Tuesday, June 12, 2007

Τρέξατε, τρέξατε... Αχ αυτός ο Μόστρας!


Αγαπητοί φίλοι,

Την Τετάρτη 13 Ιουνίου

στο βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου,
Πανεπιστημίου 37 & Κοραή, Αθήνα,
τηλ 210 3253232

στις 7 το απόγευμα

οι Εκδόσεις Καστανιώτη
και το βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου
σας προσκαλούν στην παρουσίαση
του βιβλίου του Δημήτρη Μαμαλούκα

Η χαμένη βιβλιοθήκη του Δημητρίου Μόστρα.

Το βιβλίο θα παρουσιάσουν οι:

Αύγουστος Κορτώ, συγγραφέας

Δημήτρης Γκενεράλης, συγγραφέας

Αποσπάσματα θα διαβάσει

ο ηθοποιός Γεράσιμος Μιχελής.
Τα τελευταία νέα του Μόστρα
Η φίλη fevis μας έγραψε ένα κολακευτικό κομμάτι στο τελευταίο τέυχος του ΕΥ ΖΗΝ
(καθότι είμαστε και ουσικογνώστες, μην το ξεχνάτε)
Η βιβλιοφάγος Annabooklover μας τίμησε επίσης διαβάζοντας το βιβλίο και γράφοντας ποστ εδώ
Το ίδιο και η γνωστή συγγραφέας Κατερίνα Καριζώνη εδώ
Η δημοσιογράφος Λώρη Κέζα ("φρέσκια" συνέντευξη της οποίας μπορείτε να διαβάσετε εδώ) έγραψε κριτική στο ημερήσιο Βήμα την Πέμπτη 7-6.
Τους ευχαριστώ όλους από καρδιάς!

Labels:

9 Comments:

Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Δημήτρη, απόψε δυστυχώς δε θα τα καταφέρω να παραβρεθώ (για το λόγο που γνωρίζεις) αλλά είμαι μαζί σου!
Σου εύχομαι τα καλύτερα -και για απόψε και... γενικώς! :)

13/6/07 12:29 PM  
Blogger fevis said...

Ήθελα πολύ να έρθω στο Κορωπί και να σε.. εκπλήξω αλλά τελευταία στιγμή δεν μου βγήκε το πρόγραμμα...Θα τα πούμε όμως κάποια στιγμή ελπίζω... Φιλιά...

13/6/07 3:56 PM  
Blogger georgia tsokou said...

Ελπίζω να τα καταφέρω τελικά, γιατί προέκυψαν διάφορα χαζά και βασανιστικά...:-( Αν δεν έρθω εύχομαι να πάνε όλα καλά.

13/6/07 4:21 PM  
Blogger mamaloukas said...

Χρήστο - Τζόρτζια
εσείς ανήκετε πια στην ηρωική βραδιά του Κορωπίου
μην ανησυχείτε
να στε καλά

fevis
thnks βρε, σε νόμιζα στο νησί...

13/6/07 4:46 PM  
Blogger NinaC said...

Κι εγώ εκεί θα είμαι *γμ την τύχη μου! Πρέπει να πάρω βιβλίο με αφιέρωση για τη Βέλγα!

13/6/07 5:15 PM  
Blogger Lupa said...

Κύριε καθηγητά,

Δυστυχώς προέκυψε κολλητή στα πρόθυρα νευρικής κρίσης και δεν μπορούσα να τη φτύσω. Έτσι δεν κατάφερα να έρθω στην Κοραή. Ψυχικώς ήμουν μαζί με όλους σας. Παρακαλώ συγχωρείστε την απουσία του σώματος.
Τελικά θα με περάσετε την τάξη?

13/6/07 9:32 PM  
Blogger Χρήστος Παρασκευόπουλος said...

Τα θερμά μου συγχαρητήρια για το βιβλίο! Εύχομαι και σε άλλα τέτοια πολλά! Με ακόμη περισσότερες επιτυχίες!

14/6/07 12:26 AM  
Blogger mamaloukas said...

chris lupa doll

ευχαριστώ, φιλιά

14/6/07 9:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Katerina said
Καλή επιτυχία , έστω και εκ των υστέρων. Εγώ πάντως προτείνω το βιβλίο σε γνωστούς και φίλους στη Θεσσαλονίκη

Karizoni

14/6/07 11:44 PM  

Post a Comment

<< Home