Sunday, July 08, 2007

Ο μικρός Μόστρας στην Κέρκυρα! (εμπλουτισμένον)

Άμα έχεις φίλους τα χεις όλα!

Τρεις άνθρωποι μου τα οργάνωσαν όλα, έναν άλλον τον φέρνω απ’ την Αθήνα με κούριερ κι όλα έγιναν!
Τους ευχαριστώ.
Αν βρίσκεστε στην Κέρκυρα ελάτε!
(αν πείτε δε θέλω άλλο μοστρίαση, πρώτος εγώ θα σας καταλάβω και θα σας δώσω δίκιο)


Την Τετάρτη 18 Ιουλίου και ώρα 20:00 στην αίθουσα Ιατροχειρουργικής Εταιρείας Κέρκυρας θα παρουσιαστεί στο αναγνωστικό κοινό της Κέρκυρας το μυθιστόρημα του Δημήτρη Μαμαλούκα «Η χαμένη βιβλιοθήκη του Δημητρίου Μόστρα».Την εκδήλωση συνδιοργανώνουν ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Κέρκυρας, η Λέσχη Ανάγνωσης Κέρκυρας και το Βιβλιοπωλείο Κίνητρο.Για το βιβλίο θα μιλήσουν η συγγραφέας και κριτικός κα Ελένη Γκίκα, ο συγγραφέας Νίκος Παργινός και ο οικονομολόγος Γιάννης Γιαννούδης.
(ποιος είναι αυτός;)
(αυτός με το κούριερ ντε!)


Παράρτημα: οι εμφανίσεις του Μόστρα

εκτακτο εμπλουτισμένον με κακάο μεραβιλιάο (σλόγκαν εκ ιταλίας ορμώνενον)

Μου γραψε και το Κροτάκι ΕΔΩ που της άρεσε ο Μοστρίνος και πολύ χάρηκα!

θενκς κροτακι

(τον Μιλάνο μην τον ακούς, με κυνηγάει αλλά εδώ δεν μπορέι να με βρει)


Μόστρα, αχ βρε μικρούλη Μόστρα πού πήγες και εμφανίστηκες πάλι;

Για το Μόστρα λοιπόν έγραψαν η κ. Ελένη Γκίκα στο κυριακάτικο Έθνος της 1ης Ιουλίου.
Η κριτική είναι ανευ κριτικής, τόσο καλή μου φάνηκε. Τι να γράψω;
Ευχαριστώ και πάλι.

Επίσης την ίδια μέρα ο κ. Βαγγέλης Χατζηβασίλειου έγραψε κριτική στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, συγκεκριμένα στο ένθετο περιοδικό «7».
Είναι η πρώτη φορά που ο Κ. Χατζηβασιλείου, τον οποίο εκτιμώ και διαβάζω ανελλιπώς -διότι η Ελευθεροτυπία είναι η εφημερίδα που αγοράζω κάθε μέρα- ασχολήθηκε με κάποιο βιβλίο μου.

Ευχαριστώ παρομοίως.

Επίσης

Φιγουράρω μαζί με άλλους 69 ανθρώπους των τεχνών στον ετήσιο οδηγό της Athens voice, summer guide. Πάρτε τον, αξίζει.
Γράφω ένα κείμενο για τη Λευκάδα που τελικά πολύ μ’ αρέσει κι είμαι φωτο με την κόρη μου και το σκύλο. Η κόρη μου μεγάλωσε κι έγινε ακόμα πιο κούκλα ενώ εγώ κι ο σκύλος γεράσαμε…
(Μετά την Κέρκυρα θα το ανεβάσω και στο μπλογκ)

Ετοιμάζονται

Κριτική για Στίβεν Κινγκ Η ιστορία της Λίσι

(δεν ετοιμάζεται πια, από κάτω είναι, τσουρουφλιστή)
(κατεδαφιστική κριτική, Κινγκ θα το πληρώσεις, τα 9 μου ευρώπουλα πίσω!)

Χρήστος Φασούλας Με λένε Μοίρα
(τρέμε Χρήστο, θα την πληρώσεις εσύ για τον Κίνγκ που μας δούλεψε ψιλό γαζί αυτή τη φορά!)
(όχι, αυτό δε το λέω σοβαρά, αλλά ο Χρήστος θα πρέπει να περιμένει λίγο ακόμα)

(γερμανός συυγραφέας, το βιβλίο το χω πάνω κ δε θυμάμαι το όνομά του) Το σμήνος, Καστανιώτης (1018 σελίδες πυκνές πυκνές ή 280.000 λέξεις περίπου ή 1450 σελίδες ανάλογες του Μόστρα... Τι έγραψε ο άνθρωπος!)

ΥΓ. συγχαρητήρια στην κ Λένα Μαντά που είναι και μπλόγκερ.
Το βιβλίο της Το σπίτι στο ποτάμι (Ψυχογιός) που είναι εκτός συναγωνισμού στις πωλήσεις (ο Μόστρας μοιάζει ανέκδοτο μπροστά του) αγοράστηκε και διαβάστηκε από την οικογένειά μου με θετικά σχόλια. Θα προσπαθήσω εντός καλοκαιριού να το διαβάσω κι εγώ.

ΥΓ 2 Ευχαριστώ το φίλο μου το Μακ Μάνους για τα καλά του λόγια που μόλις χθες ξετρύπωσα απ' το δίκτυο. Η τιμή είναι δική μου.

ΥΓ 3 Φοβερή αναφορά στο βιβλίο μου Η απαγωγή του εκδότη πήρα από τον SEBS στο μπλογκ Λέσχη ανάγνωσης Άνω Τούμπας. Ευχαριστώ πολύ, ούτε εγώ δε θα μπορούσα να το φανταστώ. Άσε που είναι στη φιλοσοφία του τρομερού Νουβάντα που πρώτος έθιξε τη σχέση βιβλίων μου με αυτοκίνητα κάνοντάς με ολόκληρη μάρκα αυτοκινήτων με το τρομερό του ποστ εδώ.

αυτά τα πολλά φίλοι...

Labels:

20 Comments:

Blogger George Glikofridis said...

Αν περιμένω κάτι είναι η κατεδαφιστική κριτική για "την ιστορία της Λίσι"...
Κατά τα άλλα, πολύ χαίρομαι με τα όσα σου συμβαίνουν. Ευχές για ακόμη καλύτερα.
(Εγώ έχω μία χειρόγραφη αφιέρωση σε αντίτυπο του "Μόστρα" από μία όμορφη που το όνομά της δεν θα το πω εδώ. Οπότε όλα τα άλλα περισσεύουν. ;-) )

8/7/07 7:35 PM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Μ' έχει πιάσει ήδη το... τρέμουλο, Δημήτρη! Άσε που εδώ στο Λόγγο κάνει απίστευτη... δροσά ("δροσά", καλά το λέω, μην τολμήσεις και με διορθώσεις)!
Καλά να περνάς! :)
ΥΓ: Ώστε έτσι ο φίλος μας ο Στίβεν, ε; Ευτυχώς που δεν το πήρα...

8/7/07 9:20 PM  
Blogger mamaloukas said...

Γιώργο είμαι τόσο φορτωμένος που άυριο την ανεβάζω

Χρήστο δε μάσησες κ σε πήγα! εννοείται πως κάνω πλάκα
κι εδώ έχει δροσά
σιγά μη σε διόρθωνα
όντως μην το πάρεις

8/7/07 9:49 PM  
Blogger spiretos72 said...

Πολύ λυπάμαι που δεν θα είμαι :-(

Θα πάω τον άλλο μήνα.... δεν θα το ξανακάνετε ε?

9/7/07 9:11 AM  
Blogger georgia tsokou said...

Πάντα τέτοια αγαπητέ μου...

9/7/07 10:32 PM  
Blogger mamaloukas said...

spiretos
κρίμα, απ' ό,τι κατάλαβα θα πάμε στον τόπο σας...

georgia
ο θενκ γιου μις, εύχομαι τα καλύτερα

10/7/07 12:26 PM  
Blogger ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ said...

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Επιβεβαιώσατε αυτό που λέω οτι πρέπει να έχουν οι άνθρωποι της τέχνης. Ψυχή βαθιά...
Όσο για την αμεγάλη μου αδυναμία την Κέρκυρα, όπου θα παρουσιάσετε το βιβλίο σας, τι να πω; Ζηλεύω.....Καλή επιτυχία στην παρουσίαση και να περάσετε καλά.

11/7/07 1:42 PM  
Blogger mamaloukas said...

Λένα Μαντά
ευχαριστώ για τα ευγενικά σας λόγια, να είστε καλά και πετυχημένες διακοπές.

11/7/07 3:27 PM  
Blogger alef said...

Όμορφα, θα 'ναι! Αυτή τη φορά, τουλάχιστον, θα είναι αλλιώς! Και οικονομία στα ούζα! Θα φωνάξω τη Φράου να μας προσέχει μια μέρα πριν! Φιλιά λέει...
Υγ1. Κι εγώ με κούριερ θα 'ρθω! Ελπίζω να μη με γυρίσετε "ανεπίδοτον"! Σ'έφαγα!
Υγ2. Κάτι μου λέει ότι τα μεσάνυχτα στου Νουβάντα κάποιο αδέσποτο (κι άστεγο, πώς τόπαθε) θα σας καλέσει για... ταξίδι!

12/7/07 4:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

bravo mamalux. ante kai ektos elladas amfaniseis me mpaleta eyxomai (tha ta diorganosei o thanasis)

12/7/07 11:01 PM  
Blogger NinaC said...

Εσύ, αγόρι μου, λιάζεις την κορμάρα σου (λέμε τώρα...) στο Ιόνιο κι εμείς δουλεύουμε νυχθημερόν για πάρτη σου.

Για δες τούτο:

http://www.men24.gr/html/ent/520/ent.28520.asp

Φιλιά και στους 4!

12/7/07 11:32 PM  
Blogger mamaloukas said...

alef
αναμένουμε το ταξίδι... φιλιά
evi
εγώ εσένα θέλω όχι τα μπαλέτα (τους άλλους 2 θα τους έχουμε για σωματοφύλακες)
doll
ναι αλλά μόνο εγώ σου στέλνω αγαπησιάρικα σμσ τα μεσάνυχτα
(κι εσύ δεν απαντάς άκαρδη!)

13/7/07 10:42 AM  
Blogger NinaC said...

@Mamalux, δεν μπορούσα να απαντήσω, βρε! Ήμουν από κάτω! :pppppppp

13/7/07 4:33 PM  
Blogger Ελπίδα said...

Δημήτρη, θερμά συγχαρητήρια για το βιβλίο σου! Χθες το τελείωσα. Προχθές το άρχισα. Εγώ δύσκολα διαβάζω αστυνομικά, περιπέτειες ή θρίλερ. Το θέμα σου όμως και η γραφή σου με κράτησαν με κομμένη την ανάσα ως το τέλος. Πρώτη φορά έζησα τον τρόμο που φέρνει ένα θρίλερ μέσω ενός βιβλίου!
Σ' ευχαριστώ γι' αυτό!
Καλή επιτυχία στο βιβλίο σου, στην νέα παρουσίαση εκεί, καλές νέες εμπνεύσεις και καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!

14/7/07 2:42 AM  
Blogger ioeu said...

Καλή επιτυχία!...
(και καλές βουτιές)

14/7/07 9:26 AM  
Blogger mamaloukas said...

elpida
Ελπίδα σ' ευχαριστώ! Χαίρομαι που σου άρεσε. ελπίζω να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι. οι εμπνεύσεις έρχονται αλλά δε με καλύπτουν προς το παρόν.
ευχαριστώ επίσης για όλη τη δουλειά που έκανες στο μπλογκ σου για μένα.
ioeu
φίλε μου, σ ευχαριστώ, μακάρι να ναι κοντά και οι δικές σου διακοπές.

14/7/07 11:17 AM  
Blogger Sebs said...

Θέλω Μαμαλούκα στο Βορρά!
Τώραααα...

Πότε θα έρθετε Θεσσαλονίκη κύριε μου να σας γνωρίσουμε απο κοντά και γιατί όχι να σας φιλοξενήσουμε και στη δική μας λέσχη;

Εχετε κανονίσει κάτι;

15/7/07 3:29 AM  
Blogger mamaloukas said...

αγαπητέ μου sebs στη Θεσσαλονίκη ήμουν το Μάιο για τη διεθνή έκθεση βιβλίου.
Δυστυχώς δεν έχω προγραμματίσει καμία παρουσίαση στην πόλη σας αλλά εννοείται πως θέλω να έρθω στη δική σας λέσχη, το θεωρώ τιμή μου...
αν συμφωνείτε όλοι να καθορίσουμε το πότε ακριβώς (από 15/9 κι έπειτα, εκτός της 10/10).
το μέιλ μου είναι
alcool@in.gr
(από δευτέρα έως και Πέμπτη μεσημέρι θα λείπω στην αγαπημένη Κέρκυρα ως γνωστόν)
τους χαιρετισμούς μου σε εσας και σε όλο το τιμ της Λέσχης σας που με καλοδέχτηκαν στα πρωτα ποστ.

15/7/07 12:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δημήτρη είδα την παρουσίαση στην A.V. και έχω να σου πω ότι η φωτογραφία στο βιβλίο σε αδικεί. Σε κάνει να φαίνεσαι πολύ καλό παιδί, βρε παιδί μου.
Άντε να κανονίσουμε και καμιά παρουσίαση στη Λάρισα.

20/7/07 9:21 AM  
Blogger mamaloukas said...

Anna
είδες; ένας τέτοιος διεστραμένος νους...
τα φαινόμενα απατούν αγαπητή μου

20/7/07 11:31 AM  

Post a Comment

<< Home