Thursday, May 31, 2007

100o Post - 1 χρόνος blog!

Το Σάββατο 2 Ιουνίου κλείνω ένα χρόνο από τη δημοσίευση του 1ου ποστ.

Αυτό είναι το ποστ νούμερο 100.

Να μια μικρή ανασκόπηση του τι πέρασε από αυτή τη μικρή γωνιά του διαδικτύου:







Βιβλία και κριτικές, (πολλά)

φώτο, (επίσης πολλές)
διηγήματα, (δικά μου)
μαγειρέματα (άλλος μαγειρέυει εγώ τρώω)
ποιήματα, (αγαπημένα)
ταξίδια, (άλλη χάρη να σας τα διηγούμαι εγώ, χαχα)
ποτά, (πολλά πολλά, ποτάμια ολόκληρα μαλτ να ρέουν)
οργή, (κι αυτή δυστυχώς)
φιλοξενία, (αξιόλογους φίλους)

Μόστρας,(εμ, μπορούσε να λείπει αυτός;)

απώλειες, (φίλοι που χάθηκαν)

Φίλοι και Φίλες που απέκτησα: Nuwanda, Librofilo, Scalidi, Doll, Alef, Aura, Ioeu, Georgia, Alexandra,Leia κι αν ξέχσα και κανέναν συγχωρέστε με...
αλλά και πολύ πολύ γέλιο...
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και όλες που μπήκαν, διάβασαν και σχολίασαν κόσμια και ευγενικά.
Μόνο ένας (ή μια) αγενής πέρασε απ' αυτό εδώ το ιστολόγιο. Να 'ναι καλά...

Labels:

30 Comments:

Blogger scalidi said...

Δημητράκη, είσαι τρέλα με την μπλογκ φανέλα! Όλοι μαζί τώρα, πάμε! Δη-μη-...

(Τα εκατόστησες...τώρα εγώ που ξεπερνάω τα 300, τι να κάνω;)

31/5/07 3:23 PM  
Blogger mamaloukas said...

να τα χιλιάσεις!

31/5/07 3:27 PM  
Blogger alef said...

Θα σου πούμε τραγουδάκι, θα σβήσεις κεράκι, θα σου έχω τούρτα λέμε το πρωινό Σαββάτου, και άλλα πολλά! άλεφ υπερήφανο και συγκινημένο λέμε που το λες φίλη σου και νάχουμε χροοοονια πολλά για να γελάμε πολύ! Φιλί Καλό προγενέθλιο (θα έρθουν κι άλλα)
ΥΓ. Κι ευχαριστώ για την υπέροχη φιλοξενία, να ξέρεις μου λείπει πολύ! Στο μπλογκ σου ξεθάρεψα, λέμε! Τα πρώτα μου βήματα τα έκανα εδώ!

31/5/07 3:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

φιλε μου καλε, ευλογημενη ημερα η 2α Ιουνιου 2006!!

να εισαι γερος (ολοι να ειμαστε) να γραφεις για πολλα πολλα χρονια, να χαιρομαστε ολοι μας ομορφες συζητησεις και συναντησεις!

....ποιοι ειναι αυτοι που υποστηριζουν οτι το ιντερνετ αποξενωνει τους ανθρωπους? :)

31/5/07 3:44 PM  
Blogger Alexandra said...

dimitri,

να τα χιλιάσεις τα ποστ, τα βιβλία και ότι καλύτερο σε σένα και την οικογένειά σου!

και εμείς κάναμε καινούργιους αγαπητούς φίλους - που τυχαία οι περισσότεροι, μόλις έγραψαν εδώ - και ειλικρινά χαιρόμαστε πολύ :)

σσ1.(χιχι, γελάω με το σχόλιο της σταυρούλας!)

σσ2.(μου χρωστάς αφιέρωση στο βιβλίο!)

31/5/07 4:03 PM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Σου εύχομαι ένα από τα επόμενά σου βιβλία να έχει τίτλο "Χίλια και ένα... ποστ"!
:)

31/5/07 5:07 PM  
Blogger mamaloukas said...

Άλεφ μου καλό Άλεφ (ξέχασα, στριφνό κακό στριμμένο Άλεφ) σ ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!!!

Νουβάντα αρχηγέ μου φύλαρχε μου μέντορα μου όντως να μαστε καλά να συνεχίσουμε το έργο μας! (Την Ιουλία)

Αλεξάνδρα σ ευχαριστώ
το σλόγκαν της Σταυρούλας επιδέχεται ανέβασμα-τρομερό
αφιέρωση θέλω κι εγώ στο δικό σου βιβλίο μόλις εκδοθεί
(Σταυρούλα επίσης)

Χρήστο
Λίγο δύσκολο το βλέπω, καθώς οι τίτλοι μου είναι πιο περιπετειώδεις αλλά σ ευχαριστώ.

31/5/07 5:31 PM  
Blogger Χρήστος Παρασκευόπουλος said...

Σου εύχομαι κάθε καλό και πολλά ακόμη ποστ που θα αποτελέσουν για όλους όσους τα διαβάσουν μια ευχάριστη στιγμή στη ζωή τους.

31/5/07 7:18 PM  
Blogger ioeu said...

ένα limerick με πολλλλλές ευχές!

Ένα αγόρι που καθόταν σε ξαπλώστρα
κάτω απ’ τον ήλιο και σκεφτόταν έναν Μόστρα
βάλθηκε να μας τρελάνει
κι ο καθείς τον ύπνο χάνει
μέχρι να φτάσει να τελειώσει πια τον Μόστρα.


;)

31/5/07 9:00 PM  
Blogger mamaloukas said...

Ευχαριστώ Chris, καλώς ήλθατε.

31/5/07 9:00 PM  
Blogger mamaloukas said...

ουάου!
Ιεού και πάλι
αυτός θα μας τρελάνει
όρια δεν έχει
ούτε και τα φτάνει!

Το Μόστρα ερωτεύτηκε
μα δεν τονε χορταίνει
τα συγχαρίκια έδωκε
μα θε να ξαναδώκει

Ευχαριστούμε σύντεκνε
που μας υποχρεώνεις
τση φαμελιάς σου τις χαρές
να μην προκάς να φτάνεις

(μου βγήκε σε κρητικό, άσε που ποστάραμε το ίδιο λεπτό)

31/5/07 9:09 PM  
Blogger NinaC said...

Τα καλύτερα έπονται, λέμε!!!!

ΣΣΣΣΣμμμμμμμοουυυυυυυυτττττττττςςς στις όμορφες μούρες όλων σας!!!

31/5/07 9:42 PM  
Blogger georgia tsokou said...

Κι εμείς χαρήκαμε που σε γνωρίσαμε αγαπητέ μου...Πολλές ευχές!

31/5/07 10:02 PM  
Blogger Librofilo said...

Πολλές,πολλές ευχές γιά ακόμα καλύτερα και πιό "απογειωμένα" ποστς.Κανονικά θα έπρεπε να κεράσεις αλλά στη χαρίζω..Φιλιά

31/5/07 10:12 PM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Τώρα το πρόσεξα! Και το συνδύασα!
2 Ιουνίου, συμπληρώνεις 100 ποστ και ένα χρόνο μπλόγκερ. Και από κάποια άλλη 2α Ιουνίου συμπληρώνονται αισίως 36 χρόνια...
Εντάξει, μωρό ήσουν τότε, αλλά η ημερομηνία είναι σημαδιακή, έτσι... συν-βάζελε;
Τίποτα, τελικά, δεν είναι τυχαίο...
:)

1/6/07 1:06 AM  
Blogger aura voluptas said...

Τι όμορφο εορταστικό ποστάκι . To μυαλό μου ανέτρεξε σε όλο αυτόν τον ένα χρόνο . Πώς πέρασε τόσο γρήγορα ? ΤΙ στιγμές ...

Η καλύτερη παρέα είναι εδώ !!! Τελεία και παύλα ...

Σας ευχαριστώ που με συμπεριλάβατε γλυκέ μου κε Μαμαλούκα (που με ξενυχτήσατε χθες βράδυ, αν και μετά από 14 ώρες δουλειάς, για να τελειώσω την "Απαγωγή", τέτοια αγωνία είχα ! Χαλάλι !). Με συγκινήσατε (θα μου χαλάσει και το mascara !)...

Εύχομαι τρελλές πωλήσεις κι άλλα πολλά τρελλά posts . Happy birthday !!!

1/6/07 1:24 AM  
Blogger mamaloukas said...

compo
φιλάκια κ σε σένα πολλά
georgia
επίσης καλή μου
Λίμπρο
να κεράσω βρε, έχεις παράπονο; Φιλάκια, αλήθεια πότε το επόμενο συμβόαλιο στη Ρώμη;
fasoulas
Τίποτα δεν είναι τυχαίο αγαπητέ μου συμφωνώ. θυμηθείτε την απαγωγή
aura
αχ Άουρα Γι αυτό σας αγαπώ, με συγκινείτε. καλά από τις 11 το πρωί πιάνετε δουλειά;
ευχαριστώ για τις ευχές.

Τι ωραίο να ξυπνάς και να βρίσκεις τόσα χαρούμενα μηνύματα!

Το ποστ θα δώσει τη θέση του σ εκείνο της Αμαλίας και από Σάββατο βλέπουμε μήπως ξανανέβει...
ευχαριστώ κ πάλι

1/6/07 8:44 AM  
Blogger Lupa said...

Εύχομαι να τα υπερ-χιλιάσεις τα post γιατί πεινάμε και εμείς τα σαρκοβόρα λέμεεεεε

Καλημέρες!!!!

1/6/07 9:33 AM  
Blogger mamaloukas said...

Thnks lupa, καλημέρες

1/6/07 1:44 PM  
Blogger mamaloukas said...

Ioeu
διορθώσαμε και την πρόσκληση του Καστανιώτη, λέμε!

1/6/07 5:02 PM  
Blogger reader's-diggest said...

Οπως συνήθως φτάνω ασθμαίνων και καθυστερημένος σε όλες τις καλές...γιορτές. Τέλος πάντων, αντί ευχής τυπικής και εκ του μακρόθεν προτίμησα να ευχηθώ με το δικό μου τρόπο. Προμηθέυτηκα (αγόρασα δηλαδή, όχι δανείστηκα, πρέπει να ζήσει και ο συγγραφέας και από το μπλογκ να μην περιμένει προκοπή) ένα αντίτυπο του Μόστρα για να συναντηθούμε εντός των σελίδων του. Και για πρώτη φορά μετά από καιρό είχα την ικανοποίηση να αγοράζω ένα βιβλίο από το ράφι των ευπωλήτων χωρίς να...ντρέπομαι ή να αμφισβητώ την ποιότητα της επιλογής μου. Βλέπετε, αγπαητέ κύριε Μαμαλούκα, οι προλαλήσαντες για το βιβλίο σας μας έπεισαν και για την αξία του. Τις ειλικρινείς ευχές μου για καλή επιτυχία σε όλα.
Υ.Γ. Και ο τόμος με τα αστυνομικά έχει μπει στη λίστα των Υ.Π.Α.Β. (Υποψήφια προς αγορά βιβλία).

1/6/07 7:53 PM  
Blogger mamaloukas said...

Αγαπητέ μου Reader, ειλικρινά, τα λόγια σας αποτελούν μεγάλη τιμή για μένα.
Άισθάνομαι υποχρεωμένος απέναντι σε κάθε άνθρωπο που δίνει τα ζεστά του λεφτάκια κι αγοράζει ένα βιβλίο μου.
Ευχαριστώ και πάλι κι ελπίζω να μην σας απογοητεύσει ο Μόστρας.

1/6/07 8:50 PM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Σήμερα, λοιπόν, η επέτειος (ή μάλλον... οι επέτειοι!).
Άντε, και... επισήμως λοιπόν, οι ευχές μου!
:)

2/6/07 12:06 PM  
Blogger ioeu said...

ευχές και...ανήμερα, λοιπόν!

2/6/07 6:22 PM  
Blogger mamaloukas said...

thnks my friens!

2/6/07 8:58 PM  
Blogger reginarosasamat said...

Καλά επόμενα posts!

3/6/07 1:47 AM  
Blogger Alexis Stamatis said...

DHMHTRH ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΣΤΡΑ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ

3/6/07 6:57 PM  
Blogger mamaloukas said...

Regina b.
ευχαριστώ αγαπητή μου, να στε καλά.
Alexis
σ ευχαριστώ Αλέξη, παρομοίως για τα ποστ. Μεγάλο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια σχετικά με τον Μόστρα.

3/6/07 9:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nα τα εκατομμυριάσεις αδερφέ!

4/6/07 12:26 PM  
Blogger mamaloukas said...

thnks Mac! Altretanto! (επίσης)

4/6/07 6:57 PM  

Post a Comment

<< Home