Tuesday, July 03, 2007

Θανάσης Χειμωνάς



ΟΘανάσης Χειμωνάς είναι φίλος μου.
Έχουμε βγει για καφέδες, έχουμε πιει και τα ουίσκια μας, έχουμε πει απίστευτες μαλακίες μαζί με τον τρίτο της παρέας (έναν συγγραφέα πυροβολημένο επίσης) με τον οποίο σχεδιάζουν να κάνουν μουσικό συγκρότημα, αλλά δεν ξέρουν ότι χωρίς εμένα δε θα πετύχουν ποτέ οι πτωχοί…

Τέλος πάντων, ο Θανάσης είναι φοβερό παιδί. Απάντησε στο ερωτηματολόγιο του Προυστ και τον χάρηκα γιατί απάντησε ακριβώς όπως είναι, χωρίς να το παίξει δήθεν. Με λίγα λόγια τον πήγα με τις απαντήσεις του γι αυτό και αναδημοσιεύω τη συνέντευξη.

Γιατί είναι φοβερό παιδί ο Θανάσης;
Γιατί δε φθονεί καθόλου, γιατί είναι εντελώς ακομπλεξάριστος.
Πού υστερεί ο Θανάσης;
Στο ότι είναι γαύρος ο άμυαλος νεανίας.
(επίσης νομίζει ότι είναι όμορφος, κι όλοι του λέμε ναι, ο γιατρός μας είπε να μην πάμε κόντρα στον ασθενή…)

(αναδημοσιεύεται από το Βιβλιοδρόμιο εφημ. ΤΑ ΝΕΑ)
«Ταυτίζομαι με τον Νέρωνα»

Ο Θανάσης Χειμωνάς απαντά στο ερωτηματολόγιο του Προυστ

ΓΙΟΣ ΙΕΡΩΝ ΤΕΡΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΡΕΩΜΑΤΟΣ, Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΑ 26 ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΜΕ ΟΛΟΤΕΛΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΦΩΝΗ. ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΦΙΛΟΣ- ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΩΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ- ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ «ΤΗΣ ΣΚΟΤΕΙΝΗΣ ΠΟΛΗΣ», ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΝΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ «ΜΠΛΕ ΩΡΑ» (2005) ΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ, ΣΤΗ ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ, ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΥΠΟΡΡΗΤΑ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ


Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να είσαι όμορφος, αρτιμελής και με πολλά λεφτά.
Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια; Στο Ελλάδα-Τουρκία 1-4.
Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας, είναι; Το χιούμορ.
Το βασικό ελάττωμά σας; Είμαι πολύ τεμπέλης.
Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια ; Σ’ αυτά που δεν έχουν επιπτώσεις στην προσωπική μου ζωή.
Η τελευταία φορά που κλάψατε; Στον χαμό ενός καλού φίλου πριν από έναν χρόνο.
Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο; Με τον Νέρωνα.
Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα; Ο Ντούσαν Μπάγιεβιτς. Ο Τσάντλερ στο «Friends». Το ανώνυμο Call-Girl.
Το αγαπημένο σας ταξίδι; Στη Ρουμανία, το 1992.
Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς; Φλομπέρ, Ντοστογιέφσκι, Στίβεν Κινγκ.
Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα; Να μην είναι βαρετός.
Και σε μια γυναίκα; Να είναι πολύ όμορφη.
Ο αγαπημένος σας συνθέτης; Ο Ρrince.
Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους; Τo Singing Ιn Τhe Rain
Το βιβλίο που σας σημάδεψε; Η Αισθηματική Αγωγή του Φλομπέρ.
Ο αγαπημένος σας ζωγράφος; Ο Σαλβαδόρ Νταλί.
Το αγαπημένο σας χρώμα; Το κόκκινο.
Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας; Το ότι ένα περιοδικό με είχε συμπεριλάβει στους έξι πιο σέξι εργένηδες της Ελλάδας.
Το αγαπημένο σας ποτό; Ουίσκι με πάγο.
Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Έχω αρκετές φορές εμπιστευθεί ανθρώπους που δεν το άξιζαν.
Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα; Τους Ελληνάρες
Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία; Το FΙFΑ 2007.
Ο μεγαλύτερος φόβος σας; Οι κατσαρίδες.
Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα; Όποτε χρειάζεται.
Ποιο είναι το μότο σας; Το ρεφρέν του τραγουδιού του Βασίλη Παπακωνσταντίνου «Ευτυχώς». Κυρίως ο τρίτος και ο τέταρτος στίχος του.
Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε; Στη συντέλεια του Κόσμου.
Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Πώς τολμάει να μην υπάρχει.
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Σχετικής ευφορίας.


Ποια ήταν η ταινία που σας σημάδεψε; Το «Κουρδιστό πορτοκάλι» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ.

Labels:

17 Comments:

Blogger aura voluptas said...

Καλησπέρα ! Εύχομαι να περνάτε καλά εκεί που είστε, να έχετε αποκτήσει τροπικό μαύρισμα και φοβερούς κοιλιακούς από τα πολυάριθμα θαλάσσια σπορ στα οποία σίγουρα θα επιδίδεστε . :-)

Αποδεικνύετε για άλλη μια φορά πόσο καλός φίλος είστε με τη σημερινή σας κίνηση . Οι απαντήσεις του κ. Χειμωνά φανερώνουν πως αν δεν ταιριάζατε δε θα συμπεθεριάζατε ! Να χαίρεστε τη φιλία σας λοιπόν :-))))

Συγχαρητήρια και για την κριτική του Μόστρα στο κυριακάτικο Έθνος και κυρίως για τη γιγαντιαίων διαστάσεων φωτό !

Άλλο θέλω όμως να ρωτήσω : Τί κάνει ο συγγραφέας με τη σαγιονάρα, το σορτσάκι, το τέκνο και το σκύλο στο summer guide της A.V. ? Συγκλονιστική φωτογραφία... Και η περιγραφή της Λευκάδας γλυκιά και νοσταλγική .

Κε Μαμαλούκα, είστε cool .

Τύφλα νά'χει ο Πίττης και ο Κλούνης άνωθεν !

Φιλιά από την πυρακτωμένη Αθήνα με την καρβουνί εσάνς ...

4/7/07 12:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

Χα, χα, χα πλάκα έχει ο φίλος σας. Γιατί δεν κάνει ένα μπλογκ;

4/7/07 8:55 AM  
Blogger mamaloukas said...

aura
αγαπητή Άουρα
τα σπορ που εξασκώ σαν πρωταθλητής εδώ είναι καφέδες και ταβέρνα
φαντάζεστε λοιπόν πόσο έχουν σφίξει οι κοιλιακοί μου...
θενκσ για Έθνος θα αναρτήσω κ ποστ
Χειμωνέτος οπως είπαμε φοβερό τέκνο
φωτο athens voice κ κείμενο το περιμένω με ταχυδρομείο
(η μικρή μεγάλωσε κι οι άλλοι δυο της φωτο γέρασαν)
ευχαριστώ για το κουλ, προσπαθλω να είμαι

Αννα
Αυτό μας έλειπε: ο χειμωνέτος μπλογκ!
μην ανησυχείτε όμως μπαίνει κ διαβάζει τα πάντα...

4/7/07 12:04 PM  
Blogger alef said...

Εχει απόλυτο δίκιο η Aura, τα... μεγέθη μας στους φίλους μας βρίσκονται (και κρίνονται) και ναι, έχουμε τους φίλους που μας αξίζουν (στη φιλία δεν έχει "υπήρξα τυχερός" αλλά "ήμουν άξιος"). Κι εσείς έχετε αποδείξει κατ' επανάληψη το πόσο σπαθί- φίλος είστε! Οσο για τον θανάση είναι και σπουδαίο παιδί και σημαντικός συγγραφέας. Να είστε καλά και να χαίρεστε τη φιλία σας! άλεφ που εκτιμά τη φιλία λέμε όσο τίποτε άλλο στον κόσμο

4/7/07 2:29 PM  
Blogger NinaC said...

O Χειμωνάς ΕΙΝΑΙ ωραίος, ζηλόφθονε Μαμαλούκα. Όταν μου τον σύστησες με το ζόρι διατήρησα την αξιοπρέπειά μου και αναρόφησα τα σάλια που μου τρέξανε την τελευταία στιγμή!

:p

5/7/07 9:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

...δεν επρεπε ομως να βαλεις την φωτογραφια μας διπλα του, του κανεις χαλαστρα ετσι....

5/7/07 9:49 AM  
Blogger scalidi said...

Είναι συμπαθέστατος, γράφει ωραία επίσης και κάνει πιο καλές συνεντεύξεις από σένα...μάλλον φταίει το ότι είναι όμορφος

5/7/07 3:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

έσπασα την ομερτά των διακοπών μου για να σε πειράξω... :))))))))))

scalidi

5/7/07 3:18 PM  
Blogger alef said...

Ουδείς ωραιότερος του Μαμαλούκα! θανάση, συγγνώμη!
Σταυρούλα; Πού είσαι παιδί μου; Και τί γυρεύεις στη... Λευκάδα; Οχι αλλά μετά θα μου κλαις ότι σου πήρε το κουβαδάκι σου!
Νίνα σε διαβάζω και θα σ' εξετάσω μόλις γυρίσεις! Γράφε, λέμε! Κι άσε τις αξιοπρέπειες άλλη φορά, δεν βλέπεις τα χάλια τα δικά μου; άλεφ πια... αναξιοπρεπές (στο μέλλον). Φιλιά σ' όλους

5/7/07 3:19 PM  
Blogger NinaC said...

@Νουβάντα, μη φας.. θα φάμε γλάρο!

χοχοχο

5/7/07 3:31 PM  
Blogger mamaloukas said...

;alef τυφλό που βλέπει εμένα όμορφο
σταυρούλα
ωραιότερες συνεντέυξεις από μένα;
μας πλήγωσες πολύ λέμε :)))
Ντολ
άσε το παιδί κυρία μου δε διάβασες που γράφω ότι πρόκειται για νεανία;

5/7/07 3:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

@doll ...ε, γλαρο βεβαια, τι αλλο να φατε... :))))))))

5/7/07 7:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αποκωδικοποίηση....: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής, σιωπής,.....
Σχηματοποίηση λόγου, κοσμογονία, θεογονία,.....
URL : www.siopi.gr
Γεια.....

28/2/08 11:45 AM  
Blogger DTR said...

O kaliteros einai o tritos tou group...

24/4/08 1:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ακόμα δεν τον έχω διαβάσει. Θέλω πρώτα να διαβάσω όλη ΤΗ Λούλα!!!!! Τη μανούλα του, ύστερα τον πατέρα του, έχω διαβάσει μεταφράσεις, και μετά τον θείο του. Και μετά θα διαβάσω κι αυτόν. Είχαμε 4 κοινές απαντήσεις. Το ότι ήμαστε πολύ τεμπέλιδες, το ότι μας αρέσει περισσότερο ο Νταλί, το κόκκινο και το ουίσκι!!!!! Κι έμενα μου αρέσει ως αντρας αρκετά, αλλα ρε παιδιά!!!! Δε μου αρέσει καθόλου που φοράει ένα μεγάλο σκουλαρίκι!!!! ΚΥΡΙΕ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!! ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!! ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΤΟ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙ!!!!!!!! ΚΙ ΑΜΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΤΕ ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΑΣ, ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ!!!!! Οχι, τιποτα δηλαδή, αλλά θέλω να' χω πεθερά ΤΗ ΛΟΥΛΑ ΤΗ ΘΕΑ!!!!!!!! ΧΕ ΧΕ ΧΕ!!!!!! ΑΥΤΑ!!!!!!!!

25/6/09 11:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εγώ είμαι που έγραψα και πριν. Εντάξει, όχι μόνο για τη πεθερά!!! Θέλω να έχω για άντρα μου έναν πανεξυπνο συγγραφέα!!!!!!! Χμμφφ!!!! Κι εγώ με ποιον θα γίνω μάνα;;;;!!!!!!

26/6/09 12:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

A!!! Έχουμε κι άλλη κοινή απάντηση! Τον Ντοστογιέφσκι!!! Απ' τους αγαπημένους μου συγγραφείς!!!! Και....ας μιλήσω και λίγο σοβαρά.....εύχομαι να' στε καλά όλοι σας, με έμπνευση πάντα και δημιουργική φαντασία!!!! Γεια σας!!!!

Υ.Γ. Και ο κύριος Χεινωνάς, άμα θέλει να το φορά το σκουλαρίκι!!!! Να είναι έτσι όπως του αρέσει!!!! Και σ' όποιον αρέσει!!!! Άλλωστε τί΄είναι ένα σκουλαρικάκι, μπροστά στη προσωπικότητα που έχει κάθε άνθρωπος!!!! Η προσωπικότητα πάνω απ' όλα μετράει!!!! Θα τον διαβάσω σύντομα!!!!! Και συγγνώμη που φλυαρώ, απλά αυτόν τον καιρό διαβάζω πάλι Λούλα και γι'αυτό τον αναζήτησα και τα σκεφτόμουν όλα αυτά!!!! Γεια σας!!!!!

26/6/09 1:46 AM  

Post a Comment

<< Home