Saturday, October 28, 2006

Και φόρεσαν χειροπέδες στους μπλόγκερ...

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ' ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ ΡΕ!


Αυτό ξεκίνησε ως μπλογκ αστυνομικού ρεπορτάζ και κατέληξε μοιραία βιβλιοφιλικό, αφού η συγγραφή και τα βιβλία είναι η ζωή μου. Όπως έχω ξαναγράψει δεν μου αρέσουν οι επιθέσεις, οι πολεμικές και οι παρεξηγήσεις. Εδώ όμως κρίνω πως πρέπει να διαμαρτυρηθούμε.

Όλοι ξέρετε πιστέυω την υπόθεση. Καθώς στα ιντερνετικά είμαι στο επίπεδο βλήμα και κάνω φιλότιμες προσπάθειες να πάω στο επίπεδο τελείως άσχετος δεν ξέρω να βάζω λινκς μες στο κείμενο. άλλωστε όλοι ξέρετε πού να βρείτε περισσότερα.Κι όπως λέει ο διαδικτυακός φίλος μου (εγώ τουλάχιστον τον θεωρώ τέτοιον) Μάνος Αντώναρος: Μη μας πειράζετε τα μπλογκ μας! θα σας κόψουμε τα πόδια.

(ο τίτλος είναι παράφραση του τίτλου βιβλίου του φίλου μου Στέφανου Δάνδολου: και φόρεσαν χειροπέδες στα πουλιά)

10 Comments:

Blogger Agobooks said...

Μέσα!

30/10/06 9:04 AM  
Blogger NinaC said...

Μαμαλούκα, τα ποστ σας τα εμπεδώνουμε με την πρώτη, δεν χρειάζετε να μας τα ανεβάζετε εισ διπλούν!

:pppp

30/10/06 9:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

και συνεχίζω τον τίτλο σου, γιατί τι είναι και οι μπλόγκερς, πουλιά που θέλουν να πετούν ελεύθερα, σπάνια ή συνηθισμένα...Φταίει η νόσος των πτηνών και των φτηνών φαίνεται...

30/10/06 11:16 AM  
Blogger mamaloukas said...

doll σε μισώ αφάνταστα! Ο γαμ.. ο μπλογκερ μου τα ανέβασε (και μου τα ζάλισε) ώρες μετά!

30/10/06 12:44 PM  
Blogger mamaloukas said...

n.ago ευχαριστώ, καλώς ήρθατε.
Καλημέρα κι από δω Σταυρούλα.

30/10/06 1:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

...ε ρε Βοτανικο που θελουν κατι τετοιοι...

30/10/06 1:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

;))))))))))))))))))))))

30/10/06 2:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

;))))))))))))))))))))))

30/10/06 2:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

gia na emfanistei mia leksh h protash ws link:

p.x.

<a href="http://mamaloukas.blogspot.com/">Mamaloukas</a>

dhladh

Mamaloukas

31/10/06 1:36 AM  
Blogger mamaloukas said...

@ divebomb djingle
ευχαριστώ για τη βοήθεια αγαπητέ μου. θα προσπαθήσω

31/10/06 1:22 PM  

Post a Comment

<< Home