Saturday, October 27, 2007

Στα υπόγει..χικ! του πύργου μου ΙΙΙ

Τζορτζ…. Αποφα… αποφάσισες να… να με βγάλεις βρε βρε μασκαρά;
Εγώ όμως να ξέρεις! Ήπια όλα τα μπουκάλια!!! Τα μπουκ… λέγω!

(αυτά γίνονται όταν στα υπόγεια του πύργου τα αρχεία συστεγάζονται με την κάβα)



Φίλε εδώ η ζωή μοιάζει με κόλαση.
Αρνείσαι να ζήσεις. Κοίτα με, δεν
υπάρχει ζωή για πέταμα κι όμως
τίποτα δεν οδηγεί σε σκέψη
Μίλα μου σαν αγριοπερίστερο
μιας άγνωστης σπηλιάς
Μίλα μου διάολε της αυγής.
Μη μου κρατάς
παγιδευμένη τη ψυχή.
Λύτρωσε με για να σε συνοδέψω
στη χαραυγή της ηδονής
Άγριε μου έρωτα τίποτα δε
συμπάσχει μαζί μας στο απίστευτο
ύψος των βράχων. Ζωή χωρίς
πνοή και έλεος, άστρο της
ουράνιας γαλήνης, μύηση σε
ερημωμένα σπίτια βραδιά του
Αυγούστου, μόνη νηστική, κρύα
ηδονή μιας πελώριας φυγής
Θάνατος μιας ζωής περιπλανώμενης
κύμα μυριανθισμένο του
Βούρκου έλος το νόημα είναι
εκεί από πολλά χρόνια είμαι
όμως ολομόναχος στη φυλακή
Δε ζει παρά μόνο το χτύπημα
μιας νάρκης που έφυγε από κοντά μου
Μονή εκείνη στις ύλες του
σύμπαντος καρτερεί το απίστευτο
φιλί της γης μια έκλειψη
αισθημάτων των υγρών σύννεφων
τη κατάντια , τη λύπη, το
χτύπημα, το ύφος, το έλεος,
τον πόνο το λυτρωμό,
το τέλος

21/10/91 (Μεθυσμένος, αναμφίβολα, το θυμάμαι δηλαδή)
Και... ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΟΥΤΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ!!!! ΕΙΝΑΙ ΠΕΖΟ ΠΕΖΟ ΠΕΖΟ ΠΕΖΟ

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΕΖΟ

ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΕΖΟ 205, 206, το παλιό 504 που σχεδίασε ο Πινινφαρίνα κτλ (ξέφυγα πάλι...)
Τηρήθηκε το τυπογραφικό στήσιμο στο χαρτί (σχεδόν γιατί μου το χάλασαν οι φωτο) όπως κι η ορθογραφία κι η στίξη.

Labels: ,

7 Comments:

Blogger Haris said...

Μου θυμίζει το υπόγειο στο βιβλίο σου "Η χαμένη βιβλιοθήκη του Δημητρίου Μόστρα"

28/10/07 8:24 AM  
Blogger λολιτα said...

καλα κανετε κυριε Δημητρη μας και κανετε την διευκρινηση για το πεζο κειμενακι(οχι δεν ειναι πεζο, ωραιο ειναι!χαχαχα)γιατι υπαρχουν και χαζοι αναγνωστες..αλλα εχω μια επισημανση:οι φωτο σας κυρ δημητρη δεν μου πολυαρεσουν...

φιλικα το λολιτακι σας

28/10/07 8:32 AM  
Blogger aura voluptas said...

Η τελευταία πρόταση μου άρεσε πολύ !

Αυτόν τον μπάτλερ έπρεπε να του είχατε κάνει καλύτερη οντισιόν . Κοιτάξτε τώρα χάλια κατάσταση ...

Καλή εβδομάδα και υπομονή ! :-)

28/10/07 1:20 PM  
Blogger mamaloukas said...

Χαρις
μοιάζει όντως φίλε μου

Λολίτα
οχι δεν πήγαινε σε εσάς αυτό. τι έχουν οι φωτο μου; Μια χαρά είναι.
φιλικά επίσης

Αουρα
ευχαριστούμε πολύ. ο Τζορτζ; παλιά ιστορία

28/10/07 4:39 PM  
Blogger DTR said...

xronia polla kai se sena...

28/10/07 10:05 PM  
Blogger spiretos72 said...

Χρόνια πολλά και καλά! (Λίγο καθυστερημένα αλλα έτυχε σκ :-)

29/10/07 7:43 AM  
Blogger Mamaloukas said...

eyxaristo dimitri

spiretos
θενκς αγαπητέ μου, να στε καλά

29/10/07 1:58 PM  

Post a Comment

<< Home