Tuesday, June 05, 2007

Για το περιβάλλον

Παγκόσμια μέρα του περιβάλλοντος σήμερα κι εμείς δε θα μπορούσαμε να λείπουμε. Όλοι πρέπει να βοήθουσουμε όπως μπορεί ο καθένας. Εγώ σαν γνώστης των αυτοκινήτων που είμαι διάλεξα τρία πολύ οικονομικά αυτοκίνητα να σας προτείνω ώστε να κινείστε άνετα στην πόλη και κυρίως προσέχοντας το περιβάλλον.


ξεκινάμε:



Χαμεράκι κόκκινο για τα Χριστούγεννα.

Μην ακούτε που λένε ότι τα Χάμερ καίνε, δεν καίνε μωρέ πολύ...

πάμε τώρα αγγλική άποψη





ρειντζεράκι: ούτε 3 λίτρα τα εκατό χλμ.


ακολουθεί η γερμανική απάντηση


πάρτε δύο για το δακτύλιο

Η πρόταση της Αλεξάνδρας για οικονομικό μέσο στην πρωτεύουσα: (επικροτούμε)




εγώ; ασέ... καρφωμένος στην κίνηση, κάθε πρωί, τι να κάνεις;









μόνο για αγόρια-γνώστες: lp 640 που σφαδάζει εδώ

23 Comments:

Blogger scalidi said...

Τι τραβάτε κι εσείς οι οδηγοί... Γι' αυτό αργείς στα ραντεβού σου, ε; :)))

5/6/07 5:27 PM  
Blogger NinaC said...

Να σου πω... Μήπως να άφηνες τα τουτού και να ενημερώσεις το κοινό για τις προσεχείς εμφανίσεις του Μόστρα? Ε?

5/6/07 5:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

...εχει δικιο η Ντολ. Γιατι δεν λες στον κοσμο οτι το αγιοβασιλακι του Χαμμερ θα μιλησει στην παρουσιαση στο Κορωπι?

5/6/07 5:38 PM  
Blogger mamaloukas said...

Αύριο μωρέ
αύριο
ντολ όποτε γράφω για τουτού σεληνιάζεσαι

5/6/07 5:47 PM  
Blogger mamaloukas said...

το αγιοβασιλάκι θα μιλήσει στο Κορωπί για τη συμβολή του Μόστρα στη φαινομενολογία της υποκειμενικής ένταξης του είναι στο είσθε - είθιστε.

5/6/07 5:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δημητρη, γραψε ενα ποστ για τα δεκα πιο ομορφα αυτοκινητα ολων των εποχών!

5/6/07 5:49 PM  
Blogger mamaloukas said...

σκαλίδη
ποιος αργεί μωρέ;

5/6/07 5:49 PM  
Blogger mamaloukas said...

καλή ιδέα Νουβάντα αλλα θέλει χρόνο

5/6/07 5:50 PM  
Blogger scalidi said...

γιατί αγριεύεις, καλέ; ένα αστείο δεν μπορούμε να κάνουμε... :(((

5/6/07 6:02 PM  
Blogger alef said...

@ Nuwanda> Νουβάντα μου, σας βλέπω ντυμένο... Αη Βασίλη! Διότι αν πιστεύετε ότι θα ντυθώ τα αγιοβασιλιάτικα εγώ...
@ Mamaloukas> Μαμαλούκα, μη μου δίνεις ιδέες! Και το περιστέρι της έμπνευσης δεν έχει περάσει ακόμα απ' εδώ!
@ Composition Doll> Doll μου, εσείς στο σπίτι δεν είστε ποτέ; Τα αγιοβασιλιάτικά σας, από πού θα τα παραλάβετε; Ολο το δίκτυο τόμαθε εκείνο το περιβόητο ροζ τηλέφωνο, εσείς, δεν...
Φιλάκια σε όλους, Σμουτς που λέει κι η φίλη μου
Ο ioeu, λείπει απ' το προσκλητήριο; Καλά, ο Librofilo θα είναι καθ' οδόν!

5/6/07 6:05 PM  
Blogger georgia tsokou said...

Δημήτριε, γιατί μου πικραίνεις το Σκαλιδάκι; Αν δεν κάνει πλάκα σ’ εσένα που αγαπάει σε ποιον θα κάνει βρε; Άντε...
Δώσε μας στοιχεία για την Κυριακή μωρέ να ξέρουμε να προγραμματίσουμε τις κινήσεις μας. :-))

5/6/07 8:19 PM  
Blogger Alexandra said...

δεν έχει bentley & rols royce οικολογική; lol!

5/6/07 8:21 PM  
Blogger H.Constantinos said...

Ναι, δεν λέω, αλλά η Enzo αναβαθμίζει την αισθητική του περιβάλλοντος, όχι μόνο του αστικού, αλλά και του δασικού, και του παραλιακού!

Και τους ήχους το ίδιο. Δεν ακούς πιά τον θόρυβο του δρόμου, αλλά μόνο την μουσική του 12κύλινδρου!

(Αιρετικές απόψεις, τιμωρούμενες διά λιθοβολισμού, ή μάλλον Στην πυρά!!)

5/6/07 9:03 PM  
Blogger mamaloukas said...

αχ αγαπητέ μου τα λέω κι εγώ αλλά δε με πιστεύουνε
θα σας στείλω ένα λινκ για να ακούσετε μια lp 640 η οποία σφαδάζει κάτω από το πέλμα του τυχερού ιδιοκτήτη
πολύ πιθανόν να την έχετε ακούσει ήδη

5/6/07 9:19 PM  
Blogger mamaloukas said...

η σκαλίδη πληρώνει όλα τα ψέματα που ξεφούρνισε στο μπλογκ της σχετικά με τη συνέντευξη
(οδηγίες κτλ)
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ

5/6/07 9:21 PM  
Blogger mamaloukas said...

αλεξάνδρα
σούμπιτο σούμπιτο

Τζόρτζια
αύριο οι προσκλήσεις παρακαλώ, το είπαμε στη Ντολ

5/6/07 9:22 PM  
Blogger mamaloukas said...

h constantinos
έβαλα λινκ στο τέλος του ποστ αγαπητέ...

5/6/07 9:28 PM  
Blogger NinaC said...

Μάγκες, εγώ αγιοβασιλάκι δε ντύνομαι, είμαι άθεη.
Αν θέλετε τάρανδος, πολύ ευχαρίστως!!


@Αλεφ, έχουμε σπάσει τα τηλέφωνά σας λέμε, από τη μέρα της γιορτής σας!!!

5/6/07 11:33 PM  
Blogger mamaloukas said...

Alef Doll
σήματα καπνού?

6/6/07 9:00 AM  
Blogger H.Constantinos said...

Ετσι πρέπει, να σφαδάζουν οι 12 κύλινδροι, και άς προγκήξουν λίγο τα πουλάκια από τα δέντρα!

Ναι, ήταν απαραίτητη η πρόσθεση της Bentley...

6/6/07 7:38 PM  
Blogger An-Lu said...

Αγοράκι δεν είμαι, αλλά τη Λαμπο, τη χάρηκα!

7/6/07 5:31 PM  
Blogger mamaloukas said...

an -lu
μα βεβαίως και για κυρίες εξπέρ,
αλλά βλέπετε με τη Ντολ έχει φοβηθεί το μάτι μου.
πολύ χαίρομαι που σας άρεσε η μαύρη Λάμπο... πάντα τέτοια

7/6/07 6:21 PM  
Blogger reginarosasamat said...

Στην εκθεση αυτοκινητου φέτος πάντως,εγω έμεινα να χαζεύω με τις ώρες τις Bentley. Τι αυτοκίνητα!

12/6/07 11:54 AM  

Post a Comment

<< Home