Saturday, November 03, 2007

Πρόσκληση

Οι εκδόσεις Νεφέλη σας προσκαλούν στην παρουσίαση
του ποιητικού βιβλίου του Γιάννη Ευθυμιάδη


Καινός Διαιρέτης

Στην Γκαλερί Αργώ

τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου στις 7 μ.μ. (ναι, αύριο)


Ποιήματα θα διαβάσουν και θα σχολιάσουν:

η ποιήτρια και φιλόλογος Χρύσα Αλεξοπούλου
η συγγραφέας Λεία Βιτάλη
η συγγραφέας και δημοσιογράφος Ελένη Γκίκα
ο συγγραφέας Γιώργος Γλυκοφρύδης
ο συγγραφέας Δημήτρης Μαμαλούκας (εγώ!)
η πιανίστα Αγγέλικα Παπανικολάου
και ο ποιητής και δημοσιογράφος Βασίλης Ρούβαλης

Θα προλογίσει ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Κώστας Σερέζης

Στο τσέλο θα αυτοσχεδιάσει ο Ορέστης Ζαφειρόπουλος

Γκαλερί Αργώ Νεοφύτου Δούκα 5 Κολωνάκι
Τηλ 7249333

Labels: , ,

20 Comments:

Blogger Kafeini said...

Αγαπητέ Δημήτρη, ευχαριστώ για την επίσκεψη στην Καφεΐνη.

Καλή επιτυχία στην παρουσίαση!

Κ.

3/11/07 11:33 PM  
Blogger ioeu said...

(φέρε μαζί και...την banda mamalouka...)
φιλιά!

4/11/07 12:51 AM  
Blogger ioeu said...

apo tous pollous pagous, paidi mou Loucious, pagosane ta matakia sou...
7249333
:) :) :)
(koita mi diavazeis alla ant' allon avrio...
tha valo ta mostri na katharisoun...)

filia

4/11/07 1:59 AM  
Blogger mamaloukas said...

Καφεΐνη
να στε καλά, καλημέρα

4/11/07 9:43 AM  
Blogger mamaloukas said...

ιοεου
αμ δε φταίω γω
έχασα το μέιλ με την πρόσκληση και την αντέγραψα απ' τη ντολ
εκεί όμως μου φυγαν τα ερμα τα ματάκια μου.
Αλλα αντ' άλλων ή τα κανονικά
πάλι κίλερ θα μαι
αμφιβάλλεις;
Πάγοι φίλε μου
είμαι στους πάγους
ξέρεις το βιβλίο
η ψυγή στον πάγο;
του μάυρου πάνθηρα;
έτσι θα τους φάω
παντέρα ρόσα
πως λέμε
Ντε Τομάζο παντέρα;
Άσε πάλι ξέφυγα
εις αύριον λοιπόν
ΕΣΥ το θέλησες! :))))

4/11/07 9:48 AM  
Blogger ritsmas said...

Αγαπητέ Δημητρη , καλησπέρα. Το εμπεδώσαμε, αυριο ολοι εκεί στην Αργω, βεβαιως, βεβαίως... να ενισχύσουμε τον συγγραφέα , να ενισχύουμε το μικρό Αλεφ, γενικώς να αλληλοενισχυθούμε.
χαιρετώ
ριτς

4/11/07 9:21 PM  
Blogger NinaC said...

Εννοείται πως θα είμαι εκεί και θα κάνω σκηνή που δεν θα είμαι στο πάνελ!

Πφφφφ!

5/11/07 1:02 PM  
Blogger fevis said...

Είδα μόλις την υποψηφιότητα σου για τους άντρες της χρονιάς στο Status... Θα σε χειροκροτήσω με όλη μου την δύναμη όταν έρθει η ώρα!!! Φιλιά...

5/11/07 6:57 PM  
Blogger mamaloukas said...

Φεβις
ε αυτο πια παραπάει!
δηλαδή δε σκέφτηκαν τους κακόμοιρους άλλους υποψήφιους;
που δε θα χουν καμιά ελπίδα;

5/11/07 10:25 PM  
Blogger ritsmas said...

Κι εγω θα κανω σκηνή που δεν ημουν στο πανελ, αλλα επιφυλάσσομαι.Ενταξει,θα κοιτάξω και το πιεσμένο πρόγραμμα μου και βλέπουμε
Αγαπητε Μαμαλούκα περαστικά σου.
ριτς

6/11/07 12:37 AM  
Blogger Unknown said...

ωραία ήταν...

6/11/07 1:02 AM  
Blogger aura voluptas said...

Το βλέπω εγώ το θέμα . Στη Vogue Uomo σας βλέπω έτσι όπως πάτε (για άλλο λόγο όμως). Εύγε, εύγε ! Τα συγχαρητήρια στον στυλίστα σας .

Και τι φωνητικές χορδές ... :-)

Καλή σας μέρα !

6/11/07 2:17 AM  
Blogger mamaloukas said...

fevis
Θενκς για το νέο, το πήρα το τεύχος, αγνοούσα εντελώς το ότι με συμπεριέλαβαν, χάρηκα που θα ναι κι ο φίλος μου ο Σωτάκης!

6/11/07 2:59 PM  
Blogger mamaloukas said...

ριτς
ευχαριστώ για τα περαστικά, μάλλον χειροτερεύω ενώ χθες ήμουν απλώς ξενιστής του ιού!

6/11/07 3:00 PM  
Blogger mamaloukas said...

Αθηνάκης
όχι απλώς ωραία, σούπερ

6/11/07 3:01 PM  
Blogger mamaloukas said...

αουρα
εμ με τέτοια λόγια... σας έχω ψηλά πολύ λέμε. ο στυλίστας μου τα αξίζει τα λεφτά του, είδατε και το σπολβερίνο του Μιλάνο που μου το δάνεισε ειδικά για τη βραδιά.
Όσο για τις χορδαί σας έχω πει πως κάποτε ήμουν ηθοποιός;

6/11/07 3:04 PM  
Blogger Alexandra said...

Λυπάμαι που δεν τα κατάφερα... :(

6/11/07 8:41 PM  
Blogger ioeu said...

φίλε μου Δημήτρη,
σε ευχαριστώ για τη χαρά και την τιμή της ανάγνωσης και των θερμών σου λόγων

να είσαι πάντα δημιουργικός

Γ.Ε.

6/11/07 9:48 PM  
Blogger ritsmas said...

Αγαπητέ Ανδρα της Χρονιάς (!) το πρωτο ποστ περι διαγωνισμού δεν ανοιγει για να σας γράψω.
Ηθελα να σας πω ότι στο ποστ μου για τον Ζολά εχω μια μικρή αναφορά στο ονομα του αστυνομικού σας βιβλίου και το όνομα σας. Οχι ότι χρειάζεστε καποια προβολή, αλλά αυθορμήτως σκεπτόμενη, σας προτεινα.
χαιρετω
ριτς

9/11/07 2:35 PM  
Blogger mamaloukas said...

Ριτσμας
Ευχαριστώ πολύ καλή μου, κλείσαμε τα σχόλια για πολλούς λόγους που θα σας εξηγήσωμεν απο κοντά, τίποτα κακό όμως.

9/11/07 2:42 PM  

Post a Comment

<< Home