Tuesday, October 23, 2007

Ποστ με λίγη ζωή

Γιατί μου φαίνεται
ότι αυτά τα δύο

μοιάζουν τόσο;

33 Comments:

Anonymous Anonymous said...

και φιλοσοσφος και αισθηματιας...

23/10/07 10:32 AM  
Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

Γιατί όταν ερωτευμένο δελφίνι χάσει το ταίρι του, αυτοκτονεί χτυπώντας με δύναμη πάνω στην αποβάθρα!

23/10/07 1:43 PM  
Blogger Manos P. said...

Ο έρωτας είναι ένας μικρός θάνατος. Ο παλιός εαυτός σου πεθαίνει και γεννιέται ξανά.

23/10/07 1:54 PM  
Blogger mrs Smith said...

Σ' αυτό το ερώτημα μόνο εσύ τελικά μπορείς να απαντήσεις. Είναι καθαρά η δική σου ματιά.
Οι κάρτες Ταρώ από τα λίγα που γνωρίζω είναι γεμάτες συμβολισμούς.
Οι Εραστές και ο Θάνατος.
-Ο έρωτας αντίδοτο στον θάνατο.
-Η έλξη του θανάτου.
-Σηματοδοτούν και οι δύο καταστάσεις την γέννηση μιας διαφορετικής πραγματικότητας.
-Η κυρίαρχη φιγούρα έχει θέση δύναμης.
-Το ανήμπορο την ανθρώπινης φύσης σε ότι το υπερβαίνει.
Ουφ ζαλίστηκα...

23/10/07 2:35 PM  
Blogger ioeu said...

ο ... "θεός" στον Κρητικό λέει:

ίσως δε σώζεται στη γη ήχος που να του μοιάζει·
δεν είναι λόγια· ήχος λεπτός . . . . . . .
δεν ήθελε τον ξαναπεί ο αντίλαλος κοντά του.
Aν είν’ δεν ήξερα κοντά, αν έρχονται από πέρα·
σαν του Mαϊού τες ευωδιές γιομίζαν τον αέρα,
γλυκύτατοι, ανεκδιήγητοι . . . . . . .
μόλις είν’ έτσι δυνατός ο Έρωτας και ο Xάρος.


τα είπε όλα?...
τα είπε.

23/10/07 2:45 PM  
Blogger Librofilo said...

Φιλόσοφος,αισθηματίας και πάνω απ'όλα ΑΝΘΡΩΠΟΣ..Και όπως λεει ο μεγάλος ποιητής Ν.Καρβέλας :

"Θάνατος είναι η αγάπη όταν μας ενώνει
Θάνατος είναι η αγάπη όταν τελειώνει

Θάνατος ήταν η αγάπη σου για μένα
Ένας θάνατος θα’ ναι κι αγάπη μου για σένα"

23/10/07 2:48 PM  
Blogger mamaloukas said...

πω πω απρόσμενη επιτυχία το ποστ!

23/10/07 2:55 PM  
Blogger mamaloukas said...

nuwanda
τι διάολο; φιλοσοφία πήραμε ολόκληρο πτυχίο!
αίσθημα τώρα, με τα κοντέινερ το εξάγουμε!

23/10/07 2:57 PM  
Blogger mamaloukas said...

Vita mi barouak
καλώς το φίλο
έχεις δίκιο... πεθαίνει μαζί με το ταίρι του... έχει συμβεί και στις δικές μας θάλασσες

23/10/07 2:58 PM  
Blogger mamaloukas said...

not the boy...
καλώς ήρθατε
πεθαίνει ή αλλάζει;

23/10/07 3:05 PM  
Blogger mamaloukas said...

mrs smith
καλώς ήρθατε επίσης.
σωστά και ωραία όσα προσθέσατε, δε χρειαζόταν να ζαλιστείτε! :)

23/10/07 3:08 PM  
Blogger mamaloukas said...

ιοεου
νο κόμμεντ αδερφέ!

23/10/07 3:09 PM  
Blogger mamaloukas said...

Λιμπρόφιλο
με στέλνεις μωρό μου με στέλνεις (τραγουδιστό όπως το μ' αρέσεις μωρό μου μ' αρέσεις πώς να το κανουμε)
πάει το ριξα το επίπεδο μόνος μου ο αφιλότιμος

23/10/07 3:11 PM  
Blogger Haris said...

Γιατί ενας μεγάλος έρωτας, σε ρίχνει στο βάραθρο...

23/10/07 8:57 PM  
Blogger mamaloukas said...

miglior risposta
Haris
μακράν

23/10/07 10:55 PM  
Blogger aura voluptas said...

Πολλή καψούρα βρε παιδί μου και μου έπεσε βαριά ...

Δεν τα κατέχω αυτά τόσο καλά όσο οι προλαλήσαντες ...
Ή δεν το έχω φιλοσοφήσει καθόλου το θέμα ή το έχω φιλοσοφήσει τόσο ώστε τέτοιου είδους θεωρίες να μου φαίνονται "εύκολες", βιαστικές και απλοϊκές (τι πεζή που είμαι Θεε μου !) .

Συνεπώς : ΔΞ/ΔΑ .

Παρατήρηση : Σημαίνει κάτι το ότι οι περισσότεροι σχολιαστές του ποστακίου είναι άρρενες ? Χμμ ...

Άχου τα αγοράκια μου τα συναισθηματικά μου ! Αξιολάτρευτοι .

Φιλάκια :-)

24/10/07 12:24 AM  
Blogger alef said...

"Θάνατος είναι οι κάργιες που χτυπιούνται/ στους μαύρους τοίχους και στα κεραμύδια,/ θάνατος οι γυναίκες που αγαπιούνται/ καθώς να καθαρίζουνε κρεμμύδια" Άσχετο? Εγώ πάντως Καρυωτάκη ήθελα, πειράζει? Ασε που δεν μπορώ να το βρω, γαμώ τη βιβλιοθηκονομία μου!
Οχι καλέ, είναι και γυναίκες! Κι εμείς αξιολάτρευται! Αμέ!

24/10/07 12:42 AM  
Blogger mamaloukas said...

εμφανίστηκε ο τυφώνας Άουρα
φυσικά βραδινές ώρες όπως συνηθίζει
όμως σήμερα σε περίμενα χεχε
λοιπόν
που την είδες την καψούρα οεο;
αφτο μη το φιλοσοφείς
εμείς ουδέποτε ζητήσαμε απάντηση
ερώτημα ρητορικόν που λένε και στο έξτρα
πράζει που είμαστε οι πιο πολύ άρρενες;
ο γιες ιντίντ εμείς είμεθα οι συναισθηματικοί τελικώς ή στην τελική βεβαίως βεβαίως

κίσες κίσσες πολλέ

24/10/07 12:43 AM  
Blogger alef said...

Το είχες δει, κάθαρμα, έτσι? Στο διάδρομο, ήτο! Μαζί με της Ζωγράφου το "Καρυωτάκης- Πολυδούρη" που τον κάνει με τα κρεμυδάκια! Ο,τι χάνω, σε σένα θα απευθύνομαι, την έβαψες λέμε! (ελπίζω να... φωτογράφισες και τα άλλα ράφια). Αλλά μπράβο... διαίσθηση! Καληνύχτα λέμε, φιλάκια

24/10/07 12:51 AM  
Blogger mamaloukas said...

Άλεφ που τρυγυρνάς μαζί μου τέτοια ώρα στις βλογκογειτονιές!
Εγώ θα έψαχνα στο διάδρομο για τον Καρυωτάκη

24/10/07 12:52 AM  
Blogger alef said...

Ναι, αναποδογύρισέ τα τώρα να βγω και άλεφ παράφρον!

24/10/07 12:53 AM  
Blogger mamaloukas said...

καληνύχτα (άκου κάθαρμα, καλά δεν ντρέπεσαι; χαχαχα

24/10/07 12:53 AM  
Blogger mamaloukas said...

νομίζα ότι δε με είχες δει και τα σβησα

24/10/07 12:53 AM  
Blogger mamaloukas said...

ορκίζομαι ότι δε το χα δει

24/10/07 12:54 AM  
Blogger mamaloukas said...

τον καρυωτάκη στο διάδρομο εννοώ

24/10/07 12:55 AM  
Blogger alef said...

άλεφ ξεδιάντροπον λέμε! Καλά εσύ τώρα το κατάλαβες? Εκεί στην Ελβετία δεν είχες δείγμα καθόλου? Αντε, καληνύχτα

24/10/07 12:55 AM  
Blogger mamaloukas said...

καληνύχτα φιλάκια
πρέπει να στα γράψω και να σε ξεμπροστιάσω για την ελεβτία χαχα

24/10/07 12:56 AM  
Blogger alef said...

Εγώ καλέ να μη σε είχα δει? Καλά, και αν δεν το είχες δεί, τότε πού τόξερες? Μην απαντάς, διότι σε λίγο θα τα λές τα ταρώ! Την έβαψες λέμε! (να σε δω να λές και χαρτί, και τί στον κόσμο!) Τώρα πραγματικά πάω για ύπνο!

24/10/07 12:58 AM  
Blogger aura voluptas said...

Όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται λέμε (χι χι χι ! ) !!!

Είπα εγώ ότι ειν'κακό καλέ ??? Ίσα ίσα που με ενθουσίασε η ανταπόκριση του αντρικού πληθυσμού . Εντυπωσιασμένη .

Και βαθύτατα συγκινημένη που απόψε χτυπάτε κι εσείς βάρδια νυχτερινή . Δεν είμαι μόνη !! Επιτέλους !

Τι καλά ! Φιλί ζουμερορουφηχτό στο μάγουλο και όνειρα γλυκά ...

24/10/07 1:02 AM  
Blogger ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ said...

Από Ταρώ δεν ξέρω παρά μόνο την ιστορία τους, από έρωτα όσο κι αν προσπαθώ μέσα στην τύφλα θα βρίσκομαι πάντα, κι όσο για τον θάνατο, όσο ζω δε με έχει επισκεφτεί. Κι όταν με επισκεφτεί εγώ δε θα ζω οπότε... να!(που θα λεγε κι ο Επίκουρος). Άλλο πρόβλημα έχω. Ψάχνω τη "Γη των ανθρώπων" του Εξυπερύ. Μήπως την πήρε το μάτι σου Μαμαλούκα; :-)

24/10/07 7:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

...κουφαλα, τους μπερδεψες ολους...

μπραβο!!!!

24/10/07 9:27 AM  
Blogger Manos P. said...

Δημήτρη αφού έχεις πάρει πτυχίο φιλοσοφίας θα σου το παραλληλίσω αντίστοιχα.

Κάθε έρωτας είναι σαν την Επιστημονική Επανάσταση του Thomas Kuhn (ελπίζω να τον έχεις ακουστά). Έχουμε αλλαγή παραδείγματος. Το παλιό παράδειγμα (εδώ ο παλιός εαυτός) δίνει τη θέση του σε ένα νέο ασύμβατο παράδειγμα. Η μεταλλαγή λοιπόν του εαυτού μετά τον Έρωτα είναι τόσο ριζική που δεν μπορεί να αναχθεί στον παλιό εαυτό. Οπότε, κατά κάποιο τρόπο, με τον Έρωτα ο παλιός εαυτός πεθαίνει

25/10/07 3:56 PM  
Blogger mamaloukas said...

ω αγαπητέ μου, ναι, τον Τόμας Κουν τον έχω διαβάσει κατά τη διάρκεια των σπουδών μου πρώτα στα ιταλικά λοιπόν, κι έπειτα όταν μεταφράστηκε τον πήρα και στα ελληνικά. περιττό να πω ότι έπαθα την πλακάρα μου. (και με την εμφάνισή του. έχετε δει φωτογραφίες του; πώς τριγύριζε στα πανεπιστήμια; με τις εργατικές φόρμες;)

κατα τα άλλα απόλυτα κατανοητό το παράδειγμά σας αν γράψουμε τον έρωτα με κεφαλαίο όπως κάνατε εσείς. συμφωνώ συμφωνώ λοιπόν!

25/10/07 5:24 PM  

Post a Comment

<< Home