Saturday, September 26, 2009

Η έκθεση της Φρανκφούρτης (Μέρος Ι) Τα ιταλικά

Ένα ποστ για την έκθεση της αυτοκινήτων της Φρανκφούρτης. Παραθέτω όποια αυτοκίνητα θα μου τραβούσαν το βλέμμα και την προσοχή αν ήμουν εκεί. Στο πρώτο μέρος οι ιταλικές δημιουργίες.

Η καινούργια 458 Italia. Γιατί η μούρη της μου φέρνει υπερβολικά σε Gallardo;
(είναι η ιδέα μου ή το σκίσιμο στο εσωτερικό των φώτων δείχνει λες κι έχει τρακάρει;)
την παρουσίασε ο Λούκα Ντι Μοντεζέμολο. Ακούστε εδώ τα αγγλικά του για να πάρετε μια ιδέα πώς μιλάνε αγγλικά οι Ιταλοί.

Οπίσθια. Θέλει να φέρει στην Έντζο, κι έτσι ξενίζουν τα μονά φώτα...

Σπορ εσωτερικό...

Σε κόκκινο

Φανερή καρδιά...

κι εδώ πολυτελές εσωτερικό, δέρμα. τιμόνι με ένα σωρό λειτουργιές πάνω και όργανα θαρρείς και θέλουν να αφιερωθούν μόνο στον οδηγό.



Θα μου επιτρέψετε να συμπεριλάβω την Μπουγκάτι στα ιταλικά...
Η Veyron σε ανοιχτή έκδοση.

Ίσως ό,τι καλύτερο μπορείτε να αγοράσετε σήμερα. υπολογίστε 1,5 (ενάμιση). (όποιος δεν ξάρει τι ενάμιση, δε χρειάζεται και να μάθει)

Λαμποργκίνι... το αντίπαλον δέος της Φεράρι




Ε, βγήκε κι η Μαζεράτι σε ανοιχτή έκδοση...

2 Comments:

Blogger cook said...

βλςποντας τις φωτο δε μπορουσα παρα να σκεφτω αγορακια της ταξης μου που τρελλαινονται να παιζουν με τα αυτοκινητακια :)

καλο φθινοπωρο :)

26/9/09 4:27 PM  
Blogger mamaloukas said...

Καλώς την cook! Πάντως όταν ανεβάσω ποστ για αυτοκίνητα πάντα μου σχολιάζεις! :)))
(θυμήσου με τη Λαμποργκίνι...)
Ε, είναι γνωστό, έχω τον ίδιο ενθουσιασμό για τα αυτοκινητάκια με τους μικρούς. τώρα μάλιστα που έχω και τον δικό μου, μαζί τα λέμε μαζί παίζουμε!
καλό φθινόπωρο!

26/9/09 5:01 PM  

Post a Comment

<< Home