Saturday, May 02, 2009

Πασχαλινές αναγνώσεις

Σαντρόνε Ντατσιέρι
'Ηταν μόνο μια στιγμή

Από κάτω είναι ο συγγραφέας, τρομερός τύπος.
Το αστυνομικό μυθιστόρημά του δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε, σίγουρα όμως είναι ένα ολοκληρωμένο βιβλίο με ένα αρκετά ασυνήθιστο θέμα. Ένας τύπος, βαποράκι στο Μιλάνο στα μέσα της δεκαετίας του '90 χάνει τις αισθήσεις του έπειτα απο ένα χτύπημα και ξυπνάει 14 χρόνια αργότερα, γιάπις διαφημιστής. Περαν που πρέπει να συνηθίσει στην καινούργια ζωή έχει ν' αντιμετώπισει και τη κατηγορία ενός φόνου που δεν ξέρει ούτε αν πράγματι διέπραξε.
(ΥΓ το εξώφυλλο, που στον συγγραφέα αρέσει πολύ, εμένα μου θυμίζει φτηνοκομικς τσόντα...)

Πάολο Ροβέρσι
Το αριστερό χέρι του διαβόλου






Εντάξει μιλάει όλη η ευρώπη. Το διάβασα κι εγώ. Πολύ καλό, καμία σχέση με τα 2 ανωτέρω ιταλικά, αλλά δεν έκοψα και τις φλέβες μου. Περισσότερο μου άρεσε η "επαφή" με τη Σουηδία παρά τα ευρήματα ή η πλοκή. Άριστα δομημένοι οι ήρωες, δεν ξανάκοψα φλέβες για την ηρωίδα, για τη οποία παραμιλάει όλη Ευρώπη, ούτε την είδα σαν Αντζελίνα Τζολί. Την είδα όπως ακριβώς την παρουσιάζει ο συγγραφέας: ένα ποντικάκι με μικρά στήθη και μυτερά δόντια.

Να περιμένω τα ελληνικά βιβλία ή να διαβάσω τα υπόλοιπα 2 βιβλία της σειράς στα ιταλικά;

επι του πιεστηρίου:

να και στο σινεμά η τριλογία

http://www.corriere.it/spettacoli/09_maggio_04/magazine_ecce_lisbeth_41367dde-38eb-11de-a257-00144f02aabc.shtml

Labels: