Thursday, August 02, 2007

Τα τελευταία νέα του Μόστρα

Η φωτο αφιερώνεται στη φίλη μου Αλεξάνδρα

Όσο ετοιμάζεται το ποστ της κατάδυσης γράφω τις κινήσεις γύρω από το βιβλίο και την αφεντιά μου. (νόμιζα ότι θα είναι λίγες, αλλά βγήκαν πολλές!)

Στο Έθνος της Κυριακής 22-7 δημοσιεύτηκε μια μεγάλη συνέντευξή μου στην Ελένη Γκίκα. Δύο σελίδες, όλες για την πάρτη μου, με μεγάλες φωτογραφίες, τόσο μεγάλες που μερικά παιδάκια έκλαψαν όταν κρυφοκοίταξαν τι διάβαζε η μαμά τους και αντίκρισαν τη φάτσα μου. Περιττό νομίζω να καταθέσω τις θερμές ευχαριστίες μου. (ααα έβαλα το λινκ κι είδα ότι υπάρχει και στο δίκτυο ααααααα)
(δεν βάζω λινκ τελικά θα την αναρτήσω ως ξεχωριστό ποστ στο μέλλον)

Επίσης συνέντευξή μου μπήκε στον Ημερήσιο Κήρυκα της Λάρισας. Ευχαριστώ το Λαρισαίο δημοσιογράφο κ. Βασίλη Αθάνατο.

Ένα σύντομο δικό μου κομμάτι σχετικό με το Μόστρα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό close up της Θεσσαλονίκης, ευχαριστώ την κ. Εύη Καρκίτη για τη φροντίδα της.

Στο διαδίκτυο τώρα, ψάχνοντας από το Google βρίσκω μικρές κριτικές, σύντομες αλλά και συχνά γουστόζικες αναφορές σε μπλογκ ή φόρουμ. Έτσι νομίζω πως ο Μόστρας διαβάζεται αρκετά κι αυτό με χαροποιεί.

Μπλογκς. Στο βιβλίο αναφέρθησαν οι:
Κατερίνα Καριζώνη η γνωστή συγγραφέας και ποιήτρια.
motive-and-opportunity (άλλο ένα βιβλιοφιλικό μπλογκ και ειδικότερα αστυνομικών βιβλίων) κριτική εδώ
Αειποτε εδώ
Αλεπού εδώ
Η παιδική φίλη fevis
ο mike εκ Λαρίσης εδώ
επίσης διαβάστε εδώ και μια διαφορετική προσέγγιση στο βιβλίο μου από την μπλόγκερ Κατρίν.

Ο συγγραφέας Δημήτρης Σωτάκης έγραψε δυο λογάκια στο καλύτερο σαιτ συγγραφέα όλων των εποχών από καταβολής ίντερνετ, το δικό του δηλαδή.
Η Ντολ διαφήμισε το βιβλίο εδώ και θέλει να της καταθέσω το συμφωνημένο ποσό σούμπιτο (περιμένω γλυκιά μου κάτι λύτρα και θα σε ξεχρεώσω σ’ το υπόσχομαι).

Ο Νίκος (ένας είναι ο Νίκος) το ανακήρυξε βιβλίο του καλοκαιριού στο σινκ λαιβ του. Του εύχομαι καλές διακοπές και να πάει κάπου όπου δεν θα υπάρχει υπολογιστής ή κινητό ούτε για δείγμα!
ευχαριστώ επίσης και τη φίλη Ψιλικατζού που ανέφερε όλες τις παρουσιάσεις του βιβλίου.

Μια κυρία, η Γητεύτρια, αναδημοσίευσε εδώ τη συνέντευξη του Έθνους και πολύ την ευχαριστώ. Νομίζω πως έχει κι αυτή το πάθος της βιβλιοφιλίας στο αίμα της.
Δε θυμάμαι να ευχαρίστησα το κυκλάμινο του βουνού για αυτό
Επίσης το βιβλίο μου αναφέρεται στο book crossing. Ξέρω τι είναι, αλλά έχω μαύρα μεσάνυχτα από το σαιτ. Ευχαριστώ όλους όσοι το καταχώρησαν, δύο είναι νομίζω ο Κέρμιτ60 και η Μαφάλντα;

Τους ευχαριστώ όλους, μ’ αρέσει να διαβάζω τις γνώμες των αναγνωστών για τη δουλειά μου, όποιες κι αν είναι αυτές.
Αν ξέχασα κάποιον λυπάμαι, αν δε λειτουργεί ή αν ξέχασα κανένα λινκ, άνθρωποι είμαστε θα το φτιάξουμε.
Σας αγαπώ όλους, ως γνωστόν.

Labels:

12 Comments:

Blogger scalidi said...

Η φίλη σου -και δική μου φίλη, αλχαντρούλα- θα χαρεί πολύ και χθες που την είδα, έλαμπε έτσι κι αλλιώς από την καλοσύνη, την ομορφιά της και τη θετική της ενέργεια και αισιοδοξία! Αμέ! :)))))))))))))

2/8/07 1:27 PM  
Blogger Alexandra said...

-> bravo dimitri! τα νέα δεν είναι απλά καλά είναι ιδιαίτερα ευχάριστα!

grazie tanto per la photographia!!! ειλικρινά συγκινήθηκα :)

-> stavroula mou!!!
αλήθεια χάρηκα (μα τι είναι αυτά που γράφεις - μη λες τέτοια! έχω κατακοκκινήσει!!!) φιλί και αγκαλίτσα φωτεινή!

2/8/07 3:39 PM  
Blogger Alexandra said...

σσ. δημήτρη, δεν ξέρω αν αυτό που έγραψα στα ιταλικά στέκει!

2/8/07 3:39 PM  
Blogger mamaloukas said...

αλεξ
να σαι καλά, σε σκεφτόμουνα για το "Κελτ βρ.", ξέρεις.
μια χαρά είναι τα ιταλικά σου, απλώς photografia νομίζω ότι είναι το σωστό.

σκαλιδάκι
η επομενη για σένα

2/8/07 4:09 PM  
Blogger scalidi said...

Εγώ πρόλαβα και τη διάβασα τη συνέντευξη πάντως! Πάω να συγχαρώ και αλλού σε σένα βαρέθηκα να λέω μπράβο. ΜΠΡΑΒΟ! :))))))))

2/8/07 4:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

...εγω παντως ειδα μια κυρια που εκοψε την φωτογραφια σου απο το Εθνος κρυφα απο τον αντρα της και την φυλαξε....

2/8/07 6:08 PM  
Blogger mamaloukas said...

ναι για να τη δείχνει στα παιδιά της όταν δεν τρώνε το φαγητό τους.
"φά'το γιατί θα πως να ρθει ο κύριος στη φωτογραφία!"

3/8/07 11:30 AM  
Blogger ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ said...

Κύριε Μαμαλούκα, ή είστε πολύ αυστηρός με τον εαυτό σας ή "ψαρεύετε" κοπλιμέντα! Τι από τα δύο συμβαίνει; Γιατί και τη συνέντευξη διάβασα και τις φωτογραφίες είδα και όπως έγραψα σε άλλο σημείο του blog σας, ήταν πολύ κατατοπιστικά και τα δύο. Ειδικά οι φωτογραφίες δεν τρομοκρατούν, αλλά δείχνουν έναν άνθρωπο πολύ έξυπνο, με την χαρά της ζωής να τρεμοπαίζει στο βλέμμα του και το χιούμορ του να ρίχνει σπινθίρες!
ΥΓ: Δυστυχώς τα παιδιά μου είναι πολύ μεγάλα για να κάνω το τεστ φωτογραφίας-φαγητού....

3/8/07 6:17 PM  
Blogger NinaC said...

Εγώ, πάντως, που διαθέτω την οριγιναλ φωτό και όχι κομμένη από εφημερίδα, δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια τι κάνω όταν την κοιτάζω...

3/8/07 11:50 PM  
Blogger mamaloukas said...

Lena Manta
όλα τα δέχομαι τα περισσότερα τα βρήκατε
σχετικά με το χιούμορ δηλαδή
αλλά
όταν λέτε ότι οι φωτογραφίες μου δείχνουν έναν άνθρωπο πολύ έξυπνο (!) με στέλνετε κυριολεκτικώς.
Με τα παιδιά λειτουργεί, το κάνω εγώ στο γιό μου που είναι 2. τα βλέπει όλα.

Ντολ
και πώς την έχεις
με αφιέρωση χόλιγουντ
αχ αυτά σου τα υπονοούμενα

5/8/07 6:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πολύ ενημερωτικά όλα Δημήτρη. Κι εγώ μεγαλώνω τη λίστα με τα βιβλιοφιλικά μπλογκ. Ελπίζω να μην ισχύει αυτό που είχε πει ο reader's digest καποια στιγμή ότι όλοι όσοι διαβάζουν έχουν κι από ένα μπλογκ.

5/8/07 10:56 PM  
Blogger mamaloukas said...

καλημέρα Άννα
(αν το πάρεις ότι είναι τόσο λίγοι εκείνοι που διαβάζουν ναι, μακάρι να μην ισχύει)
αλλά απ' την άλλη εμένα μ' αρέσει η πολυγνωμία γύρω απ' τα βιβλία.
επίσης τα γούστα και το προφίλ του καθενός φαίνονται εύκολα από το κάθε μπλογκ.
ευτυχές επίσης είναι το ότι λείπουν ή είναι ελάχιστες (ας ευχηθούμε να μην εμφανιστούν ή πλυθήνουν ποτέ) οι κακόβουλες κριτικές -επιθέσεις.

6/8/07 12:27 PM  

Post a Comment

<< Home