Tuesday, February 05, 2008

Robert Doisneau I

Senza voglia...

17 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Οι πιτσιρικάδες είναι φοβεροί. Κι ο ξανθούλης με το γνώριμο βλέμμα(καθημερινό για μένα) κι ο πονηρούλης δίπλα!

Καλησπέρα, Δημήτρη! :)

5/2/08 6:22 PM  
Blogger scalidi said...

Έχεις δει εκείνη τη φοβερά τρυφερή ταινία με τα "Παιδιά της χορωδίας"; Αυτό μου θύμισε...

5/2/08 6:28 PM  
Blogger mamaloukas said...

Καλώς τες!

5/2/08 8:11 PM  
Blogger Haris said...

Senza voglia...

...ed un po'distratto...?

5/2/08 10:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

σταματα επιτελους να αντιγραφεις απο την πλακα μου......

7/2/08 10:50 AM  
Blogger ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ said...

Εκπληκτική φωτογραφία! Το βλέμμα του πιτσιρικά που μάλλον για αντιγραφή το πάει, όλα τα λεφτά!

7/2/08 11:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

υπεροχη φωτο.....
ο ξανθουλης ειναι γλυκας....
και το ποστ επισης για τον Μοστρα(επιτελους!) ειναι εδω !http://cookthebook.blogspot.com/2008/01/blog-post_9054.html

7/2/08 7:41 PM  
Blogger mamaloukas said...

Haris
si lo 'e
το senza voglia αναφερόταν σε μένα!

7/2/08 9:12 PM  
Blogger mamaloukas said...

Nuwanda
εσύ αντιγράφεις και θα το πω στην κυρία

7/2/08 9:13 PM  
Blogger mamaloukas said...

αγαπητή Λένα, εύχομαι να είστε όλοι καλά! συγχαρητήρια για την υποψηφιότητα στις γυναίκες της χρονιάς. εγώ ήμουν υποψήφιος στους άντρες αλλά μας το φαγε το βραβείο ο Τατσόπουλος! (θα τον κανονίσω όταν τον πετύχω)
(ούτε μας κάλεσαν και στη γιορτή)

7/2/08 9:15 PM  
Blogger mamaloukas said...

cook
δεν έχω λόγια, ευχαριστώ πολύ, περίμενα μήπως γράψεις αλλά όταν είδα και πέρναγαν οι μέρες είπα πάει δεν της άρεσε!
εκείνο το μαγειρευτό το ψαρονέφρι όμως με τελείωσε...

7/2/08 9:16 PM  
Blogger ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ said...

Κακώς έχασες, απαράδεκτο που δεν σας κάλεσαν! Όταν δεις τον Τατσόπουλο πάρε την εκδίκησή σου!Να σαι πάντα καλά! Αλήθεια πότε το επόμενο βιβλίο με το καλό;

8/2/08 3:42 PM  
Blogger mamaloukas said...

Μας έφαγε ο Τατς! δεν πειράζει κοίτα να κερδίσεις εσύ Λένα μου, εσένα σου αξίζει πραγματικά!
Το επόμενο γράφεται... όποτε τελειώσει... με το καλό, εύχομαι καλά γραψίματα

8/2/08 9:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

καλε μου Δημήρτρη
....αν είναι δυνατόν να μη μου άρεσε....!!!
εδώ άρεσε σε άλλους που ούτε καν διαβάζουν αστυνομικά,ποσο μαλλον σε μενα που είμαι φαν του ειδους...άψογο...από την αρχή που το ξεκίνησα ήξερα πως πολύ θα τον ευχαριστηθώ τον Μόστρα :)
κι αυτή η βιβλιοθήκη του Σκούρα... μου έκαψε την καρδιά...υπάρχει πραγματικά κατι ανάλογο,ή είναι εντελώς φανταστική;

όσο για το ψαρονέφρι, μετά χαράς ....μια γερή μερίδα....την επομενη φορά όμως, γιατί τώρα... γιοκ!
φιλια!

14/2/08 11:03 PM  
Blogger mamaloukas said...

Αγαπητή μου Κουκ
σ ευχαριστώ για το Μόστρα
Η βιβλιοθήκη του Σκούρα είναι εντελώς φανταστική κι απ' όσο γνωρίζω βγήκε απ' το κεφάλι μου. ωστόσο δεν αποκλείω κάποτε στο μέλλον κάποιος να τη ζηλέψει και να την κατασκευάσει...
Κατασκευαστικά είναι εφικτή -με λιγότερα hi tech καλούδια βέβαια- αλλά τα βιβλία που υποτίθεται πως περιείχε... απλώς δεν συγκεντρώνονται σήμερα.
έψαξα το μπλογκ σου κι άλλο
ψηφίζω κατσικάκι γιορτινό!

15/2/08 5:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

πωπω....φοβερή εμπνευση....θείο δωρο να έχεις τέτοιες ιδεες....

μμμμμμ....άλλος ενας κρεατοφάγος στην παρέα :)

15/2/08 11:42 PM  
Blogger mamaloukas said...

μμμμμμ....άλλος ενας κρεατοφάγος στην παρέα :)

φανατικός!

16/2/08 4:00 PM  

Post a Comment

<< Home