Tuesday, May 15, 2007

Τα νέα του Μόστρα

Ο Μόστρας πάει Θεσσαλονίκη!

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ 4ης ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ
"ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΤΟΠΙΟ:
ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΕΤΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑ"
ΗΜΕΡΑ: ΣΑΒΒΑΤΟ 19 ΜΑΪΟΥ 2007 ΩΡΑ: 20:00-21:00
ΤΟΠΟΣ: ΑΙΘΟΥΣΑ ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ (ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 13), ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ:
-ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ ("Μη με φας")
-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΚΟΡΤΩ ("Ο δαιμονιστής")
-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΜΑΛΟΥΚΑΣ ("Η χαμένη βιβλιοθήκη του Δημητρίου Μόστρα")
-ΝΙΚΟΣ Α. ΜΑΝΤΗΣ ("Ψευδώνυμο")
-ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΟΥΡΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ("Τι είδε η γυναίκα του Λωτ;")
-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ. ΤΖΑΜΙΩΤΗΣ ("Παραβολή")
Συντονίζει η Λώρη Κέζα (δημοσιογράφος της εφημερίδας "Το βήμα" και εκδότρια του λογοτεχνικού περιοδικού "να ένα μήλο")
ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
λέει η ανακοίνωση γιατί ήταν να πάρει μέρος κι ο Ιταλός Νικολό Αμανίτι αλλά μας την έκανε.
(τώρα το ετών τριάντα… εγώ το Σεπτέμβριο γίνομαι 39, ο Βασίλης Αμανατίδης έγραψε πως πλησιάζει τα 37… Τέλος πάντων ας το προσπεράσουμε)

Πολύ χαίρομαι που ανεβαίνω Θεσσαλονίκη. Έχω πολλούς φίλους, παλιούς όσο και σχετικά πρόσφατους. Δυστυχώς θα μείνω μόνο μια μέρα αλλά ευτυχώς θα μείνω στο κέντρο κι έτσι θα μπορέσω να χαρώ τις βόλτες στην πόλη. Θα με βρείτε το μεσημέρι του Σαββάτου στα διάφορα βιβλιοπωλεία, το απόγευμα θα βολτάρω στην Λεωφ, Νίκης, έπειτα στην εκδήλωση κι ύστερα σε κάποιο απ’ τα μπαρ της πόλης βεβαίως βεβαίως. (έχω κοζάρει κάποια μπαράκια δίπλα στο Λευκό πύργο που δεν βλέπουν στη θάλασσα αλλά προς τα ανατολικά (κοντά στο παλιό Ντορέ- προσοχή στο Ντορέ δε θα ’μαι!), μικρά και φοβερά. Όποιος ξέρει κάτι ανάλογο ας μιλήσει.
Προσοχή: απεχθάνομαι τα μεγάλα καφέ, τα υποτίθεται μοντέρνα, με καναπέδες κτλ βλέπε Πλ. Αριστοτέλους. Μ’ αρέσουν τα ψαγμένα, τα μικρά, με ξύλινο πάγκο, ροκ μουσική, τίγκα στην ανεμελιά και την επανάσταση.)



Οι ευχαριστίες παραμένουν, το Fiat Dino ξαναγυρνάει στη λήθη...

Ευχαριστώ πολύ:

Τον Librofilo για την κριτική του στο μπλογκ του. εδώ

Την Σταυρούλα Σκαλίδη για τη συνέντευξη στη Βραδυνή. εδώ



Τον αρχηγό μου φύλαρχο Νουβάντα για την κριτική παρουσίαση των καινούργιων μοντέλων του οίκου μου εδώ αλλά και για το πρώτο ποδοκαστ (είναι κάτι σαν το πεντικιούρ αλλά πιο εξελιγμένο) συγγραφέα. εδώ



Την ευγενή Αναγνώστρια για την κριτική στο μπλογκ της. εδώ



Το Χρήστο Φασούλα για την προβολή του βιβλίου μου στο μπλογκ του. εδώ



Τον πολυτιμότερο παίχτη Ioeu για τα μέιλ όπου μου γράφει τα μύρια όσα (με την καλή έννοια) για το βιβλίο μου.

Labels:

65 Comments:

Blogger nuwanda said...

α, ετσι θα ξεκιναει το δευτερο μερος λοιπον.....

15/5/07 5:10 PM  
Blogger nuwanda said...

τι μουναρα ειναι ομως το dino, ε? απο τη montreal δυο κλασεις πανω IMHO

15/5/07 5:23 PM  
Blogger mamaloukas said...

oki oki μην πιστεύεις ποτέ ότι βλέπεις Νουβάντα μου...
αυτό είναι σκέψη για το γ μέρος...
(ζητώ συγνώμη για τον Γκάμπι στο μπλογκ σου, δε μαζεύεται)

15/5/07 5:26 PM  
Blogger ioeu said...

Βγάλε γλυκά, Μαμ.!
Τόσοι άνθρωποι μαζεύτηκαν...
(τα έχω βάλει στο δεύτερο ράφι...)

15/5/07 5:42 PM  
Blogger alef said...

Συγγνώμη, κι εγώ που τρέχω όλη τη μέρα για να σε κάνω ποστερς και αυτόγραφα, που είμαι, λέμε? Καλά ε, όλη την... Ελβετία πάνελ θα έχεις τον Ιούνη! (κούκλος καλέ βγήκες, μόνο να δεις!)

15/5/07 5:43 PM  
Blogger alef said...

@ Nuwanda, πιπέρι! Σε λίγο θα διαβάζει και το παιδί!

15/5/07 5:45 PM  
Blogger alef said...

@ ioeu> Για μένα τα λέτε τα γλυκά? Ομως γλυκά δεν βλέπω!

15/5/07 5:46 PM  
Blogger alef said...

Ωχ, Μαμαλούκα, μόλις είδα την μαρκίζα! Συγγνώμη! Παιδάκι μου είσαι ντιπ τρελό? Αλλά έτσι όπως με έβαλες στη μέση, σάντουιτς έγινα! Μου θύμισες τις δυο μεγάλες ξαδέλφες μου όταν ήμουν πιτσιρίκι (τόοοτενες λέμε): "αλεφάκι- λέμε τώρα- διέλεξε πλευρό, αριστερά ή δεξιά", ε διάλεγα. Κι εκεί κοκάλωνα! Μέχρι να ξυπνήσουν! (ουδεμία αλληγορία εις την διατύπωση, άσχετο, λέμε)

15/5/07 5:54 PM  
Blogger mamaloukas said...

αλεφ
τρελό άλεφ
παιδί μου στην άκρη είσαι
κι η Σκαλίδη βασίλισσα κάτω μόνη της.
ποστερ;
βγήκε η φάτσα μου πόστερ και θα μοιραστεί;
να ξέρω να κρύβομαι

15/5/07 6:57 PM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Mια χαρά δουλεύουνε τα λινκ.
Thanks, κύριε... χάκερ!
:)

15/5/07 9:08 PM  
Blogger mamaloukas said...

ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΒΑΖΩ ΛΙΝΚ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!!!!!!!!!!!!!! (μετά από 1 χρόνο μπλόγκινγκ! ε, όχι να το παινευτούμε πρέπει να ναι παγκόσμιο ρεκόρ έτσι;)
Κλαίω από συγκίνηση, ευχαριστώ μάγε βουντού Νουβάντα για τις συμβουλές σου

15/5/07 10:49 PM  
Blogger nuwanda said...

μην με ευχαριστεις, δωσε μου το dino...

16/5/07 12:18 PM  
Blogger scalidi said...

τι είμαστε; συμμορία; αυτά είναι τα κωδικά μας ονόματα; όπως βλέπεις το δικό μου είναι το μόνο αυθεντικό ιταλικό, οπότε κέρδισα επαξίως τη μοναξιά της τελευταίας θέσης που μονοπωλεί το βλέμμα των επισκεπτών... ευχαριστώ, βρε παιδί μου. ανέλπιστο στην ίδια μαρκίζα εγώ με όλους εσάς... ;)))))

16/5/07 12:43 PM  
Blogger scalidi said...

καλή ανάβαση

16/5/07 4:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

δεν το πιστευω οτι θα ανεβειτε Θεσσαλινικη :)

Θελω οπωσδηποτε να σας συναντησω

16/5/07 4:58 PM  
Blogger georgia tsokou said...

Θα τα πούμε εκεί. :-)

16/5/07 6:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δημήτρη: η Θεσσαλονίκη σε αναμένει. Έλα να ενωθούμε οι "τριαντάρηδες". Θα τα πούμε και από κοντά, αλλά και από εδώ: τα καλύτερα για το βιβλίο σου.

16/5/07 7:37 PM  
Blogger mamaloukas said...

Ευχαριστώ litsa84 που να γνωρίσετε και τον Νουβάντα, αν δείτε τι πειραχτήρι είναι.

Georgia τι ευχάριστη έκπληξη. θα τα πούμε λοιπόν.

Βασίλη μου σ' ευχαριστώ αναμένω τη συζήτησή στην εκδήλωση. το ίδιο εύχομαι κι εγώ για ό,τι ετοιμάζεις.

16/5/07 7:50 PM  
Blogger aura voluptas said...

A! Τί βλέπω ? Άνοιξε καινούργιο μπλογκ η Σταυρούλα ? Μπράβο !

Συγγνώμη αγαπητέ, το προηγούμενο ποίημα αναφέρεται στις παρενέργειες που προκαλούνται από την ανάγνωση του βιβλίου ? :-)

Καλοτάξιδος ο Μόστρα και κυριολεκτικά λοιπόν ! Παρατρίχα να ανέβαινα κι εγώ αυτό το Σ/Κ, τελικά θα πάω το επόμενο μάλλον, κρίμα ...

Να περάσετε καλά και να σκίσετε !

17/5/07 1:31 AM  
Blogger vatraxokoritso said...

Με αυτά που γράφετε (ψαγμένα με ξύλινο πάγκο?)αγαπητέ με κάνατε να πιστέψω πως έχετε να πατήσετε στην πόλη μας από το 87..
Αν υπήρχε τέτοιο μαγαζί όλο και κάποιος από μας θα το γνώριζε (ροκ μουσική και τίγκα στην επανάσταση?), δεν προλαβαίνουμε καν να ανακαινίσουμε κάποιο ώστε να ικανοποιεί τα γούστα σας.
Αν λοιπόν λάβετε διαφορές προτάσεις να το ψάξετε πρώτα γιατί κάτι μου λέει πως θα απογοητευτείτε, εκτός και αν γελάσετε πολύ.
Από την άλλη μια μέρα είναι όπως είπατε.. που θα πάει θα περάσει.

Χωρίς πλάκα εύχομαι να περάσετε καλά στην πόλη μας όσο για τα μπαράκια στα οποία αναφέρεστε μάλλον τον “ήλιο” και το “the bar” εννοείτε..
Να μας ενημερώσετε ώστε να ενημερώσουμε για να σας προσέξουνε και να μην σας πάρουνε τα σώβρακα οι φίλτατοι φραγκοφονιάδες..

17/5/07 3:01 AM  
Blogger George Glikofridis said...

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα ήμουν στη Θεσσαλονίκη;
Και τι σε κάνει να πιστευεις ότι θα είμαι μόνος μου εκεί...
Θα είμαστε και άλλοι...
Θα πούμε όλες τις αλήθειες στην εκδήλωση...
Ποιός είναι ο αληθινός Μόστρας κ.λ.π
Μόνο η Σταυρούλα θα κάθεται στην Αθήνα μόνη και θα κλαίει..
Έχεις ανακαλύψει κάτι μπαρ; Θα σε τσεκάρω...

Και Νουβάντα! Τι είναι αυτά νεαρέ; Τι λόγια είναι αυτά; Στο είπε και το alef παιδί μου. Μαζέψου καλέ και θα διαβάζει και το παιδί σε λίγο!

17/5/07 9:31 AM  
Blogger mamaloukas said...

Aura
tnks αγαπητή μου, προσμένω στη συναντησή μας κάποτε...

Vatraxikoritso
Μπα; πού το καταλάβατε για το 1987;
το 1986 ήταν για να πω την αλήθεια.
ξέρετε ανεβαίνω κάθε χρόνο στη Θεσσαλονίκη αλλά για διάφορους λόγους (κυρίως γιατί με΄νω έξω από την πόλη) δεν προλαβαίνω να επισκεφτώ τα μπαράκια.
αναφερόμουν στα δύο που μάλλον αναγνωρίσατε.
είπα ότι δυστυχώς θα καθίσω μια μέρα κι όχι μια μέρα είναι θα περάσει. ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τις συμβουλές.

17/5/07 9:41 AM  
Blogger mamaloukas said...

george!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
my dear friend!!!!!!!!!
δεν το πιστεύω πως θα είσαι πάνω
ε ρε γλέντια!!!!!!!!!!

θα βρεθούμε οπωσδήποτε
κι εγώ που νόμιζα ότι έστειλες το μπλογκ σε χειμερία για να γράψεις...

17/5/07 9:43 AM  
Blogger Lupa said...

Αναμένουμε και εις τας Αθήνας ανάλογες εκδηλώσεις (πέρα από εκείνη της Πέμπτης 10 Μαΐου στο Ιταλικό Ινστιτούτο που δυστυχώς έχασα)
Το βιβλίο με καταβροχθίζει κάθε βράδυ που βρίσκω λίγο ελεύθερο χρόνο. Είμαι ήδη θύμα του, e mi piacce moltissimo!

17/5/07 2:36 PM  
Blogger mamaloukas said...

Molte grazie cara lupa, il 10 di Giugno ci saremo a Koropi. La informeremo presto...

17/5/07 3:54 PM  
Blogger scalidi said...

σοβαρέψου λίγο, άκου ποιος είναι ο πιο όμορφος... να πω καλύτερα ποιος είναι ο πιο λακωνικός να είσαι μέσα;
η νουβαντίτσα (και ουχί ο μπαμπάς νουβάντας) φυσικά και αντικειμενικά είναι η πιο ωραία και η πιο νέα από όλους, δεν θέλω παρεξηγήσεις από τους υπόλοιπους -δεν βάζω τα υπόλοιπα τέκνα, γιατί είναι εκτός συναγωνισμού λόγω ηλικίας...είναι μεγάλα πια.
ε, βέβαια, η ντολ που της χαρίζεις ολόσωμες φωτογραφίες οφείλει να πει ότι είσαι ο πιο φωτογενής ;)))))))))))

17/5/07 5:14 PM  
Blogger mamaloukas said...

Βρε Σταυρούλα vote απλώς παιδί μου... :)))))))))))

17/5/07 5:24 PM  
Blogger scalidi said...

δεν ψηφίζω, είμαι αναποφάσιστη

17/5/07 5:32 PM  
Blogger nuwanda said...

ποιος ειναι ο ego?

17/5/07 5:57 PM  
Blogger scalidi said...

είναι το alter ego του

17/5/07 5:58 PM  
Blogger scalidi said...

ξέρεις αυτός που πρωταγωνιστεί στην ταινία και τον πολιορκούν ρουβίτσες

17/5/07 5:58 PM  
Blogger mamaloukas said...

aman xanoume 4-1... stimeno reeeee

17/5/07 8:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

xaxa!! ... τον βασσαρα φερε, γρηγορα, να σου δωσει κανα μπεναλτυ!

17/5/07 9:00 PM  
Blogger mamaloukas said...

Έχουμε και λέμε
το 2ο ψήφο τον έστειλες απ' το σπίτι σου. Οι άλλοι 2 με προβήματίζουν (ένας ο Νίκος ο κολλητός σου... μουμπλε μουμπλε... ποια να ναι η άλλη που την έβαλες νυχτιάτικα να σε ψηφίσει...)
τέλος πάντων πάντως περνάω τον παρθένο ακόμη (από ψήφους) σίριαλ κίλερ... (άλλο που δεν τον ειδοποίησα χιχι)

17/5/07 9:21 PM  
Blogger alef said...

@ Την... κουμπάρα, ξεχνάς! Και την... υπόγα με τους 40 υπολογιστές! Λέμε, τώρα, αλλά εμείς νοθείες δεν κάνουμε! Αμα αποφασίσω να ψηφίσω, θα ψηφίζω ταυτοχρόνως και τους τρεις! Γίνεται? άλεφ σε... δίλημμα (σιγά μην είχα, η κουμπαριά είναι, λέμε, ιερή!)

17/5/07 11:34 PM  
Blogger mamaloukas said...

aman! isofarise ki o librofilo. ante na bgoume ouefa. kati einai ki ayto.

18/5/07 8:29 AM  
Blogger Librofilo said...

Συγγνώμη εμένα με ρωτήσατε?Εσείς είστε διάσημοι,ο ego έχει τη φάτσα του σε όλα τα βιβλία του,ο Νουβάντας δίνει διάλεξη την Κυριακή στο Κορωπί,εμένα ποιός με ξέρει καλέ και με ψηφίζει κιόλας?Άντε μη βάλω όλο το γραφείο τώρα να ψηφίσει έτσι?
Στημένο είναι,είμαι σίγουρος...

18/5/07 10:01 AM  
Blogger mamaloukas said...

Εσύ είσαι ο κίλλερ με το αγγελικό πρόσωπο...
μπα, νομίζω πως μας έφαγε το γλυκό αγόρι..

18/5/07 10:04 AM  
Blogger nuwanda said...

...ετσι καταντησανε οι βαζελοι παιδι μου, ουτε να το στησουνε δεν το μπορουν το ματσακι....

και ομως φιλε libro, φωτογραφια σου υπαρχει στο web, εμενα ομως οχι....

18/5/07 10:08 AM  
Blogger mamaloukas said...

άμα είσαι γλυκό αγόρι τα νέα ταξιδεύουν γρήγορα αγαπητέ Νουβάντα :)))))))))

18/5/07 10:19 AM  
Blogger mamaloukas said...

πω πω θρίλερ 4-3! Ο Λίμπρος πλησιάζει επικίνδυνα (απειλεί τους υπαλλήλους του στο γραφείο)
εγώ έχασα αλλά όπως είδατε παίζω και σε άλλα ταμπλό...

18/5/07 10:58 AM  
Blogger scalidi said...

ψήφισα κι εγώ λίμπρο για να περάσει σε νέα αντεπίθεση... θυμάσαι τη φάση με τον εστιάτορα πέρυσι, καλέ ego;

18/5/07 11:03 AM  
Blogger mamaloukas said...

4-4! Στα πέναλντι θα πάμε.
φάση με εστιάτορα; σόρι νο

18/5/07 1:03 PM  
Blogger scalidi said...

έλα τώρα, που του συστηθήκαμε (first meeting)...

18/5/07 1:10 PM  
Blogger alef said...

@ ego> Καλά, μιλάμε είσαι απίστευτος! Επίτηδες στο κάνουνε καλέ, επειδή είσαι ο πιο ωραίος! (άπαιχτοι είστε, με έχετε πεθάνει στο γέλιο!)

18/5/07 1:44 PM  
Blogger mamaloukas said...

ααα, τώρα πήρα μπρος!
Το ξέρω Άλεφ μου, για να τους ανεβάσω το κάνω, να αισθανθούν κι αυτοί λίγο όμορφοι καλέ...

18/5/07 2:24 PM  
Blogger Librofilo said...

Στα πόσα λήγει?Άντε και μου έχει φύγει μιά περιουσία στις δωροδοκίες ψηφοφόρων...

18/5/07 2:26 PM  
Blogger Μάνος Κοντολέων said...

Το νέο μου blog για όσους ενδιαφέρονται να το επισκέπτονται:
manoskontoleon2.blogspot.com

18/5/07 2:32 PM  
Blogger scalidi said...

δηλαδή, πρόεδρε λίμπρο, είμαι η μόνη που ψήφισε αφιλοκερδώς; για το ονόρε της πολιτικής σας υπόστασης; θέλω δώρο βιβλίο πάραυτα :))))))))))))))

18/5/07 2:41 PM  
Blogger nuwanda said...

o libro δικαιουται την πρωτη θεση γιατι οποτε τον βλεπω μου θυμιζει τον Sean Connery στον Κοκκινο Οκτωβρη. Respect...

18/5/07 2:58 PM  
Blogger mamaloukas said...

έλα έλα αρχίσατε τώρα τις φιλοφρονήσεις... πριν όταν τρωγόσασταν...
ώρα 1600 λήγει το ρεφερέντουμ...

18/5/07 3:05 PM  
Blogger scalidi said...

Σων Κόνερι ο λίμπρο
Τζόνι Ντεπ ο νουβάντας
Βίβιαν Λι το άλεφ
εγώ να γίνω Κάθριν Ζιτα Τζόουνς;
ο υπερλούξ τι να γίνει;
λέω Μπρους Γουίλις με μαλλιά και μούσι

μαζεύτηκε όλο το Χόλιγουντ εδώ μέσα...

18/5/07 3:08 PM  
Blogger mamaloukas said...

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Έλαβον: Λιμπρόφιλο (ο δολοφόνος εμ το αγγελικό πρόσωπο) 5
Νουβάντα (το γλυκό αγόρι)5
ego (η γοητεία του άσχημου) 1
Ισοπαλία τα μεγαθήρια, πανωλεθρία του μικρού που πήγε να τα βάλει με τα ιερά τέρατα.

όσο για το ποια θα συνοδέψει ο άσχημος τρομακτική έκπληξη της ελληνίδας Δήμητρας Ματσούκα που σε μάτς θρίλερ κατατρόπωσε το φαβορί, την Ιταλίδα Μπελούτσι, 2-1 στην παράταση με γκολ-σουτ καραματσούκα έξω από την περιοχή.
απογοήτευση για τη Θερόν και την Χάρλει που δεν πήραν ούτε ψήφο και απεχώρησαν απογοητευμένες έως και δακρυσμένες.
μεγάλη στιγμή για την Ελλάδα φίλοι, μεγάλη συγκίνηση.

18/5/07 4:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

αφού ψήφισα τη σαρλίζ... ;(((((

είναι και φίλη μου

Κάθριν Ζίτα Τζόουνς

18/5/07 4:25 PM  
Blogger mamaloukas said...

sorry Κάθριν όταν έκλεισα το πολ στις 16.07 τα αποτελέσματα ήταν τα άνωθεν.

18/5/07 4:39 PM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Δημήτρη, μακάρι να μπορούσα να ήμουν εκεί! Αλλά θα τα πούμε -αναγκαστικά- εδώ. Σύντομα.
Εύχομαι κάθε επιτυχία :)

18/5/07 5:01 PM  
Blogger mamaloukas said...

eyxaristv Xrhsto!

18/5/07 5:02 PM  
Blogger alef said...

Υπερπαραγωγή, βλέπω εις την οποία συμμετέχω κι εγώ! (εύγε Σταυρούλα, μ' αρέσει ο ρόλος, παιδί μου!) Εσύ συντρόφιμε ego πού μου μπερδεύτηκες, παιδί μου? Υπάρχει άλλο ego από σε? Να τα περάσεις τέλεια (και να τα πεις ακόμα πιο τέλεια) στη Θεσσαλονίκη. Θα είναι σα να είμαι εκεί, θα σου στείλω και φίλους.

18/5/07 5:35 PM  
Blogger mamaloukas said...

thnks my alef

18/5/07 6:47 PM  
Blogger spiretos72 said...

Μόλις τέλειωσα τον Μόστρα. Superb!! (αν και ο μιλανος περισσότερο σε τοσκανέλι μου φέρνει παρά σε μοντεκριστο :-))))

18/5/07 7:12 PM  
Blogger mamaloukas said...

thnks αγαπητέ Σπιρέτο. όσο για τα πουράκια την κατανόησή σας, βλέπετε μη καπνιστής...

18/5/07 8:56 PM  
Blogger Librofilo said...

Σικέ ήταν,το κανονίσανε οι μπούκηδες να βγει ισοπαλία...Άκου Σ.Κόνερυ,στην ομορφιά φαντάζομαι (ευχαριστώ είναι το πρότυπό μου),ουχί στην ηλικία...Έχω μερικά χρόνια ακόμα...
Έξοχο το σχόλιο του Σπυρέτου περί Τοσκανέλι..
Καλό ταξίδι,να μας εκπροσωπήσετε επαξίως και ήρεμα με τα μεζεδάκια..

18/5/07 9:09 PM  
Blogger alef said...

@ Librofilo> Αμάν πια με την ηλικία! Αφού τα είπαμε, πάλι μετράτε? Με γοητεία πάει, λέμε!
@ Μamaloukas> Φάε, παιδί μου! Ακου "ήρεμα"! (αυτό μάλιστα, Libro, το "ήρεμα" είναι "της ηλικίας", να το προσέξετε!)
Καλέ ο Μαμαλούκας σας χάρισε την ισοπαλία, τι θαρρείτε!

19/5/07 12:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

libro, οταν ο Σον εκανε τον κοκκινο Οκτωβρη ηταν εξηντα χρονων, σου 'ριχνε καμια δεκαπενταρια χρονακια οντως..... το λουκ ομως το ιδιο, n'est pas?

Δημητρη, χτυπα παιδι μου τα μεζεδακια σου ανελεητα, στα τσιπουραδικα στην αγορα, εκει που πας στις 2 μεσημερι και φευγεις πεντε ωρες μετα μ'ενα χαμογελο μεχρι τ' αυτια!!

19/5/07 12:57 AM  
Blogger mamaloukas said...

απάντηση πιο πάνω ποστ

20/5/07 10:30 PM  

Post a Comment

<< Home