Thursday, December 21, 2006

Pino Daniele Mal di te

Mal di te

Ti prego parlami
non ti fermare
anche se gli altri ci guardano
non c’e niente di male
se prendo un po di te
se prendi un po di me
in questa strana atmosfera serena
son nato a Napoli
percio mi piace il mare
sotto il segno di pesci
ma non riesco piu a navigare
perche ho
mal di te
ho solo
mal di te
in questa strana atmosfera serena
questa sera di Luglio
il cielo e pieno di stele
e i tuoi occhi scrivono
una canzone
sulla mia pelle
che cosa non darei
fermare adesso tutto
che cosa non darei
per dire che ti sento

Σε παρακαλώ μίλα μου
μη σταματάς
ακόμα κι αν οι άλλοι μας κοιτάνε
δεν είναι κακό
να παίρνω λίγο από σένα
να παίρνεις λίγο από μένα
σ’ αυτή την παράξενη και γαλήνια ατμόσφαιρα
γεννήθηκα στη Νάπολη
με ζώδιο ιχθύς
γι’ αυτό μ’ αρέσει η θάλασσα
αλλά δεν μπορώ να ταξιδέψω πια
γιατί
πονάω για σένα
απλώς
πονάω για σένα
σ’ αυτή την παράξενη και γαλήνια ατμόσφαιρα
αυτό το βράδυ του Ιουλίου
ο ουρανός είναι γεμάτος αστέρια
και τα μάτια σου γράφουν ένα τραγούδι
πάνω στο δέρμα μου
και τι δε θα ’δινα
να σταματούσα τώρα τα πάντα
για να πω ότι σ’ ακούω


Στην Αναστασία…

21 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"τα μάτια σου γράφουν ένα τραγούδι πάνω στο δέρμα μου..."
Θα μας πεθάνεις μ' αυτά που γράφεις, να το ξέρεις.
Πειράζει ν' απαντήσω μ' αυτόν τον στίχο την επόμενη φορά που κάποιος θα με ρωτήσει "τί είναι έρωτας;"...:-)

21/12/06 10:33 AM  
Blogger mamaloukas said...

Καλημέρα georgia
Οι στίχοι είναι του Πίνο Ντανιέλε. εγώ απλώς τους μεταφέρω.
παρακαλούνται οι εμπιθρίτες (κι ο Λιμπρόφιλος!) να αλλάξουν μεταξύ τους το τραγούδι.

21/12/06 12:38 PM  
Blogger Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

Αγαπητέ Μαμαλουξ τι γράφει αυτός ο άνθρωπος!

21/12/06 7:11 PM  
Blogger ioeu said...

Η μυρωδιά του έρωτα ξεχύθηκε απ' την οθόνη στο δωμάτιό μου...

21/12/06 7:40 PM  
Blogger Librofilo said...

Δεν το βρίσκω,μήπως έχει άλλο τίτλο?3 άλμπουμς του Daniele σε MP3 βρίσκω στο (θαυματουργό)site σε κανένα δεν είναι μέσα το άσμα...Sorry-πάντως εάν ήμην η Αναστασία θα είχα λιώσει τώρα.

21/12/06 9:01 PM  
Blogger Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

Για ποιό θαυματουργο site λέτε αγαπητέ λιβρόφιλε? Δεν το λέτε δημοσίως;

21/12/06 9:47 PM  
Blogger mamaloukas said...

Αγαπητοί φίλοι σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Το άλμπουμ λέγεται Che Dio ti benedica.
Ο πίνο Ντανιέλε είναι βέρος ναπολετάνος πολύ κουλ τύπος με χαρακτηριστική ψιλή φωνή. παρόλα αυτά τραγουδάει και αμερικάνικα blues.

Η Αναστασία έλλιωσε και τώρα την έχω βάλει στο ψυγείο μπας και μπορέσω να την ξανασυναρμοληγήσω.

21/12/06 11:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εδώ βγήκα εγώ με τον ορρό στο χέρι και γράφω. Εύγε! Πολύ όμορφο!

Τόσο απλά πράγματα κάνουν τις γυναίκες να λιώνουν. Και ειλικρινή.

22/12/06 12:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Είσαι τρυφερούλης, βρε, γι' αυτό σ' αγαπάω!

22/12/06 1:22 AM  
Blogger mamaloukas said...

όλα καλά αλλά τι ορός είναι αυτός που λέτε aura;
ελπίζω να είστε απολύτως εντάξει...

22/12/06 7:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mmmm... Not bad not bad...
Melodramatic those Latin chaps... isn't it?
But I like them... mmmm... not bad not bad...

22/12/06 12:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πσσστ,
Αστειεύομαι καλέ...
Η composittion doll μου είπε να το γράψω...
Μου είπε "Γράψε κάτι να τον πικάρεις! Γράψε γράψε..."
Έστι δεν είναι βρε Νίνα μου;

22/12/06 9:01 PM  
Blogger Librofilo said...

Αγαπητή Κα Βιτάλη,το site είναι το www.allofmp3.com και είναι πολύ καλό,οι δε τιμές του καταπληκτικές-ασφαλέστατο και πολύ γρήγορο στο downloading.
Δυστυχώς δεν το έχει το συγκεκριμμένο άλμπουμ φίλτατε Δημήτρη

22/12/06 9:22 PM  
Blogger Librofilo said...

This comment has been removed by a blog administrator.

22/12/06 9:22 PM  
Blogger mamaloukas said...

Γιώργο - Ντολ δεν πικαρίστηκα καθόλου. ρίλι.
Λίμπρο πασίεντσα.

22/12/06 10:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

I understand your frustration about phone recorder software record telephone conversation private , but chill it isn't good for your blood pressure.

22/12/06 11:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έχετε δίκιο που δεν καταλαβαίνετε, εγώ φταίω. Η φράση "με τον ορό στο χέρι" χρησιμοποιείται από τους συναδέλφους μου όταν με βλέπουν πολύ κουρασμένη (π.χ. "έτσι όπως πας σε βλέπουμε σε κανένα νοσοκομείο με τον ορό στο χέρι", "χωρίς τον ορό μου δεν πάω πουθεναααά" κλπ).
Είμαι καλά (το λέω για να το πιστέψω), ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

Καλέ, τι σχόλιο είναι αυτό από πάνω μου και σκιάχτηκα?

23/12/06 1:38 AM  
Blogger spiretos72 said...

voila. Έχει πολλούς γλάρους στη Νάπολη ακούω :-)

23/12/06 9:52 AM  
Blogger mamaloukas said...

Άουρα
μπα εγώ δεν τραβάω στην ανηφόρα. άλλοι το κατάλαβαν και με καθησύχασαν.
το πιο πάνω σχόλιο αποδεικνύει ότι κατάλαβαν τις μυστικές μου δραστηριότητες. μη δίνετε σημασία.

23/12/06 9:54 AM  
Blogger mamaloukas said...

spireto σχολιάζαμε ταυτόχρονα
ευχαριστούμε για το λινκ

23/12/06 9:57 AM  
Blogger Librofilo said...

@Spiretos72>Είσαι θεός..Το "κατέβασα" το τραγουδάκι,είναι γλυκύτατο,ευχαριστώ.

23/12/06 4:01 PM  

Post a Comment

<< Home