Tuesday, February 26, 2008

Περί Μπλογκ

Δημήτρης Μαμαλούκας, συγγραφέας

ΜΠΛΟΓΚ:
Μοναδική Πολυσχιδής Λεόντεια Οπτασία Γοητευτικών Κομματιών.
Μαστούρα Ποδοσφαιρική Λειωμένων Ονείρων Γύφτο Κορακιών.
Μανιασμένη Πολυφωνική Λογοδιάρροια Οσων Γίνονται Κυνηγοί Μύθων, Προσωπικοτήτων, Λαοπλάνων, Οραματιστών, Γενικώς Κολασμένων.
Μινιμαλιστικά Πειράματα Λογοπλαστών, Οχλαγωγών, Γενικώς Κακοκοιμημένων.
Μαζική Προβολή Λύσεων Ορισμένων Γυναικείων Κατεστημένων.
Μπλογκερική Παρουσία Λόγου Ουσίας Γκαστρωμένης Κοινωνίας.
Μακακία, Πουφτιά, Λέρα, Οχετός, Γύμνια, Κιτρινισμός.
Μεγάλη Πείνα Λαού, Οργή Γκουγκλ Κίνησις.
Μυστική Παράδοση Λίστας Οποιων Γη Κίνησαν, Μάτωσαν, Πείσμωσαν, Λάθεψαν, Ομως Γύρεψαν Και Με Πίστη Λάδωσαν Ολους, Γόνους Και Μη. Πηχτή Λάσπη Ορθά Γωνιασμένη Και Μαστόρικα Πασπαλισμένη Λούζει Οσονούπω Γνωστούς Καταθέτες Μυρίων Πεντέμισι... Λίγα, Ούτε Για Κρατικοδίαιτη Μαθουσαλική Προμήθεια Λελέδικων Ολοστρόγγυλων Γυρολογικών Καθαρμάτων.

Αναδημοσιεύεται απο την Ελευθεροτυπία της Τρίτης 26-2-2008, (Ρεπορτάζ Γιώργου Κιούση)

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ε, μόνο αυτά έχει να πει η ελευθεροτυπία?

26/2/08 6:12 PM  
Blogger mamaloukas said...

ρε κροτάκι πού βρίσκεσαι;

26/2/08 6:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

εεεεε...
στο χωριό μου!

γιατί?!
με έψαξες αλλού?
χο χο χο!!

27/2/08 12:18 PM  
Blogger ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Πολύ έξυπνο κείμενο, Δημήτρη. Γράφεις τίποτα καινούργιο;

28/2/08 1:00 AM  
Blogger mamaloukas said...

Κροτ
Προφανώς μόνο αυτά είχε να πει! Δε σας άρεσαν ε; ε; ε; Άντε χάλασατε εκεί πάνω καιρός να κατεβείτε, δε νομίζετε;

28/2/08 12:04 PM  
Blogger mamaloukas said...

Κατερίνα Καριζώνη
Σ' ευχαριστώ Κατερίνα, είναι λίγο τολμηρό, αλλά είπα να γράψω κάτι διαφορετικό. αυτή την εποχή γράφω με κόπο το επόμενο μυθιστόρημά μου. ελπίζω να γράφεις κι εσύ, ξεκούραστα και εμπνευσμένα. πολλούς χαιρετισμούς...

28/2/08 12:06 PM  
Blogger ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ said...

Δυστυχώς κι εγώ με δυσκολία συμμαζεύω το μυαλό μου και γράφω το επόμενο μυθιστόρημα. Καλή επιτυχία σου εύχομαι.

28/2/08 12:47 PM  
Blogger NinaC said...

Ωραιότατον!!!

1/3/08 8:55 PM  
Blogger Alexandra said...

είπες πολλά και άλλα τόσα!

εμένα κάτι μου είπαν, για κάποιο άγνωστο λόγο η 1η και η 4η σειρά.

6/3/08 12:58 AM  
Blogger ritsmas said...

Ομορφο, έξυπνο και παράξενο παιγνίδι ειναι αυτό... Δημητρη μου, ολα καλά ;

6/3/08 9:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

nina-alex-rits

thnks a lot!


Κατάσταση καλή, παλεύω με του ήρωές μου... λείπει η όρεξη... δυστυχώς
εύχομαι να περνάτε καλά

ντεμέτριο

6/3/08 11:22 PM  
Blogger George Glikofridis said...

Μινιμαλιστικά Πειράματα Λογοπλαστών, Οχλαγωγών, Γενικώς Κακοκοιμημένων.

Η πρώτη πρόταση, αυτή μέχρι το κόμμα, με περιλαμβάνει είτε κατά λάθος είτε με πρόθεση. Βέβαια το λογοπλαστών είναι κολακευτικό δε λέω, αλλά το Μινιμαλιστικά Πειράματα είναι λάθος διότι (ενημερωτικά) ο Μινιμαλισμός είναι κίνημα όπως π.χ. ο Ντανταϊσμός και ως γνωστόν Ντανταϊστικά Πειράματα δεν υπάρχουν ή ακόμη κι αν κάτι έχει ονομαστεί έτσι είναι εκ παραδρομής του όποιου το έγραψε.
Και μιας που η αγάπη μου προς τον Μινιμαλισμό είναι πέραν του φανερού, αρκεί να κοιτάξει κάποιος την αναφορά στην Laurie Anderson ή και άλλα πράγματα φανερά ή κρυμμένα στον "Επιβάτη", τότε μάλλον καλά κάνω και με βλέπω καθαρό μέσα στην άνω φράση.
Επίσης το Κακοκοιμημένων με βρίσκει πολύυυ κοντά.
Βλέπεις, έμμισθος επί 8ώρου εργαζόμενος, συγγραφέας, και εις διπλούν παιδομαχητής, κάνει τον απόλυτα Κακοκοιμημένο.
Το Οχλαγωγός δεν μου κολλάει πουθενά οπότε και αποσύρομαι από την υποψηφιότητα του υποκειμένου εκ του οποίου ο demetrio εμπεύσθηκε το συγκεκριμένο αρκτικόλεξο.

Α! Άμα γράφουμε υπομένουμε και τις απαντήσεις.
Όχι;

8/3/08 4:55 PM  
Blogger mamaloukas said...

ΘΕΟΣ!!!
Δεν συνειδητοποιούσα πόσο μου είχες λείψει μέχρι που σχολίασες amiconeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

"! Άμα γράφουμε υπομένουμε και τις απαντήσεις.
Όχι;"

Φυσικά παιδί μου, γι αυτό είμαστε εδώ!
τι γίνεται βρε ψυχή;

Δε λέμε "απόπειρες
συγγραφής ποιήματος ολίγον τι σουρεαλιστικές;"

για τη Λώρη άντερσον κ τον επιβάτη να
μη
σχολιάσω

το κακοκοιμημένων θα μπορούσε να είναι και κακογα...νων! (μακριά απο μας χαχα)

Παιδομαχητής: υποκλίνομαι απλώς αποδεικνύεις περίτρανα
το πόσο λογοπλάστης είσαι...

θεέ μας έλειψες...

9/3/08 10:21 PM  
Blogger aura voluptas said...

Ξεκόλλα αγαπητέ μου !

Αράχνες πιάσαμε, ουφ ...

Κίσεζζζ ! :-)))))))))))

13/3/08 12:25 AM  
Blogger mamaloukas said...

μπα γυρίσαν κι οι ξεχασμένες αύρες;

13/3/08 1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

ΈΡΑ, ΚΟΥΊΚ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΆΤΕΣ

“Αλήτες”, “μπάσταρδοι”, “καθάρματα”,
“της κοινωνίας αποβράσματα”
τέτοια ωραία λόγια ακούμε
κάθε πρωί όταν ξυπνούμε.

Μα εγώ που αγαπώ τους τρομοκράτες
(όπως βεβαίως όλοι οι δημοκράτες)
ν’ ακούω δε θέλω κάποιος να τους βρίζει-
πολύ αυτό το πράγμα με ξενίζει.

Δεν δέχομαι δημόσιο ένα στόμα
γαλάζιο ή όποιο άλλο να ’χει χρώμα:
Δημόσιο ίσον αικό ένα κάτι
κι όχι δοκάρι στου Λαού το μάτι.

Και επειδή καλό παιδάκι είμαι
κι όχι καθώς εσείς θηρίο ανήμε
ρο, κι ό,τι δω άτοπο μέσα στην πλάση
στον τόπο του το στέλνω ν’ απαγκιάσει,

κι ύβρεις να βλέπω κάποιους ν΄αραδιάζουν
στους εαυτούς τους μόνο που ταιριάζουν
στον εαυτό μου δεν το επιτρέπω,
γι αυτούς ό,τι είπατε, σας το επιστρέφω.

Γιώργης Χολιαστός

20/3/09 3:58 PM  

Post a Comment

<< Home