Sunday, May 11, 2008

Killer post today

Κίλερ ποστ, απ' όλα σήμερα

Ξεκινάμε
με μια βλακεία
που έκανα για τη φίλη μου τη Γκάτι.
δυστυχώς αυτό ξέβρασε η φαντασία του συγγραφέα. αισχρό, το ξέρω,ζητώ συγνώμη. τέλος πάντων να ένα χειρόγραφο σημείωμά μου.
(Γκάτι επιφυλάσσομαι!)

επίσης για
http://autographcollectors.blogspot.com/

Καλώ να παίξουν οι Σκαλίδη, Νουβάντα, Λιμπρόφιλος, Άλεφ, κι η Μάουρα η βιβλιοφάγος!
Ακολουθεί
το καλύτερο νέο! το βιβλίο της Σταυρούλας κυκλοφόρησε! της εύχομαι καλή επιτυχία, να σκίσει!

Και τελειώνω με τα δυσάρεστα. κλείνει η λεωφόρος!
Συμφωνώ, να φύγει ο Παναθηναικός απο κει αλλά
Μόνο στην ηλίθια χώρα που ζούμε θα μπορούσε να γίνει αυτό. να κλείνει ένα μικρό αλλά
ιστορικό
γήπεδο σε τέλεια κατάσταση, έτοιμο για φιλικούς αγώνες, έτοιμο για την Εθνική όταν θέλουμε να βάλουμε κάποιουςμέσα στα δίχτυα, έτοιμο για γιορτές, για σχολές ποδοσφαίρου... για ένα σωρό αθλητικές εκδηλώσεις.
Μέσα στο κέντρο της πόλης, με στάση μετρό απ' έξω...
θα γίνει λεει πράσινο... όλοι καταλαβαίνουμε το τσιμεντοπράσινο που
θα γίνει...

19 Comments:

Blogger Autographcollectors said...

Ωραία παρουσίαση των "εργαλείων" γραφής που χρησιμοποιείς.
Σ' ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο "Ιδιογράφως".
Να ευχαριστήσω και το βαζελο-γατί που σε προσκάλεσε...
:)

11/5/08 11:28 PM  
Blogger gatti said...

Mα είναι δυνατόν να θεωρείς βλακεία την παρουσίαση των "εργαλείων" του δημιουργού;
Είναι πολύ καλύτερα και από τα σχεδιάσματα. Με εκείνα ίσως να χανόταν η μαγεία των ολοκληρωμένων βιβλίων!

Σ΄ ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση!

Κι εμένα με στενοχωρεί που κλείνει η Λεωφόρος. Γενικά με στενοχωρεί που το γήπεδο θα γίνει (ΑΝ γίνει ποτέ...) στον Βοτανικό. Το σπίτι σου είναι εκεί που βρίσκονται οι μνήμες σου. Και οι μνήμες της Πανάθας είναι στη Λεωφόρο!

ΥΓ. Πέθανα στα γέλια με το βελάκι ("παρακάτω ----> δίπλα έγινε τώρα")

:-)))))

11/5/08 11:58 PM  
Blogger gatti said...

Μέγιστη παράλειψη!

Καλοτάξιδο το βιβλίο της κυρίας Σκαλίδη!

Καλή επιτυχία!

12/5/08 12:09 AM  
Blogger scalidi said...

Έλεος! Υπερπαραγωγή το σημείωμα, το μόνο που δεν μας είπες, είναι από πού φτιάχτηκε το μελάνι (μήπως είναι μελάνι σουπιάς;).
Αστειεύομαι.
Ευχαριστώ.
Ευχαριστώ και την κ. gatti.

12/5/08 11:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

mamalouka, next step is το εγκαταστησεις μια καμερα στο γραφειο σου και δουμε την ζωη ενος συγγραφεα για 24 hours!!! ...big bro writer!!!! :))))))

12/5/08 12:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

...a, exw valei countdown counter na dw se posh wra tha to svhseis!!!!! xaxaxa!!!!

12/5/08 12:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Νουβάντα
έχω κάμερα στο κομπιούτερ, αλλά θα τρομάξει ο κόσμος με τη φάτσα μου, αγαπητέ μου...
(περιέργως δε θα το σβήσω ούτε θα το έσβηνα ακόμα κι αν δεν έγραφες το 2ο σχόλιο...)

12/5/08 12:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Καλά μου παιδιά σας ευχαριστώ. σκαλίδη είσαι συ μια σουπιά...

12/5/08 2:14 PM  
Blogger alef said...

Mamaloukas! Σ' έχασα λίγο και μου λείπεις πολύ (όλοι μου λείπετε!) Εγώ θα στο γράψω, αλλά θα πρέπει να βγω στη γύρα για... εθελοντή (να το σκανάρει, να τ' ανεβάσει...) άλεφ- στούρνος σταθερά (σε όλα!) Φιλιά πολλά, μου λείπετε λεμεεεεεε! (και σ' ευχαριστώ που με θυμάσαι!)

12/5/08 2:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

δεν πειράζει να βγεις στη γύρα σκέφτηκα ότι δεν έχω δει χειρόγραφό σου αλεφάκι!

12/5/08 2:41 PM  
Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

Τυχεροί είστε πάλι που ξεφούσκωσε το ΑΕΚάκι…
Όσο για τη λεωφόρο, ΜΕΤΡΟ θα έχει και στο ΒΟΤΑΝΙΚΟ.
Ας γκρεμίσουν το γήπεδο και σπείρουν τα «χαλάσματα» έστω και με τριφύλλι.
Να ανασάνει ο τόπος!

12/5/08 3:37 PM  
Blogger mamaloukas said...

καλά εσύ μικρός είσαι ακόμη :)
ποιος τοπος μωρέ να ανασάνει;
εκεί άμα πέσει η λεωφόρος θα στοιχειώσει!
βλέπεις φίλε μου εμείς έχουμε την τύχη κ κάποιοι άλλοι τα μέσα, αχαχα
φιλάκια αστυνόμε!

12/5/08 5:06 PM  
Blogger aura voluptas said...

Ειλικρινά, από τις καλύτερες συμμετοχές στο καινούργιο μπλογκοπαίχνιδο .

Φιλιά !

Υ.Γ. Είναι η άνοιξη της Σκαλίδη (μπράβο !) και (οσονούπω) της Άλεφ .

Το φθινοπωροχείμωνο... όμως... θα ανήκει... στον Μαμαλούκα ... :-)))

13/5/08 12:47 AM  
Blogger Librofilo said...

Σ'ευχαριστώ πολύ φίλε μου.Δεν με εμπνέει το "παιχνίδι",ευχαριστώ πολύ,η πρόσκληση σου με τιμάει αλλά δεν θα συμμετάσχω.
Όσο γιά την Λεωφόρο,θα ξαναπάτε,θα ξαναπάτε...Ποιός σας είπε ότι κλείνει?Αν διαβάσεις τα χθεσινά δημοσιεύματα θα καταλάβεις ότι κάποιοι αγώνες θα παίζονται εκεί,μέχρι (και εάν,λέω εγώ) κατασκευασθεί το γήπεδο.
Υποστηρίζω επίσης με τρέλλα,την πρόταση του Nuwanda.

13/5/08 10:44 AM  
Blogger mamaloukas said...

aura
απ' τις καλύτερες συμμετοχές;
Άνοιξη Σκαλίδη και Άλεφ -Νουβαντάκι!
Χειμώνας με τα βαριά τα κρύα έρχονται τα μαύρα αναγνώσματα...

13/5/08 9:46 PM  
Blogger mamaloukas said...

librofilo
θα στοιχημάτιζα και το κεφάλι μου οτι δε θα παιζες! χαχα
τα διάβασα κι εγώ τα αναγνώσματα... είδομεν
Λες αν τη βάλω την κάμερα;

13/5/08 9:47 PM  
Blogger GGabs said...

Kρίμα που κλείνει τέτοιο ιστορικό κεφάλαιο! Πάντως η δική μου "Λεωφόρος αναμνήσεων" μόλις άνοιξε...
http://euromnhmoneymata2004.blogspot.com/2008/05/blog-post_6104.html.

14/5/08 1:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

eyxaristo gsgabs, sas diavasa...

15/5/08 11:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Einai krima pou 8a katedafistei to istorikotero ghpedo ths A8hnas.
Einai sigouro oti sth 8esh tou 8a doume kana 2-3 tetragwnika metra me verde kai olo to ypoloipo 8a ginei palazzoni di merda....
Viva il cemento....

(p.s. lypamai dipla, oxi mono gia thn istorikothta tou ghpedou, alla kai giati, ws ampelokhpiwths pana8hnaikos, ante twra na trexw stous votanikous...)
yorgos2000it@yahoo.com

24/6/08 3:40 PM  

Post a Comment

<< Home