Monday, October 06, 2008

Συλλογή Έντγκαρ Άλλαν Πόε Ελληνική Βιβλιογραφία ΙΙ Τα σύγχρονα πεζά

Δεύτερο μέρος της συλλογής - βιβλιογραφίας Πόε

Όπως προείπαμε αγοράζω πια μόνο ότι ξεχωρίζει προσφέροντας κάτι καινούργιο στη βιβλιογραφία του Πόε.

Ο Χρυσός Σκαραβαίος εικονογραφημένος σε μια προσεγμένη έκδοση για εφήβους από τις εκδόσεις ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ.
Δίτομη έκδοση για τον Πόε, ίσως η πιο ολοκληρωμένη έκδοση, λείπει φυσικά ο Πυμ αλλά υπάρχουν σχεδόν όλες οι ιστορίες και τα ποιήματα. Ιδανικό να ξεκινήσει κάποιος τον Πόε.
Ο Χ.Σ. σε μια φτηνή έκδοση από την Εκδοτική Θεσσαλονίκης.


Κλασσικές πια εκδόσεις γράμματα. Ευκολοδιάβαστα, ωραία εξώφυλλα.




3 βιβλιαράκια από τις εκδόσεις Αιγόκερως με την όχι και τόσο δημοφιλή ιστορία του Πφααλ (θυμίζει Ζαν μαρί Πφααφ για τους γνώστες)
Κι από κάτω ανθολογία διηγημάτων από τις εκδόσεις Ζαχαρόπουλος και η υπέροχη ιστορία του Μάελστορμ μεταφρασμένη από τον Μένη Κουμανταρέα, εκδόσεις Κέδρος.



Ένα περιοδικάκι που κανονικά ανήκει στο μέρος Βιβλία για τον Πόε (αλλά για τις ανάγκες της φωτογράφησης μπήκε εδώ) κι ένα βιβλίο με τον τίτλο Δοκίμια από τις εκδόσεις Ροές



Η ιστορία Η πτώση του οίκου των Άσερ (Ωσέρ σε πολλές παλαιότερες εκδόσεις) και 3 διασκευές της από ισάριθμους συγγραφείς. εκδόσεις Απόπειρα
Στο επόμενο οι εκδόσεις των ποιημάτων.


Προσθήκη: Η μινιατουρίτσα μου από τις εκδόσεις De Agostini. Δοκίμασα να το διαβάσω, (ιδανική λύση για τρένα, καράβια κτλ) αλλά είναι πολύ δύσκολο, φαίνεται ότι είναι μόνο για την περίπτωση ναυαγίου σε ερημονήσι...

Labels: ,

8 Comments:

Blogger scalidi said...

Έχω διαβάσει πολλά κλασικά χάρη στα "γράμματα", έχω πάντα αποθέματα σπίτι από αδιάβαστα κλασικά με το φόβο, μήπως ξεμείνω από βιβλία... Είναι ωραία, άντε, τα αφιερωματικά σου. Να κάνεις και κανένα με τα αγαπημένα σου αστυνομικά μυθιστορήματα κάποτε, θα ήταν ενδιαφέρον.

6/10/08 4:20 PM  
Blogger lakis said...

Έχω όσα βγήκαν από τις εκδόσεις "γράμματα", αλλά και αρκετές εκδόσεις στα αγγλικά. Διαχρονικός ο Πόε.

7/10/08 10:23 AM  
Blogger mamaloukas said...

scalidakion
τα αστυνομικά μου όπως σχεδόν όλα τα βιβλία μου είναι χωρισμένα στα δύο ανα΄μεσα στο πατρικό μου κ το σπίτι μου δυστυχώς... Δεν προβλέπεται για αστυνομικά λοιπόν αλλά όλο κ κάτι θα σκάει μύτη...

Λάκης
Αγγλικά δεν ε΄χω πολλά... προσεχώς

7/10/08 12:34 PM  
Blogger aura voluptas said...

Εχώ κι εγώ το Ταξίδι του Πφααλ και το Μάελστρομ μαζί στο ίδιο βιβλίο από τις εκδόσεις Αιγόκερως αλλά με τελείως διαφορετικό εξώφυλλο !! Την περιγραφή της ρουφήχτρας και της κατάδυσης σε αυτήν την έχω ακόμη πολύ ζωντανή στο μυαλό μου . Τρομακτική αλλά εκπληκτική !

Έχω και τον Άγγελο του Παράξενου από τις ίδιες εκδόσεις σε μετάφραση Κούρτοβικ και με σέξυ εξώφυλλο ( αλήθεια ! ).

Καλές δεν είναι, μάστερ ? Να τις τυλίξω ή να τις αφήσω ? Είναι πάντως μεγάλη απόλαυση να διαβάζεις Πόε .

8/10/08 12:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Σε παρακαλώ πολύ μπορείς να μου πεις που μπορώ να βρώ την δίτομη έκδοση για τον ΠΟΕ;;Ψάχνω online και δεν βρίσκω τπτ..Έχω διαβάσει τον Χρυσο Σκαραβαίο και έχω αρχίσει να ψάχνω για τα έργα του ΠΟΕ και η συγκεκριμένη έκδοση μου φαίνεται πολύ καλή..

6/11/08 11:41 PM  
Blogger mamaloukas said...

όντως η συγκεκριμένη έκδοση είναι καλή. νόμιζα ότι κυκλοφορεί κανονικά, αλλά αν δεν μπορείς να τη βρεις ονλάιν σημαίνει ίσως ότι έχει αρχίσει να εξαντλείται. δεν αναφέρεις ΄σε ποια πόλη βρίσκεσαι δοκίμασε στο πλησιέστερο βιβλιοπωλείο να επικοινωνήσει με τις εκδόσεις Πλέθρον και να μάθεις περισσότερα. αν είναι εξαντλημένη τότε μόνο παλαιοβιβλιοπωλεία...

7/11/08 8:49 AM  
Blogger Stratos said...

Καλησπέρα Δημήτρη.
Ο Edgar Allan Poe, είναι από τους αγαπημένους μου, και σαν ποιητής και σαν συγγραφέας διηγημάτων.
Αυτό που λες εδώ: "Δίτομη έκδοση για τον Πόε, ίσως η πιο ολοκληρωμένη έκδοση, λείπει φυσικά ο Πυμ αλλά υπάρχουν σχεδόν όλες οι ιστορίες και τα ποιήματα.", είναι στα Ελληνικά; Κι από τι Εκδόσεις είναι;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! :)

11/9/09 5:03 PM  
Blogger Mamaloukas said...

καλησπέρα Στράτο

είναι στα ελληνικά, εκδόσεις Πλέθρον

12/9/09 10:10 AM  

Post a Comment

<< Home