο του τεμπλέιτ.
το Δημήτρης έγινε για να μη επαναλαμβάνεται το Δημήτριος του Μόστρα, μη σας πω ότι θα το επαναφέρω. χιχι

για το Αξ στην παραλία είχαν διαλέξει εμένα, αλλά στα γυρίσματα εκείνες οι ξεσαλωμένες φαγώθηκαν πραγματικά μεταξύ τους κι ήταν αδύνατον να γίνει δουλειά.
(ο Πάριος μου δίνει στα νέυρα )
να που γύρισα αγαπημένο μου φαν κλαμπ
να πω και την ατάκα;
σας αγαπώ όλους!

4/5/07 8:24 AM  
Blogger Кроткая said...

τέλεια, τέλεια!
μόλις κατέβω ελλάδα θα το πάρω!
(ή θα το κυκλοφορήσουμε και στα εξωτερικά;)

4/5/07 11:37 AM  
Blogger alef said...

Μήπως μπορείτε, παρακαλώ πολύ, να μας στείλετε με μέιλ (στο... σοβαρό μας, λέμε τώρα) το υπέροχο εξώφυλλό σας διότι το χρειαζόμαστε; Και μην μου τους απειλείς για την Πέμπτη, θα σου στείλω τη... Φράου! Φιλιά (απ' όλους ακούω τα καλύτερα, σκίζουμε, λέμε! εύγε, παιδί μου, εύγε!)

4/5/07 4:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

xaxa, aura rulez!

...απιστευτο γέλιο!! :))))))

4/5/07 4:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

aura, με εμπνεεις...

οραματιστηκα τον συγγραφέα να αναδύεται από την θάλασσα, ρακένδυτος, αξύριστος, ταλαιπωρημένος, ως άλλος Τομ Χανκς, ναυαγός που καταφέρνει να βγεί σε ερημική στεριά κατά Χαβάη μεριά.....

εκει τον υποδέχονται οι θαυμάστριες του, εκπληκτες, ημίγυμνες, μελαμψές χαβανέζες με λουλούδια και ανανάδες, τον ξαπλώνουν τρυφερά στην σκια, κάτω από τον φοίνικα, και του τραγουδούν: κουκουρουκουκουυυυυυ....

4/5/07 4:49 PM  
Blogger scalidi said...

Μόνο εγώ θα τον φοβηθώ για την Πέμπτη και θα πάω, και μετά θα σας συναντήσω όλους. Τι να κάνω; Με απείλησε με ένα πριόνι...
"κατάλαβε τι έβλεπε στα μάτια τους.
Τρόμο." ή κάπως έτσι δεν το θυμάμαι καλά

4/5/07 4:54 PM  
Blogger alef said...

@ scalidi> Τώρα τι καταλαβαίνεις, να φέρω και το δικό μου... πριόνι, εδώ; Και θα έχω και το ακαταλόγιστο, άσε που ουδείς θα με υποπτεύεται! (τι είπαμε λέει ο Γιαννάκης μου; η δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο).Σταυρούλα μου δεν σε βλέπω καθόλου καλά! Θα... διακτινιστείς στο τέλος; Απ' εδώ η Σταυρούλα απ' εκεί το... σκαλιδάκι!

4/5/07 5:18 PM  
Blogger DeliriumTremens said...

καλή επιτυχία και να πέσει σε πολλά -αλλά κυρίως καλά- χέρια (ή μάτια;;;; αχ μπερδεύομαι :) )

4/5/07 7:20 PM  
Blogger allmylife said...

καλοτάξιδο!!!

4/5/07 9:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εύχομαι στο βιβλίο σας καλή Πορεία.

4/5/07 11:31 PM  
Blogger mamaloukas said...

krot υπάρχει ένα γαλλόφωνο σάιτ όπου μπορείς να παραγγείλεις ελληνικά βιβλία.
άλεφ μας παίρνεις τον κόσμο!

Νουβάντα αν ήμουν ο ήρωας σου πρώτα θα έπαιρνα έναν υπνάκο


σκαλίδη η μόνη πιστή ρε!
σου στειλα μέιλ αγαπητή μου αλλά γύρισε πίσω
για Τρίτη μιλάμε στο τηλ

Άλεφ μη μου τρομοκρατείς τον κόσμο λέμε

Ντελίριουμ ευχαριστώ καλώς ήρθατε

Αλ μαι λάιφ Καλή μου ευχαριστώ από καρδιάς!

Ρο καλώς ήλθατε. ευχαριστώ πολύ!

4/5/07 11:57 PM  
Blogger alef said...

Τα μέιλς - προκηρύξεις θαρρείτε δεν τα είδαμε; Εξάλλου εσείς θα χάσετε αυτή την ημέρα: το θέμα για το επόμενο βιβλίο σας! Το σασπένς θα είναι σε μας!

5/5/07 12:12 AM  
Blogger el-bard said...

Καλό ταξίδι στον Μόστρα, στη βιβλιοθήκη, στον Μαμαλούκα. Καλά διαβάσματα στους πολυπληθείς -απ' ό,τι ψυχανεμίζομαι- αναγνώστες.

Ωραίο εξώφυλλο!!!
τΟ ΜΈΣΑ από Δευτέρα (διά την επαρχίαν).

5/5/07 12:26 AM  
Blogger NinaC said...

1. Τι θα κάνεις την Τρίτη με τη Σκαλίδη κι εγώ δεν ξέρω τίποτα?
2. Το καινούριο βιβλίο (που θα θερίσει, είμαι σίγουρη!!) το θέλω με αφιέρωση της προκοπής, όχι σαν εκείνες στα σύο προηγούμενα.
3. Και τα "Ελληνικά Εγκλήματα" θέλω. (μην ξεχνάμε πως επιβίωσα μιας σοβαρότατης επέμβασης, έτσι????)
4. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΙΝΚΣ ΜΟΥ, ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΩ????

5/5/07 2:32 AM  
Blogger mamaloukas said...

;Alef αφού τα έστελνα κ σε εσάς!
Ευχαριστώ Λευτέρη. περιμένω τη γνώμη σου.

Ντολ
1. ΄Χρειάζεται να τα μαθαίνεις όοοοολα;
2. έχεις δίκιο θα είναι με σούπερ. αν δεν το ανέφερες θα ήταν με ακόμα πιο σούπερ.
3. εγκλήματα να αγοράσεις, πόσα να μου δώσουν οι δύστυχοι;
10 συγγραφείς ανθολογούνται
4. Λίνκια
ας μην άλλαζες κάθε τόσο διεύθυνση για να σ είχα
σας ετοιμάζω ομαδίτσα μωρέ με κροτ αλμαι λαιφ +γουδάκι

5/5/07 9:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

κ.Μαμαλούκα, ο μπλόγκερ καλά κάνει - δεν έχω μπλογκ παρόν) για να κάνετε λινκ.

5/5/07 3:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

δεν έχω μπλογκ (προς το παρόν) εννοώ

5/5/07 3:31 PM  
Blogger mamaloukas said...

ναι το ξέρω Χρυσόθεμις, σαν απλό όνομα προσπάθησα να σας βάλω, αλλά ο μπλογκερ -μάλλον σωστά- παρέπεμπε στο αμέσως πιο πάνω λινκ

5/5/07 3:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ευχαριστώ για την κίνηση, με τιμάτε.

5/5/07 4:45 PM  
Blogger aura voluptas said...

Nuwanda μόνο εσύ με καταλαβαίνεις ... Φιλιά !

Αν θέλατε να μας ενημέρωσετε κε Μαμαλούκα για την Τρίτη θα το είχατε ήδη κάνει. Τώρα είναι πλέον αργά ...

Εγώ πάντως Δευτέρα-Τρίτη θα κάνω μια γύρα τα βιβλιοπωλεία να δω τι παίζει με τον Μόστρα και να πάρω και το βιβλίο εννοείται ! :-))

5/5/07 5:07 PM  
Blogger georgia tsokou said...

Τον έχω ήδη στα χέρια μου τον Δημήτριο Μόστρα. Θα επανέλθω με σχόλια το συντομότερο δυνατόν!

5/5/07 5:12 PM  
Blogger mamaloukas said...

aura
ευχαριστώ, αναμένω
Τζόρτζια
να σαι καλά, ελπίζω να σου αρέσει

5/5/07 5:18 PM  
Blogger spiretos72 said...

welcome back και καλή επιτυχία!

Γύρισα και εγώ από την μεσημβρινή μου εξόρμηση στην Πολιτεία με τον Μόστρα υπό μάλης :-)

5/5/07 7:52 PM  
Blogger mamaloukas said...

ω αγαπητέ μου, κι εγώ φρόντισα να σας αναρτήσω και το λινκ! ευχαριστώ πάντως, ελπίζω να σας αρέσει...

5/5/07 10:22 PM  
Blogger Justine's Blog said...

Αγαπημένε Δημήτρη,
Καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο. Το εξώφυλλό του είναι εκπληκτικό και ο μύθος του ακούγεται εξίσου ενδιαφέρων. Γνωρίζοντας την περιπετειώδη φορά της γραφής σου, είμαι σίγουρη πως θα διαβάσω ένα πολύ καλό βιβλίο. Αλλωστε, η εξελικτικότητα στην συγγραφική πορεία σου συνηγορεί στην κορύφωση. Θα σε δώ αύριο, ελπίζω.
Και να ξέρεις πως η Λευκάδα σε στηρίζει κι ας μη φαίνεται πάντα.
Σε λατρεύω
Ιουστίνη

6/5/07 2:05 PM  
Blogger scalidi said...

βρε παιδί μου, πες τους ότι αντί να λέμε Πέμπτη, εμείς οι δυο λέγαμε Τρίτη και έχουν όλοι και ρωτάνε...
ΤΗΕ ΕΝD

6/5/07 2:07 PM  
Blogger mamaloukas said...

Ιουστίνη μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. θα προσπαθήσω να έρθω αύριο.

σκαλίδη σκαλιδάκι την Τρίτη ισχύει μόνο για μας, οι άλλοι την πέμπτη.

Παιδιά όταν λέμε την Τρίτη εννοούμε την Τρίτη κι είναι μόνο για εμένα και την Σταυρούλα.
όταν λέμε την Πέμπτη εννοούμε την Πέμπτη και είναι για όλους, καπίτο;

6/5/07 2:15 PM  
Blogger aura voluptas said...

Ξέρω τι θα γίνει την Πέμπτη . Μπήκα στις εκδόσεις Καστανιώτη και έμαθα . Χι, χι, χι ...

Το πρόβλημα για μένα υφίσταται . Να κλωνοποιηθώ ? Να δηλώσω ασθένεια και να την κάνω κοπάνα από τη δουλειά ?

Δύσκολο ... Πάλι χαμένη .

6/5/07 4:06 PM  
Blogger mamaloukas said...

Aura
μα δεν ήταν μυστικό η εκδήλωση της Πέμπτης.
δουλεύετε την Πέμπτη στις 2000;
χμ... (μιλήστε στο αφεντικό σας για μένα. εξηγήστε του ότι είμαι επίκινδυνος, μπορεί κ να με ξέρει άλλωστε πού ξέρεις; στην τελική πείτε μου να στείλω 2 φουσκωτούς -το Γλυκοφρύδη και την αφεντιά μου- να τον κανονίσουν)

6/5/07 4:43 PM  
Blogger fevis said...

Καλή επιτυχία!!!! ( Που την έχεις σίγουρη έτσι κι αλλιώς...) Θα πάω πρωί πρωί στον Ελευθερουδάκη να το πάρω.... Φιλιά, και welcome back.... Μας έλειψες...

6/5/07 11:16 PM  
Blogger aura voluptas said...

Aχ! Κε Μαμαλούκα μου δυστυχώς και πολύ κακώς δεν σας ξέρει (απ'όσο γνωρίζω ). Και το αφεντικό μου είναι γυναίκα !!
Μήπως λοιπόν να αλλάζαμε λίγο το σενάριο με τους φουσκωτούς ? :-)))

Anyway, κάτι μου λέει ό,τι κάτι μπορεί να γίνει ...

Y.Γ. Ενημερώστε με εάν η έρευνα που θα κάνω θα ανακοινωθεί μέσω comment ή e-mail (μα τι διακριτική που είμαι... Φτου μου !)

7/5/07 12:19 AM  
Blogger mamaloukas said...

fevis thnks
aura
ε αφού είναι γυναίκα είναι πιο εύκολα τα πράγματα για μας. πάλι εγώ κι ο Γλυκοφρύδης θα πάμε!
έρευνα; εννοείτε στα βιβλιοπωλεία για τον Μόστρα;

7/5/07 6:52 AM  
Blogger scalidi said...

"φουσκωτός" ο γλυκογράφος μας; τι άλλο θα ακούσω εδώ μέσα; εμ, βέβαια, συγγραφείς σου λέει... τσ τσ τσ τσ!

7/5/07 10:39 AM  
Blogger reader's-diggest said...

Ασθμαίνοντας και με σημαντική χρονική υστέρηση να καταθέσω τις ειλικρινείς ευχές μου για καλές πωλήσεις, καλές κριτικές και καλή πορεία. Το ’’καλοτάξιδο’’ δεν το χρησιμοποιώ εκ πεποιθήσεως...

7/5/07 9:20 PM  
Blogger mamaloukas said...

να σαι καλά αγαπητέ Ρίντερ...

7/5/07 9:42 PM  
Blogger NinaC said...

Αν δεν με πάρετε μαζί την Τρίτη ΔΕΝ έρχομαι ΟΥΤΕ την Πέμπτη!

ΝΑΙ, ΣΑΣ ΕΚΒΙΑΖΩ!

8/5/07 1:29 AM  
Blogger H.Constantinos said...

Λοιπόν, το θέμα μου φαίνεται τόσο ελκυστικά κουφό, που θα πάω να το πάρω!
(Το "κουφό", με την καλή έννοια... Με την έννοια: "Μα, πώς το σκέφτηκε αυτό!")
Καλοτάξιδο!!

8/5/07 4:02 AM  
Blogger mamaloukas said...

doll
μπα επιμονή παιδί μου.
θα σε πάρω τηλ λοιπόν

h. costantinos

τιμή μου από ένα λάτρη του αυτοκινήτου και όχι μόνο, όπως εσείς.

8/5/07 8:01 AM  
Blogger Νίκος Παργινός said...

Καλό ταξίδι στο νέο σου βιβλίο. Πολλές ευχές για ούριο άνεμο. Εκπληκτικό εξώφυλλο και απ' ότι φαίνεται θα είναι συναρπαστικό. Επιτέλους επέστρεψες και στην μπλογκόσφαιρα, αγαπητέ Δημήτρη.

8/5/07 12:50 PM  
Blogger mamaloukas said...

ευχαριστώ Νίκο, εύχομαι και σε σένα κάθε επιτυχία, λογοτεχνική, επαγγελματική κ προσωπική

8/5/07 3:27 PM  
Blogger aura voluptas said...

Πήγα σε 6 μεγάλα βιβλιοπωλεία . 2 χθες, 4 σήμερα . Τους είδα και με είδαν . Και το Μόστρα τον είδα . Και τον άγγιξα .

Λεπτομέρειες άλλη ώρα . Η κούραση δε μου επιτρέπει να γράψω περισσότερα (να υπάρχει και κάποιο σασπένς...).

Καλή σας μέρα .

9/5/07 1:44 AM  
Blogger Alexis Stamatis said...

file τζιμ, καλοταξιδο! το εχω απο χτες στα χερια μου. Εξαιρετικο εξωβφυλλο μπραβο στην Ελλη! ξεφυλλιζοντας επαθα πλακα με την πρωτοτυπια του να προσθεσεις κειμενο που δεν βρηκε τη εση του τελικα στο βιβλιο. δεν το εχω ξαναδει! μορ σουν!

9/5/07 11:18 AM  
Blogger mamaloukas said...

Aura
κάνατε την έρευνά σας λοιπόν, αναμένουμε με αγωνία...

Αλέξη
Ευχαριστώ Αλέξη μου. ελπίζω να σου αρέσει, το εξώφυλλο όντως είναι πολύ πετυχημένο!

9/5/07 5:27 PM  
Blogger aura voluptas said...

Αναζητώντας το Δημήτριο Μόστρα και τη χαμένη βιβλιοθήκη του ...

Προσοχή !
1) Ακολουθεί σεντόνι για super king size bed !
Όποιος/α βαριέται τα σεντόνια μου τότε α) και καλά κάνει και β) να μη διαβάσει το σχόλιο μου !

2) Η βόλτα στα βιβλιοπωλεία έγινε καθαρά από προσωπική λόξα . Είναι μια βόλτα που γίνεται σχεδόν κάθε μήνα, είναι αγαπημένη και καταλήγει πάντα με εμένα σε κατάθλιψη μετά τη διαπίστωση "τόσα πολλά βιβλία που θέλω να διαβάσω, τόσο λίγος χρόνος" . Μπου χου χου ...

3) Η βόλτα έγινε βιαστικά (γιατί με τρέχει η δουλειά λέμε !!) κι έτσι οι παρατηρήσεις μου έχουν να κάνουν με ότι μου "χτύπησε" περισσότερο στο μάτι. Και είναι υ-πο-κει-με-νι-κές !

4) Για όσους αναρωτιούνται αν υπάρχω (βλ.Γλυκοφρύδης χα, χα!)...Η Άουρα φορούσε athletic ρουχα, κατακόκκινο κοντομάνικο μπλουζάκι την πρώτη μέρα (Δευτέρα) και γαλάζιο, με χάντρα θαλασσιά στο λαιμό την Τρίτη (γιατί την προηγούμενη με μάτιαξαν στην Εστία κάτι παππούδες και ήμουν ΧΑΛΙΑ ...).

5) Κε Μαμαλούκα σας ευχαριστώ για το κίνητρο διότι μέχρι πρότινος δεν είχα προσέξει καθόλου αυτό που λέγεται marketing των βιβλιοπωλείων . Είναι πολύ περίεργοι τύποι τελικά αυτοί οι Ρωμαίοι ...

ΠΟΛΙΤΕΙΑ : Εύκολο. Ο Μόστρα μοστράρει πρώτο τραπέζι πίστα . Με το που κατεβαίνεις στο υπόγειο, στον πρώτο πάγκο απέναντι, δίπλα στα μανιτάρια του κου Μεθενίτη (γεια σου Νουβάντα !). Προσωπικό άψογο, αγόρασα ένα βιβλίο, ευγενέστατοι όπως πάντα .

ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣ : Δεν είναι στη βιτρίνα . Φιγουράρει δεύτερο τραπέζι πίστα (2η προθήκη στη σειρά όπως μπαινεις), δίπλα στον κο Μάρκαρη :-))). Είχε ησυχία. Σ'αυτό το βιβλιοπωλείο πάντα όλοι ασχολούνται με κάτι που το θεωρούν πολύ σοβαρό, όλοι σκυμμένοι πάνω από κάτι γράφουν ή σε πηγαδάκια θα συζητούν . Προωθούν πολύ τα δικά τους βιβλία ( κάτι καινούργιο σας είπα τώρα...)

ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ (Ιπποκράτους και Ακαδημίας): Πουθενά, πουθενά, μα πουθενά σας λέω (μέχρι χθες τουλάχιστον) ! Ο κος Σουρούνης στο πάτωμα (παρατρίχα να τον κλωτσήσω τον άνθρωπο ) και ένα βιβλίο με τίτλο "Τι τραβάμε κι εμείς οι μανάδες ή κάτι τέτοιο" πάνω στον πάγκο .Πολύ Σουέλ, Θέμελης, Δοξιάδης(αυτό δεν είχε βγει πιο παλιά ?), Ντα Βίντσι στυλ βιβλία κλπ. Το προσωπικό όλο περπατούσε και περπατούσε και απλά κοιτούσε τους πάγκους (φλεβίτιδα θα πάθουν, τη βλέπω να'ρχεται !)

ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ (Πανεπιστημίου) : Τα ίδια . Πουθενά ο Μόστρα . Πέεερα στο βάααθος η ελληνική πεζογραφία . Η Απαγωγή του εκδότη στο ράφι με το γράμμα Μ . Στις προτάσεις πάλι πολύ ο κος Δοξιάδης (τι γίνεται εδώ ?), οι γνωστοί ευπώλητοι, α, εδώ έχουμε πολύ Μεϊμαρίδη και Deste κι ακριβώς από πάνω της ο "Επιβάτης" καλέ, του κου Γλυκοφρύδη ! Χαλαρή ατμόσφαιρα στο βιβλιοπωλείο και καταπληκτική jazzy μουσική, μου έφτιαξε το κέφι !

ΙΑΝΟΣ : Πανεύκολο . Στις νέες εκδόσεις, στη δεύτερη σειρά που πέφτει το μάτι σου, λίγο πιο'κει από τον κο Σουρούνη . Ήταν λίγο χωμένος ο Μόστρα γιατί από τη στοίβα του έλειπαν τα δύο πρώτα αντίτυπα :-) Μπα? Η κα Γιοβάννα έβγαλε καινούργιο βιβλίο? Φεύγω αγάπησα . Μάλιστα .
Ο Ιανός ήταν ήσυχος και σκέφτηκα να κάτσω για καφέ αλλά δεν προλάβαινα . Διακριτικότατη η παρουσία των υπαλλήλων . Μου αρέσει στον Ιανό !

ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗΣ : Βαβούρα, σαματάς, κακό, όχου !
Η κα Φραγκούλη έχει την τιμητική της, ο κος Σωτάκης επίσης (και σε άλλα βιβλιοπωλεία τον είδα σε εμφανέστατη θέση και στα προτεινόμενα, αμέ !). Μία ολόκληρη βιτρίνα η Αλκυόνη Παπάδάκη και...(κουφάθηκα!) κοτζάμ μισή βιτρίνα καλύπτεται από τις "Στάχτες" του Σάντορ Μάραϊ !!!! Το βιβλίο αυτό ήταν ένα από τα καλύτερα που διάβασα πέρυσι και το είχα αγοράσει στο περσινό παζάρι της Κλαυθμώνος με 4 ευρώ μό-νο !!! Τι γίνεται εδώ ??

Ο Μόστρα με περίμενε δίπλα στο βιβλίο της Μοράντε με το συμβολικό τίτλο "Αμαρτίες" :-), μπαίνοντας αριστερά στο βάθος μαζί με άλλα βιβλία Καστανιώτη . Τον βρήκα πολύ εύκολα !
Το προσωπικό μου φάνηκε λίγο αγχωμένο, δικαιολογημένα, με τόσο κόσμο εκεί μέσα .

Αυτά . Θα ξανακάνω βόλτες σαν κι αυτή σύντομα . Δε νομίζω όμως να την ξανακάνω κείμενο, αφού ο αυχένας μου έχει τσακωθεί μαζί μου και δεν αντέχει και παραείμαι πολυλογού (με "σιχάθηκα" σχεδόν)!

Καλοτάξιδος και πάλι !

Adios !

10/5/07 1:48 AM  
Blogger mamaloukas said...

Τι να πω; Ευχαριστώ που βρήκατε το κουράγιο να γράψετε όλα αυτά.
έτσι είναι όπως τα λέτε, αν και επειδή έκανα κι εγώ μια βόλτα κάποια πράγματα θα χουν αλλάξει προς το καλύτερο.
για τον Παπασωτηρίου έχετε δίκιο, σήμερα το πρωί το βιβλίο πρέπει να είναι κανονικά στο κατάστημα της Πανεπιστημίου

10/5/07 7:25 AM  
Blogger Lupa said...

Πολύ καλή σας επιτυχία !
Σπεύδω να το αγοράσω (όπως και τα Ελληνικά Εγκλήματα) μετά απο (ΒΙΑΙΗ) παρότρυνση της doll και του nuwanda τους οποίους εμπιστεύομαι ΚΑΡΓΑ ΛΕΜΕ!

11/5/07 10:14 AM  
Blogger mamaloukas said...

grazie lupa ελπίζω να μη το μετανιώσετε

11/5/07 1:46 PM  
Blogger scalidi said...

αύριο τελικά,αν δεν είδες σμσ

11/5/07 3:40 PM  
Blogger George Glikofridis said...

Δε μου λες; Συγγραφική ματαιοδοξία είναι αυτό;
(Το έχω κι εγώ γι' αυτό στο λέω...)
71 σχόλια και μου λες γιατί δε σου γράφω; Τόσες καρδιές τόσοι εραστές τι θέλεις πια;
Η georgia διάβασε το βιβλίο μέσα σε 2 νύχτες και μετά μου τηλεφώνησε και παραμιλούσε... 2 ώρες έκανα να την συνεφέρω.... και της έλεγα "...δε με λένε Δημήτρη!"

12/5/07 12:57 PM  
Blogger mamaloukas said...

ego oxi syggrafea
ego aplo antropo
me kardia
poy agapaei
kai ponaei
ego den thelei allous
esena tellei
tellei na petano?
buuxaxabuuuu klaps ligm

12/5/07 2:26 PM  

Post a Comment

<< Home