Monday, November 12, 2007

Solo tu mi capisci ormai vecchio amico...

19 Comments:

Blogger Кроткая said...

ε,καλά, solo lui....

υπερβολές!

;)

12/11/07 3:57 PM  
Blogger ritsmas said...

Καλά, τωρα, αγαπητε μου ποιός καταλαβαίνει ποιον, ειναι μεγάλο ζητημα. Εμένα με καταλαβαίνει ο Φλωμπερ, λεμε τωρα.
σας φιλω
ριτς

12/11/07 4:02 PM  
Blogger mamaloukas said...

κροτ
Ναι υπερβάλλω, συγγραφέας είμαι!
Άσ' τα αυτά, ψήφισες;
και προπαντός... ψήφισες εμένα βρε;

Ριτς
ε αμα σας καταλαβαίνει μόνο ο Φλωμπέρ ανεβάστε του κι εσείς ένα ποστ!
Φιλιά

12/11/07 5:50 PM  
Blogger ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ said...

Και τέλος πάντων με όποια πνεύματα κι αν επικοινωνεί ο Μαμαλουκ, καλύτερα να ψηφίζεις αυτόν παρά για αρχηγό του ΠΑΣΟΚ :-)

12/11/07 6:08 PM  
Blogger mamaloukas said...

εννοείται my friend.
κοίτα, Αντιδήμαρχε, θέλω σ'το Μεγανήσι όποιος κουνιέται να στείλει μήνυμα, έτσι;

12/11/07 6:12 PM  
Blogger ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ said...

Ως είθισται όλα τα πληρώνει ο αντιδήμαρχος. ΚΑΙ τα sms!

12/11/07 10:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

...oποιος ψηφιζει θα δινει και δυο ευρω????

13/11/07 9:32 AM  
Blogger ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ said...

...και έχω στο νου μου και κάποιους δημότες που ζητάνε διευκολύνσεις. Όλα εδώ πληρώνονται!
Σοβαρά τώρα, δεν μπορεί κανείς να στείλει πάνω από ένα μήνυμα; Έτσι μου απάντησε το κινητό μου σήμερα...Εντάξει πήγα να κλέψω, αλλά είμαι άσχετος με τα κινητά κύριε πρόεδρε. (Και με τη λογοτεχνεία επίσης...)

13/11/07 4:07 PM  
Blogger NinaC said...

H Composition Doll εψήφισε!

13/11/07 5:08 PM  
Blogger NinaC said...

Για το CUBE πότε περιμένεις να ενημερώσεις τον κόσμο;

13/11/07 5:09 PM  
Blogger gatti said...

Και η gatti ψήφισε επίσης. Και μαζί και οι φίλοι της! :-)

Και έπεται συνέχεια...

13/11/07 5:29 PM  
Blogger mamaloukas said...

gatti
θενκς, ανεβασμένα πράγματα τώρα μετα τη λεωφόρο έτσι;

14/11/07 9:39 AM  
Blogger mamaloukas said...

ντολ
η επιθυμία σας διαταγή
ευχαριστώ για την προτίμησή σας

14/11/07 9:41 AM  
Blogger mamaloukas said...

κονιδαρης
ε μην το παρακάνουμε αγαπητέ... αλλά απ' την άλλη χωσ' τους!

14/11/07 9:42 AM  
Blogger mamaloukas said...

νουβάντα
για το κόμμα παιδί μου!

14/11/07 9:43 AM  
Blogger gatti said...

Καλημέρα Δημήτρη

ανεβασμένα πράγματι, αλλά προτιμώ να μην πολυενθουσιάζομαι. Το παρελθόν έχει διδάξει ότι όλα μπορούν να αλλάξουν.

Αλήθεια, εσύ τι ομάδα είσαι;
(και ποια υποστηρίζεις στην Ιταλία;)

14/11/07 11:53 AM  
Blogger mamaloukas said...

Αγαπητή μου Gatti
συμφωνώ απολύτως, απλώς ας χαρούμε κι εμείς...

Για Ελλάδα διάβασε εδώ

http://mamaloukas.blogspot.com/2006/11/blog-post_17.html

όσο για Ιταλία
Lecce curva sud Ultras!
έδρα όπου γονάτισε κι ο Μαραντόνα!

14/11/07 10:48 PM  
Blogger mamaloukas said...

τώρα πρόσεξα ότι το ανέβασα πέρισυ στις 17/11, ένας χρόνος παρά 3 ημέρες...

14/11/07 10:50 PM  
Blogger gatti said...

Αχ βρε Δημήτρη, τι μου θύμισες μ΄ αυτό το ποστ! Αυτό το παιχνίδι μου έχει μείνει και μένα ανεξίτηλα στη μνήμη. Πόση χαρά, πόση περηφάνεια! Και η περιγραφή σου τέλεια. Ετσι ακριβώς νοιώσαμε όλοι τότε (πώς μπήκε εκείνο το γκολ, ακόμα δεν το πιστεύω. Θα μου πεις σάμπως το πιστεύει ο "φονιάς";).

Και στην Ιταλία με τον ταλαιπωρημένο Νότο ε; Οσο πάω σε συμπαθώ όλο και περισσότερο. Οχι τίποτα άλλο, αλλά λόγω του κυρίου Μιλάνου στο Μόστρα σου, υπέθεσα πως θα υποστηρίζεις καμιά Μίλαν ή Ιντερ.


ΥΓ. Είδες άμα είναι κάποιος ιταλοθρεμμένος; Το γράφει σωστά. Πορτιέρε και όχι ...πορτιέρο όπως
το συνηθίζουμε εδώ.
ΥΓ1. Το 7-0 το κρατούσαν για κάποιους άλλους, αλλά ας όψεται η Λίβερπουλ που έσβησε το φοβερό ρεκόρ των "μπιανκονέρι".

14/11/07 11:40 PM  

Post a Comment

<< Home