Wednesday, June 06, 2007

ΟΙ Μόστρες του Μόστρα

η παρουσίαση που πέρασε, αλλά θα μείνει για πάντα μέσα μου...


την Κυριακή 10 Ιουνίου,
στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Κορωπίου,
στις 07:30 μ.μ. ή 19.30 στον Πεζόδρομο Παπασιδέρη

Η Ομάδα Βιβλίου του Πνευματικού Κέντρου Κορωπίου
παρουσιάζει το βιβλίο του Δημήτρη Μαμαλούκα
Η χαμένη βιβλιοθήκη του Δημητρίου Μόστρα.


Για τον συγγραφέα και το βιβλίο του θα μιλήσουν οι:

ο ποιητής και blogger Γιάννης Ευθυμιάδης (Ioeu)

η blogger και εκπαιδευτικός Νίνα Κουλετάκη (Composition Doll)


οι bloggers LIBROFILO, NUWANDA και ALEF


και ο συγγραφέας

Συντονίζει η δημοσιογράφος και μέλος της Ομάδας Βιβλίου Ελένη Γκίκα.

Θα ακολουθήσει συζήτηση με το κοινό.

Labels:

54 Comments:

Blogger ioeu said...

Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα...

6/6/07 9:43 AM  
Blogger NinaC said...

Καλά.... Σε λυπάμαι ήδη... Και πώς θα γίνεις μετανάστης με γυναίκα και δυο παιδιά, τώρα στα γεράματα?

.............

6/6/07 10:00 AM  
Blogger Lupa said...

τι???? ΔΕΝ θα ακολουθήσει μπουφές?
Α, δεν φτάνει που θα κουβαληθούμε ως εκεί, νηστικοί θα φύγουμε?
Τς τς τσ!!!!!

Εντάξει λοιπόν, στη συζήτηση με το κοινό που θα ακολουθήσει, θα φάμε ΕΣΑΣ αγαπητέ συγγραφέα. Ετοιμαστείτε για επικίνδυνες ερωτήσεις (θανάσιμες απαντήσεις)!

6/6/07 10:25 AM  
Blogger Lupa said...

Κύριε καθηγητά,

διόρθωσα και τον τίτλο του ιστολογίου μου (το παίζω και ιταλομαθής τρομάρα μου)

Ελπίζω να με περάσετε την τάξη....

6/6/07 10:41 AM  
Blogger Νίκος Παργινός said...

Καλή επιτυχία στηνν εκδήλωση. Είμαι σίγουρος πως όλα θα πάνε καλά με τέτοιο πάνελ ομιλητών. Πολλά συγχαρητήρια για τον Μόστρα που ολοκλήρωσα την ανάγνωσή του χθες. Εξαιρετική πλοκή με αμείωτο ενδιαφέρον, ρέουσα γλώσσα, πολλαπλές δόσεις συγγραφικού ταλέντου με αρκετή κρυφή δουλειά που ίσως δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά. Πραγματικά ένα εξαιρετικό βιβλίο. Πάντα τέτοια.

6/6/07 11:42 AM  
Blogger el-bard said...

Τώρα τι να πω εγώ; Ότι θα έρθω; Πολύ θα το ήθελα, αλλά με αποκαρδίωσες. Όταν λες ότι είναι μακριά, μακριά από πού; Άπό τη έα Υόρκη; Από το Ναύπλιο;
Δεν πειράζει, Μόστρα. Θα έρθεις εσύ εδώ. Αρκεί να φέρεις και το πάνελ μαζί σου.
Καή επιτυχία.
Προσοχή στις μπριζό-ο-ο-ο-λες. Μετά.

6/6/07 11:47 AM  
Blogger alef said...

Παιδάκι μου είσαι με τα καλά σου? Το Ελ Βενιζέλος σας πέφτει κοντά και ο... Πεζόδρομος μακριά? Ας είναι έτσι... μακριά για να μετρήσουμε και φίλους! (άσε που σε λίγο καιρό, λίγο, πολύ λίγο, μόνον εκεί θα με βλέπετε, καλόν είναι να συνηθίζετε απόσταση) Συμβουλή από άλεφ σε τελική ευθεία: ξεκίνα τα βάλιουμ από τώρα! Για νάχει λιγάκι προχωρήσει κι η... θεραπεία! Φιλάκια μη μου φοβάσαι, εγώ είμαι εδώ λέμε, θα κάνω όσα μαγικά γνωρίζω οοοοολα αυτά τα χρόνια! Αντε βρε, καλή αντάμωση! (τα διαβατήρια, μαζί σας!)

6/6/07 12:00 PM  
Blogger alef said...

Και να 'χετε κάνει όλα σας τα εμβόλια!

6/6/07 12:01 PM  
Blogger Alexandra said...

αχ, και εγώ η κοινωνική που έχω βαφτίσια και καπάκι γάμο!!!
:(

όμορφη παρέα και τόσο τιμητικό και ευχάριστο αυτό για σένα δημήτρη! μεγάλο πράγμα να έχεις τόσους και καλούς φίλους!!

6/6/07 12:19 PM  
Blogger mamaloukas said...

μουμπλε μουμπλε
αρχίζουμε

ιοεου
κι εγώ που σας διόρθωσα και το όνομα;

κόμπο ντολ
θα πάω στο Αρέτσο βρε, εκεί θα εκτιμήσουν περισσότερο τις άχρηστες γνώσεις μου περί ακριβών γούστων...


Λούπα
τι να βρείτε να φάτε; θα χουνα αφήσει τίποτα οι ομιλητές;
Bocca
σαν τζέντλεμαν που είμαι δεν σας είπα τίποτα, μπορεί άλλωστε να είχατε τους λόγους σας να το γράφατε έτσι:)

Παργινός
Αγαπητέ Νίκο σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. εύχομαι και σ εσένα λογοτεχνικές και προσωπικές επιτυχίες πάντα.
κανονίζεται παρουσίαση στο νησί σου γύρω στις 20-7

ελ μπαρντ
αν επιζήσω θα με σκοτώσουν με μπριζόλα, το γνωρίζω


Άλεφ παραπλανητικό, σαν τον Ίβαν
θα μαι φτιαγμένος μη φοβάστε

Αλεξάνδρα
για όποιον δεν μπορεί σκεφτήκαμε και δεύτερη παρουσίαση
εντός ολίγου θα ανέβει

Σταυρούλα πού είσαι;;;;;;;
δε θα μας ευχηθείς;;;;;
δεν ήμουν εγώ εκείνος που έγραφε χθες
ήτο ο Λούκας εκείνος ο τυχοδιώκτης
σταυρούλα καμ μπακ!!!!!!!!

6/6/07 12:48 PM  
Blogger scalidi said...

εδώ είμαι, βρε μεταλλαγμένε, και σε παρακολουθώ να σολάρεις... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))κανόνισε να χάσεις την πιστή σου σχολιάστρια που σου κάνει ποδαρικό, απειλή ήτο αυτό

6/6/07 12:58 PM  
Blogger mamaloukas said...

μεταλλαγμένε!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ωρε μάνες τι κουβέντα ήταν αυτή

6/6/07 1:04 PM  
Blogger scalidi said...

σέβομαι τις μανούλες του κόσμου, γι' αυτό θα το ανασκευάσω σε "φυντανάκι" :))) ε, πιο απαλό τώρα;

6/6/07 1:12 PM  
Blogger ioeu said...

αυτό το πεθαμενέ χρώμα, αγαπητέ, υπαινίσσεται κάτι?
(το μωβάκι του ονόματός μου εννοώ)
μου βάζετε ιδέες (έχω που έχω από μόνος μου...)

>:(

6/6/07 1:23 PM  
Blogger mamaloukas said...

Εμ έλα που δεν αλλάζει!
αλλα΄τι πεθαμενέ; Ροζ σφριγηλό γεμάτο υγεία καλέ. κι εγώ παρακα΄τω το ίδιο φοράω

6/6/07 1:27 PM  
Blogger ioeu said...

τώρα...ή φταίει η οθόνη μου ή...ο Μόστρας σας άφησε μιαν ελαφρά αχρωματοψία...

:)

6/6/07 1:38 PM  
Blogger scalidi said...

στο δικό μου pc μια χαρά είναι το χρωματάκι σας όλων, χλωμά πρόσωπα...

6/6/07 2:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

..σοβαρα τωρα, οποιος δεν ελθει θα χασει, σπανια μπλογκοσυναξη θα ειναι αυτη...

6/6/07 4:56 PM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Mα να χάσω τέτοια παρέα; Θα λείπω, δυστυχώς το Σαββατοκύριακο. Στις 13, όμως, θα είμαι εκεί! Ελπίζω να είναι και οι υπόλοιποι (έστω και εκτός πάνελ).
Καλή επιτυχία, Δημήτρη! :)

6/6/07 5:44 PM  
Blogger Justine's Blog said...

Αγαπημένε μου,
Ζηλεύω που δεν θα είμαι μαζί σας. Αλλά θα βρίσκομαι εκεί νοερώς με όλη μου την αγάπη. Παρεπιπτόντως, χτές έλαβα και το βιβλίο σου. Το έχω αφήσει πάνω στο γραφείο μου για γούρι. Βρίσκομαι στη μέση ενός άλλου κι όμως το λιγκουρεύομαι.
Καλή επιτυχία στην παρουσίαση. Ηθελα να γνωρίσω και τους άλλους βιβλιο-μπλόγκερς. Κάτω η ξενιτειά!
Φιλιά φθινοπωρινά απο το Μόντρεαλ

6/6/07 5:44 PM  
Blogger mamaloukas said...

ΙΟΈΟΥ
μωβ οκ
θενκς Χρήστο
+ Ιουστίνη κι εδώ βρέχει τώρα 6/6 ώρα 1858

6/6/07 6:59 PM  
Blogger alef said...

Με το ποδαρικό που έχω θα βαρεθείς περιοδεία (άσε που θα βαρεθείς να με βλέπεις). Ο Νουβάντα έκανε μαγικά και όλα επανήλθαν στα... συγκαλά τους! Και ο χαμένος μου μπούσουλας! Διαβάζει ο κακός του "Παρά πέντε" τους το είπες; Διότι ως βασικό συνεργάτη του Λευτέρη Βογιατζή τον Γεράσιμο Μιχελη μπορεί να μην τον θυμηθούν! Μαζί με τα... εμβόλια, καλού- κακού πάρε και πολυβιταμίνες!

6/6/07 7:59 PM  
Blogger ioeu said...

ροζ, ΟΚ
:)
:)
:)

6/6/07 8:17 PM  
Blogger Кроткая said...

και τι δε θα'δινα να ήμουν ένα απλό τασάκι μπροστά στο πάνελ, ένα λουλούδι στα υπέροχα μαλλιά της Ντόλυ, ένα φλιτζανάκι στο τραπεζάκι κάποιου από όσους θα παρακολουθήσουν τέλοσπάντων!!!

7/6/07 1:09 AM  
Blogger aura voluptas said...

"Το προσκλητήριοοο που μου'πεσε απ'τα χέριααα..." ... λειψό μου φάνηκε .

Πέφτει που πέφτει μακριά, χάθηκε να βάλετε ένα χάρτη, να στείλετε ένα navigator με το φάκελο ? ΠΟΥ στο καλό είναι αυτός ο πεζόδρομος Παπασιδέρη εεε?

Μήπως να προτιμήσω από τον Παπασιδέρη τον Παπασωτηρίου ? Μη χαθώ και σε τίποτα χωράφια ...

7/6/07 1:09 AM  
Blogger georgia tsokou said...

Άουρα, Άουρα σε κάποια απ'όλες τις Μαμαλούκειες παρουσιάσεις θα σε πετύχουμε! Άντε παιδί μου πια...:-)

7/6/07 9:38 AM  
Blogger George Glikofridis said...

Δηλαδή άμα κάποιος θέλει να έρθει και στα δύο δε κάνει; Είναι κάτι τρελές fan που μου στέλνουν κάτι mail... τι να κάνω... να τις αποτρέψω;

7/6/07 11:17 AM  
Blogger Кроткая said...

Μαμαλούξ,αγάπη μου, την Κυριακή μετά την παρουσίαση οι του πάνελ θα σε απαγάγουν και θα σου κάνουν όσα έπαθε ο Αντόνιο, ξέρεις...

Πρόσεχε, Μαμαλούξ, καλέ μου, κινδυνεύεις! Είναι παγίδα!

(εκπαιδευτικός η Ντόλυ; Τι εκπαιδεύει; σκυλάκια;)

7/6/07 12:14 PM  
Blogger alef said...

@ aura voluptas> Αχ άουρα, άουρα, όλο αυτό εντελώς προβοκατόρικο, λέμε!
@ Mamaloukas> Εμ τώρα ένα δίκιο το έχουν! Που να ψάχνουν... Λυκόβρυση, τώρα, στα χωράφια!
@ Προς όλους: Το Κορωπί διαθέτει έναν κεντρικό δρόμο, μια κεντρική πλατεία, έναν και μοναδικό Πεζόδρομο, ένα Πνευματικό Κέντρο, και ένα άλεφ, τα βρίσκετε εύκολα (πανεύκολα) είναι μόνον μια ευθεία (απ΄το Σταυρό ή από Βάρη), εξάλλου διαθέτει και μετρό! Για όσους προτιμήσουν Αττική Οδό, υπάρχουν πινακίδες, γράμματα ξέρετε!
@ Προς πάντες τους ενδιαφερόμενους (ασχέτως αν τους πέφτει μακριά ή κοντά) ένα μικρό στιχάκι Κικής Δημουλά, επειδή η γυναίκα τα έχει πει όλα (κι εγώ εσχάτως τα έχω δει όλα): "Το ανέβαλες. Κακοκαιρία μεγάλη, πέσανε χιόνια,/ κλείσανε οι δρόμοι, πάγοι,μεγάλη ολισθηρότης./ Καλά έκανες. Εαν δεν είναι ολισθηρή η επιθυμία/ προς τι να έρθει?"
Και αν δεν το μάθατε, την Κυριακή θα χιονίσει, κιόλας!

7/6/07 1:29 PM  
Blogger George Glikofridis said...

Το Alef έχει δίκιο.
Το Κορωπί είναι όπως τα λέει.
Κάτι ξέρω ακούστε που σας λέω.
Και κάτι άλλο:
Δεν είναι μακριά ρε παιδιά! Είναι λάθος η εντύπωση. Διαλέξτε δηλαδή τώρα πια.
Αττική οδός;
Μετρό;
Προαστιακός;
Ότι θέλετε.
Η σύζυγος πάει κι έρχεται εκεί κάθε μέρα...

7/6/07 2:44 PM  
Blogger alef said...

@ george glikofridis> Καμάρι μου!Μόνον εσένα θα κάνω παρέα! Και την σύζυγο! Φιλιά

7/6/07 3:10 PM  
Blogger mamaloukas said...

aaaaa με ζαλίσατε μωρέ,
Κροτ έχεις ξεσαλώσει λέμε, άντε πάρε το αεροπλάνο κι έλα, αφού το Βρυξέλες Ελσίνκι το χεις κάνει Παγκράτι Κολιάτσου

Γλυκοπαιδί φρυδάκι
τέλςο πάντων έλα όπου θέλεις πάρε μαζί και τις ακράτητες
τη γυναίκα σου τη θέλουμε να έρθει και τη σεβόμεθα, εσένα κάτι λιγότερο!!!!!
άλεφ ασυγράτητο, αγχωμένο και με επηρεάζεις λέμε
πάρ' το αλλιώς
Λυκόβρυση διορθώθηκε σπεύδω και σε Καστανιώτη
Αουρα Τζόρτζια βοήθηστε κυρίες μου, η ΝΤολ και το Άλεφ θα εμ τρελάνουν

7/6/07 3:29 PM  
Blogger scalidi said...

όλα καλά είναι, άσε το άλεφ να αγχώνεται. άδικα αγχώνεται...αλλά δεν το καταλαβαίνει

όλα καλά κι ωραία

7/6/07 3:33 PM  
Blogger alef said...

Δεν θα χιονίσει, λέμε, θα έχουμε ηλιοφάνεια! (εντάξει, τώρα;) (και δεν ήταν άγχος αυτό). Ο σταρ της βραδιάς να μη μου αγχώνεται, η Φράου τα έχει τακτοποιήσει όλα! Μα το... ασυγκράτητό μου είναι το... προσόν! άλεφ συγκρατημένο τώρα, σμουτς που λέει και μια καλή μου φίλη (που μάλλον θα έχει πάει διακοπές)

7/6/07 3:47 PM  
Blogger An-Lu said...

Για μένα το οργανώσατε στο Κορωπί ε;!
Παραδεχτείτε το! Για μένα!
Τέτοια αγάπη δεν την αντέχω…..

Φυσικά και θα έρθω βρε κουτά!
;-))))

7/6/07 5:38 PM  
Blogger Кроткая said...

πρόσεξε τι προτείνεις!!!

πρόσεχε λέμε!!

7/6/07 5:40 PM  
Blogger mamaloukas said...

an-lu
σας περιμένουμε κι εσάς αγαπητή μου

Κροτ
άντε λοιπόν, και βιβλίο υπογεγραμμένο εξασφαλισμένο (όχι μέσω μεσάζοντα-Ντολ)

7/6/07 6:19 PM  
Blogger NinaC said...

θα είναι ΚΑΙ ο Γλυκοφρύδης; Από το κακό στο χειρότερο πάμε....

7/6/07 7:59 PM  
Blogger Librofilo said...

Ποιά χιονόπτωση?Εγώ λέω να έρθω κατευθείαν από την παραλία..Με το μαγιό,έτσι θα κάτσω στο πάνελ,διότι πολλή σοβαροφάνεια έχει πέσει τελευταία.Αφήστε που γιά τον Μαμαλούκα θυσίασα το weekend στο Παρίσι (γυρίζω Σάββατο βραδυ,ειδικά γιά τον μεγάλο,τον τρισμέγιστο συγγραφέα).

7/6/07 9:07 PM  
Blogger georgia tsokou said...

Παρακαλώ, ορίστε...Ζήτησε ο συγγραφέας τη βοήθειά μου; Μα τί τιμή...
Ποιον να "καθαρίσω" αφεντικό; Ποιος σε πείραξε;;; Αφήστε ήσυχο καλέ τον άνθρωπο να χαλαρώσει λίγο που του έπεσαν απανωτοί Μόστρες σε 3 μέρες.
(καλά τα είπα; έρχεται κι Άουρα για βοήθεια όπου να' ναι...)

7/6/07 9:08 PM  
Blogger mamaloukas said...

ντολ
ναι θα είναι και ο Γλυκοφρύδης... (στοχασμός)

Λίμπρο
προλαβαίνω να ρθω μαζί σου;
συγνώμη είδες κάπου σοβαροφάνεια;

Τζόρτζια
ευχαριστώ καλή μου, βοηθήστε θα με φάνε...

7/6/07 9:57 PM  
Blogger Кроткая said...

Μαμαλούξ, περα από τις χαζομάρες, θα ήθελα να μεταφέρετε στον κ. Γκενεράλλη ότι το βιβλίο του με τις βερολινέζικες ιστορίες το ευχαριστήθηκα πολύ! ευχαριστώ!!

(μπορώ να κάνω και μια αφιέρωση;)

7/6/07 10:52 PM  
Blogger aura voluptas said...

Κλείστε τα μάτια . Χαλαρώστε . Σκεφτείτε κάτι όμορφο... Κάτι που σας αρέσει πολύ...

Repeat after me (εισπνοή-εκπνοή, εισπνοή-εκπνοή, εισπνοή-εκπνοή...) :

Όλα... θα πάνε καλά . Όλα... θα είναι τέλεια . Όλα... θα γίνουν όπως πρέπει . Η επιτυχία είναι σίγουρη...

Ανοίξτε τα μάτια . Χαμογελάστε .

Καλημερούδια !

@Άλεφ : Πάντα γλυκιά και περιποιητική ! Εντάξει με τις οδηγίες σας, με πείσατε !

@Γεωργία : Πίστεψε με δε χάνεις και τίποτα που θα με δεις (αν θα με δεις δλδ ! :-))))))))))

@Μαμαλούκας : "Τραβάτε με κι ας κλαίω" είσαστε γλυκέ μου κύριε! Το άγχος το έχω εγώ που σήμερα είμαι στη σελίδα 121 και δεν ξέρω αν θα το έχω τελειώσει μέχρι την Κυριακή, λέμε ! :-))))))

8/6/07 12:42 AM  
Blogger ioeu said...

ΜΠΑΜ! (φφφφφφφ...)

πιάσε ένα malt...

8/6/07 9:06 AM  
Blogger Ιωαννα said...

Χαιρομαι πολυ για σας κυριε μου αλλα και για τους εξαιρετους που θα σας παρουσιασουν .
Λυπαμαι που ειμαι τοσο μακρυα και δεν μπορω να εχω την παρθενικη χαρα της γευσης .
θα την λαβω μεσα απο ολους εσας και τα σχολια σας και ελπιζω με το που φτασω ελλαδα να εχω την χαρα να το διαβασω .

Επιτυχιες με και σε ουσιες σας ευχομαι .



Ιωαννα

θα βρισκομαι στην Αθηνα την δευτερη εβδομαδα του Ιουλιου και ελπιζω να εχω την χαρα να σας συναντησω ΟΛΟΥΣ

8/6/07 11:48 AM  
Blogger mamaloukas said...

Jo anna
δεν πειράζει, εμείς ζηλεύουμε το μέρος όπου βρίσκεστε εσείς.
Ιούλιο θα βρισκόαμστε Λευκάδα ως γνωστόν.
Ιοευ
το Μπαμ ήταν που πυροβόλησες απ το μπλογκ σου;
μάλλον κίλερ ήμαστε
μήπως άνοιξες σαμπάνια;
Άουρα
τραβάτε με κι ας κλαίω ναι, αρκεί να μην κλαίω μετά
θα το χετε τελειώσει σας το υπογράφω
Κροτ ελήφθη, φιλιά πολλά

8/6/07 5:37 PM  
Blogger Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

Ποιος είναι για ένα tango επί τόπου;

8/6/07 10:28 PM  
Blogger mamaloukas said...

Λεία
????????

9/6/07 4:43 PM  
Blogger mamaloukas said...

Λεία
μάλλον ήθελες να ποστάρεις στο Άλεφ και σου βγήκε εδώ, no?

9/6/07 4:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Απορίες γενικές επί του συνόλου των βιβλίων σας, που δεν μας έλυσε το ποντκαστ του αγαπητού νουβάντα(όπως τον αποκαλείτε) θα επιτρέπονται απ ΄το κοινό?

Ρενάτα

9/6/07 10:58 PM  
Blogger mamaloukas said...

Εννοείται πως ναι, αγαπητή Ρενάτα

(τον αποκαλώ Νουβάντα ιταλιστί, οι Ιταλοί το v και το w το προφέρουν το ίδιο, σαν βε. παράδειγμα: Walter -όνομα- προφέρεται Βάλτερ, εξου κι ο Βάλτερ Ζένγκα)

9/6/07 11:19 PM  
Blogger Λεία Βιτάλη συγγραφέας said...

Αποκλείεται δηλαδή σε μια παρουσίαση να χορέψει κάποιος τανγκό; Τόσα λέτε ότι μπορούν να συμβούν... και με εξιτάρετε.

10/6/07 1:23 AM  
Blogger NinaC said...

Λεία, θα χορέψουμε ΚΑΙ τάνγκο σε ΑΥΤΗ τη βιβλιοπαρουσίαση. Σας το υπογράφω!!!

10/6/07 9:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Αγαπητέ Δημήτρη ,
Να περανάμε καλά !
Λίγη χαλάρωση στο Θρίλερ της βιβλιοφιλικής αναζήτησης ΜΟΣΤΡΑ χρειάζεται .
Αφού εμβανθύναμε στο διάβασμα και την συζήτηση -βιβλιοκριτική του βιβλίου μας απόμεναν το καλό δείπνο με συνοδεία κρασιού και επιδόρπιο παγωτό .
( Ακόμη και για την επικοινία στο μπλογκ υπάερχη η πρώτη - αμ'ήχανη - φορά Ανταίος ( Α.Δ. )

25/7/07 9:27 AM  

Post a Comment

<< Home