Thursday, September 11, 2008

Επιτέλους 40!


Χαχα κι έλεγα τι να ανεβάσω...

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Xaxaxaxa! Πολύχρονος !Πάντα δημιουργικός!

Η καλύτερη ηλικία είναι! :)

11/9/08 3:24 PM  
Blogger ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ said...

Χρόνια πολλά και από δω! (Στο fb τις έγραψα τις ευχές)Ώστε σαράντα ε;; Έτσι είναι αυτά τα πράγματα! Όπως 'ελεγε και η γιαγιά μου: "Εκεί που είσαι ήμουνα, κι εδώ που είμαι θά ρθεις!" (Και για να μην νομίζετε οι υπόλοιποι, τέσσερα μόνο χρόνια του ρίχνω του Δημήτρη!)
Να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν λοιπόν!

11/9/08 3:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Θα'ναι βαριά η τούρτα απόψε . 40 κεριά είναι αυτά ...

Τις καλύτερες ευχές μου x 40 λοιπόν ! Χρόνια πολλά !! :-)

11/9/08 5:07 PM  
Blogger mamaloukas said...

Renata
Θενκσ αγαπητή δασκάλα!
όντως καλή ηλικία αλλά κ τα 30 δεν είναι άσχημα, χαχα

Λένα
Με βομβαρδίζετε με ευχές από δυο μέτωπα. ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ
(σιγά μη μου ρίχνεις στην ηλικία, μάλλον είσαι πιο κάτω μου!)

Άουρα
δεν βάρυναν, ήταν μόνο 2!
φχαριστώ ποσώς!

11/9/08 11:21 PM  
Blogger ioeu said...

πολύχρωμος!!!

12/9/08 1:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

auguri!
(yorgos)

16/9/08 2:46 PM  
Blogger kakaskimos said...

Εντοιχισμένος, πολύχρωμος, δεκαεξασίελιδος, πανηγυρικός.

Περιμένω το νέο βιβλίο σου.

16/9/08 5:20 PM  
Blogger mamaloukas said...

xaxa
εντοιχισμένος;
τα 16σελιδα παίζουν όντως χαχα
ευχαριστώ my friend!

16/9/08 7:51 PM  

Post a Comment

<< Home