Thursday, November 06, 2008

Η μοναξιά της ασφάλτου IV

«…Ο μεγάλος ολοστρόγγυλος προβολέας της μηχανής έλουζε τα μπροστινά αυτοκίνητα. Κάποιοι οδηγοί έκαναν τρομαγμένοι δεξιά κι άλλοι δεν προλάβαιναν αφού ο Φάνης έγερνε το σώμα του στρίβοντας ελαφρά το τιμόνι και τους απέφευγε μ’ έναν ελιγμό. Ο κινητήρας βογκούσε ευχαριστημένος κι η Δέσποινα έσφιγγε με όλη της τη δύναμη το στήθος του Φάνη κλείνοντας πού και πού τα μάτια, τόσο από φόβο όσο και για να προστατευτεί από τον αιχμηρό αέρα που της έφερνε αστείρευτα δάκρυα και τα έσπρωχνε να κυλήσουν προς τα πίσω, όπως οι σταγόνες της βροχής σκαρφάλωναν τα παρμπρίζ των αυτοκίνητων που έτρεχαν, τις σπάνιες εκείνες μέρες που εμφανίζονταν μαύρα σύννεφα πάνω από τη στείρα Πόλη…»

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Μην το βγάζεις σε δόσεις όσο και αν είναι πολύ καλό, υοθλάχιστον εως το σημείο που έχω διαβάσει. Το αργότερο εως το Σάββατο θα το έχω ολοκληρώσει και θα έχεις την ευκαιρία να το δεις στο blog μου.

6/11/08 6:40 PM  
Blogger mamaloukas said...

ψήγματα βγάζω...
(άντε να βγει άλλο ένα)
(πού ξέρω μέχρι πού έχεις διαβάσει????:))))))))

6/11/08 10:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έχω περάσει τη μέση, η Δέσποινα ψάχνει το μυστικό της, ο Αμίρ τραυματίζεται στο τροχαίο, ο Πετράρχης έχει εξαφανίσει δυο γυναίκες,ο μπάτσος γλεντάει με μια πόρνη σε ξενοδοχείο των βορείων προαστίων. Πολλά έγραψα; Ελπίζω να μου το συγχωρήσεις και να με καλέσεις στην παρουσίαση. Είναι το πρώτο σου βιβλίο που διαβάζω και θέλω να ευχαριστήσω τη συνάδελφό σου που μου μίλησε για εσένα, καταπληκτικό νουάρ γράψιμο.

6/11/08 11:46 PM  

Post a Comment

<< Home