Sunday, January 18, 2009

Συλλογή βιβλίων Stephen King

(πατήστε τη φωτο ν' ανοίξει)

Αυτή είναι η προσωπική μου συλλογή βιβλίων του μεγάλου Stephen King.
Δεν αγοράζω ό,τι βγαίνει, αλλιώς θα ήθελα μια ολόκληρη βιβλιοθήκη. Μερικά από τα βιβλία του Κινγκ τα έχω μόνο στα ιταλικά διότι αγοράστηκαν από εκεί όταν σπούδαζα ή κατά τη διάρκεια ταξιδίων. Μερικά που θεωρώ κορυφαία τα αγόρασα αργότερα και στα ελληνικά, άλλα και στα αγγλικά. (κάνω φιλότιμες προσπάθειες και διαβάζω πια το μαέστρο στην αυθεντική του γλώσσα, βλέπε Duma Key)

Στη φωτογραφία υπάρχουν συνολικά 74 τόμοι. Έχω άλλους 3 που λείπουν:
Το φυλακτό (με τον P. Straub) (Bell)
Η ιστορία της Λίσι (Bell) (αμφότερα ξεχάστηκαν στη Λευκάδα)
Duma Key (Αγγλική έκδοση) (το διαβάζω τώρα)


Ελληνικά (από δεξιά και προς τα πάνω όπως φαίνονται στη φωτο, με λίγες διαφορές)

1) Ο μαύρος πύργος Ι (Bell)
2) Ο μαύρος πύργος ΙΙ (Bell)
3) Ο μαύρος πύργος ΙΙI (Bell)
4) Ο μαύρος πύργος ΙV (Bell)
5) Ο μαύρος πύργος V (Bell)
6) Ο μαύρος πύργος VI (Bell)
7) Ο μαύρος πύργος VΙI (Bell)
8) Ντολόρες Κλαιρμπορν (Το κλειδί - Λιβάνης)
9) Το κοράκι(Το κλειδί - Λιβάνης)
10) Η λάμψη (Το κλειδί - Λιβάνης)
11) Η Ρίτα Χείγουορθ στις φυλακές Σαο Σαγκ (Επιλογή)
12) Η ομίχλη (Επιλογή)
13) Πώς τέλειωσε όλο το μπάχαλο (Επιλογή)
14) Στάσου πλάι μου (Επιλογή)
15) Κρυφό παράθυρο μυστικός κήπος (Επιλογή)
16) Η αφιέρωση (Επιλογή)
17) Η μέθοδος αναπνοών (Επιλογή)
18) Η μπαλάντα της ελαστικής σφαίρας (Επιλογή)
19) Η αστυνομία της βιβλιοθήκης (Επιλογή)
20) Η λάμψη Α (α έκδοση, 2 τόμοι)
21) Η λάμψη Β (α έκδοση, 2 τόμοι)
22) Μίζερι (Bell)
23) Όλα είναι δυνατά (Bell)
24) Κριστίν (Bell)
25) Το κινητό (Bell)
26) Νεκρή ζώνη (Bell)
27) Από μια μπουίκ 8 (Bell)
28) Οι ρυθμιστές (ως Μπάκμαν) (Bell)
29) Εφιάλτες και ονειρότοποι τόμος Α (Bell)
30) Εφιάλτες και ονειρότοποι τόμος Β (Bell)
31) Το πρόσωπο του φόβου (Bell)
32) Οι νυχτερίτες (Α τόμος) (Bell)
33) Οι νυχτερίτες (Β τόμος) (Bell)
34) Ρόουζ Μάντερ (Bell)
35) Χρήσιμα αντικείμενα (Bell)
36) Σάκος με κόκαλα (Bell)
37) Ντεσπερέισον (Bell)
38) Το πράσινο μίλι (Bell)
39) Αυπνία (Bell)
40) Καρδιές στην Ατλαντίδα (Bell)
41) Το μαύρο σπίτι (με τον P. Straub) (Bell)
42) Ονειροπαγίδα (Bell)
43) Κούτζο (Bell)
44) Μπλέιζ (ως Μπάκμαν) (Bell)

Ιταλικά και αγγλικά
(οι αριθμοί σε παρένθεση υποδεικνύουν το αντίστοιχο ελληνικό βιβλίο)
ΔΤΕ (Δεν το έχω στα ελληνικά)

1) On writing (Περι συγγραφής) ΔΤΕ
2) Terre desolate (3)
3) Quattro dopo mezzanotte (βλέπε παρακάτω)
4) La tempesta del secolo (αμετάφραστο)
5) Il gioco di Gerald (Το παιχνίδι του Τζέραλντ) ΔΤΕ
6) L’ ombra dello scorpione (9)
7) Le notti di Salem (Salem’s lot-Σαλεμς Λοτ- εκδόσεις Λιβάνη) ΔΤΕ
8) Carrie (Κάρυ) ΔΤΕ
9) Uscita per l’ inferno (Μπάκμαν) ΔΤΕ
10) Ossessione (Μπάκμαν) ΔΤΕ
11) A volte ritornano (night shift)
12) L' occhio del male (Μπάκμαν) ΔΤΕ
13) La zona morta (26)
14) Cujo (43)
15) La lunga Marcia (Μπάκμαν) ΔΤΕ
16) *1
17) *2 (Αγγλικό)
18) Needful things (Αγγλικό) (35)
19) Christine Αγγλικό) (24)
20) Firestarter (Αγγλικό) (ελληνική έκδοση;;;;)
21) The Shining (Αγγλικό) (10, 20-21)
22) It (Το Αυτό) ΔΤΕ
23) Il talismano (το Φυλακτό)
24) Pet sematary (νομίζω δεν υπάρχει ελληνική έκδοση;)
25) Stagioni diverse (βλέπε παρακάτω)
26) Misery (22)
27) La ragazza che amava Tom Gordon (αμετάφραστο)
28) Uomo in fuga (Μπάκμαν) ΔΤΕ
29) Colorado Kid (αμετάφραστο)
30) Shining (10, 20-21)

*1 Ιταλικό βιβλίο σχετικά με τις κινηματογραφικές μεταφορές μερικών βιβλίων του Κινγκ.
*2 Αγγλικό βιβλίο που δείχνει τα μέρη όπου μεγάλωσε ο Κινγκ, όπως το καθαριστήριο που δούλευε, και γενικά το πώς ξεκίνησε τη συγγραφική του καριέρα.
Λίγα λόγια για τις ιταλικές και ελληνικές εκδόσεις.

Οι Ιταλοί ακολούθησαν τις πρωτότυπες αμερικάνικες εκδόσεις σχετικά με τις δυο συλλογές από 4 νουβέλες του Κινγκ. (μερικές από τις οποίες είναι αριστουργηματικές).

Η πρώτη συλλογή ονομάζεται Different seasons, κυκλοφόρησε το 1982 και περιλαμβάνει τις νουβέλες
Rita Hayworth and the Sawshank redemption, Art Pupil, The body, (γνωστότερο από την ταινία ως stand by me) The breathing method.
Έτσι το βιβλίο με τίτλο Stagioni diverse (25) περιλαμβάνει τις ίδιες ιστορίες με τίτλους
Rita Hayworth e la redenzione di Shawshank, Un ragazzo sveglio, Il corpo, Il metodo di respirazione
Εδώ στην Ελλάδα οι εκδόσεις επιλογή «έσπασαν» τη συλλογή κυκλοφορώντας 4 διαφορετικά βιβλία κι έτσι είχαμε την κυκλοφορία των παρακάτω ελληνικών τίτλων
Η Ρίτα Χείγουορθ στις φυλακές Σαο Σαγκ (11), Το καλοκαίρι της διαφθοράς (το οποίο δεν έχω), Στάσου πλάι μου (14) (κυκλοφόρησε με αυτό τον τίτλο λόγω της επιτυχίας της ταινίας, νομίζω όμως πως στις νεότερες εκδόσεις απέκτησε τον τίτλο το σώμα ή το πτώμα) και Η μέθοδος αναπνοών (17).
(Στο τελευταίο όμως προσθέτει δύο άλλα διηγήματα τα Θέληση για Επιβίωση και Το Πέρασμα)

Η δεύτερη συλλογή ονομάζεται four past midnight και κυκλοφόρησε το 1990. Περιελάμβανε τις νουβέλες The Langoliers, Secret Window Secret Garden, The Library Policeman και The Sun Dog.
Αντίστοιχα στα ιταλικά ονομαζόταν Quattro dopo mezzanotte (ξ3) κι οι τίτλοι I Langolieri, Finestra segreta, giardino segreto, Il poliziotto della biblioteca, Il fotocane.
Στα ελληνικά οι εκδόσεις επιλογή έβγαλαν πάλι 4 βιβλία. Αντίστοιχα:
Νυχτερινή πτήση 29 (που δεν έχω), Κρυφό παράθυρο, μυστικός κήπος (15), Η αστυνομία της βιβλιοθήκης (19) και Το σκυλί της πολαρόιντ (που δεν έχω)

Οι εκδόσεις επιλογή όμως έβγαλαν κι άλλα βιβλία όπως το
Η Μπαλάντα της Ελαστικής Σφαίρας (18)
που περιελάμβανε διηγήματα Η Μπαλάντα της Ελαστικής Σφαίρας, Αντικαπνιστική ΕΠΕ, Το Κομπιούτερ των Θεών

Ή την Αφιέρωση (16)
που περιλαμβάνει τα Dedication, The jaunt, The raft, Nona.

Ή το Πώς τέλειωσε όλο το μπάχαλο (13)

δημοσιευμένα σε άλλες συλλογές διηγημάτων κυρίως από στη Nightmares & Dreamscapes (δημοσιευμένη από τις εκδόσεις Μπελ σε 2 τόμους (29, 30)) και περιπλέκει τα πράγματα στην ελληνική βιβλιογραφία Κινγκ.

Η περίπτωση Μπάκμαν

Ο Κινγκ υπέγραψε ως Μπάκμαν 5 βιβλία μέχρι τώρα. Το Μπλέιζ γράφτηκε πριν το Κάρι, αλλά εκδόθηκε μόλις πέρισυ.
Παρακάτω αναφέρεται ο αγγλικός τίτλος, χρονολογία έκδοσης, ελληνικός τίτλος, ιταλικός τίτλος και νούμερο ξένου βιβλίου στη φωτογραφία μου.
Rage (1977) Οργή (Κέδρος) Ossessione (ξ10)
The Long Walk (1979) Η μακριά πορεία (Κέδρος) La lunga Marcia (ξ15)
Roadwork (1981) Έργα οδοποιίας (Κέδρος) Uscita per l’ inferno (ξ9)
The Running Man (1982) Ο δρομέας (Κέδρος) L’ uomo in fuga (ξ28)
Thinner (1984) Αδύνατος (Κέδρος) L’ occhio del male (ξ12)
The Regulators (1996) Οι ρυθμιστές (28)
Blaze (2007) Μπλέιζ (44)
(Όλα τα βιβλία του Κέδρου –απ’ τα οποία δεν έχω κανένα γιατί τα έχω όλα στα ιταλικά- αναφέρουν στο εξώφυλλο Stephen King ως συγγραφέα.)
Η χρυσή δεκάδα μου
(«κατασταλαγμένη», ψαγμένη και βαθμολογημένη)
(μυθιστορήματα, νουβέλες, διήγημα, συλλογές διηγημάτων)

1) Η Λάμψη 19/20
(ελληνικά, ιταλικά, αγγλικά, 6 αναγνώσεις τουλάχιστον)
2) Η Κάντιλακ του Ντόουλαν 19/20
(ελληνικά, ιταλικά, πάνω από 6 αναγνώσεις)
(υπάρχει στις συλλογές διηγημάτων Πώς τέλειωσε όλο το μπάχαλο (Επιλογή) και Εφιάλτες και Ονειρότοποι bell)
3) Κριστίν 18/20
(ελληνικά, αγγλικά, 3 αναγνώσεις)
4) Μίζερι 18/20
(ελληνικά, ιταλικά, 3 αναγνώσεις)
5) Η Ρίτα Χείγουρθ στις φυλακές Σάοσαγκ 18/20
(ελληνικά, ιταλικά, 4 αναγνώσεις)
6) Στάσου πλάι μου 17 /20
(ελληνικά, ιταλικά, 2 αναγνώσεις)
7) Όλα είναι δυνατά 17/20
(3 αναγνώσεις)
8) Η ομίχλη 17/20
(3 αναγνώσεις)
9) Το πράσινο μίλι 17/20
10) Χρήσιμα αντικείμενα 17/20


(Κατ' εξαίρεση ανοιχτά τα σχόλια για μανιακούς Κινγκικούς)

27 Comments:

Blogger lakis said...

Δεν είμαι μανιακός με τον Κινγκ, αλλά κάποια του βιβλία μου αρέσουν και κάποια όχι. Πριν λιγους μήνες πήρα να διαβάζω το Needful Things και μέχρι να πάρει μπρος η ιστορία μου έβγαλε την ψυχή. Όχι καιρό πριν είχα διαβάσει το Green Mile και πραγματικά το απόλαυσα. Μια σχέση του ύψους και του βάθους, λοιπόν, η δική μου με τον μάστορα. Μέρα καλή

19/1/09 4:02 AM  
Blogger Librofilo said...

Χάος με τα βιβλία του..Πάντως δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι ήταν τόσα πολλά.Ο "Μαύρος Πύργος" τι είναι?Γιατί τόσοι πολλοί τόμοι?Η συνολική σου άποψη γιά τον Κινγκ?

19/1/09 12:26 PM  
Blogger mamaloukas said...

Lakis
Καλημέρα αγαπητέ... είσαι σε καλό δρόμο :)) keep walking!

Libro d oro
Ο μαύρος πύργος είναι ένα τεραστιο έργο ζωής του Κινγκ που το άρχισε πριν δημοσιεύσει οτιδήποτε, το παράτησε και το συνε΄χισε πολλές φορές και το ολοκλήρωσε μετά το ατύχημά του πριν λίγα χρόνια. Μεγάλο μυθιστορημα στο χωρο του φανταστικού, στο τέλος πρωταγονιστεί κι ο ίδιος ο Κινγκ. με υπέροχες αλλά και βαρετές σελίδες. για χόρταση, φυλακισμένους, αποκλεισμένους κτλ.

Η γνώμη μου για το βασιλιά;
τα χουμε ξαναπει... δε το θυμάσαι
Η κορυφή φίλε μου, από τους μεγαλύτερους εν ζωή συγγραφείς...
Από τους ελάχιστους συγγραφείς που
κυριολεκτικά ζουν για να γράφουν
Το Νόμπελ τού αξίζει 100%

19/1/09 1:23 PM  
Blogger Unknown said...

Δημήτρη αφού σου ευχηθώ Καλή και Δημιουργική Χρονιά να καταθέσω κι εγώ δυο λόγια -που γράφει ο λόγος- για τον μεγάλο Κινγκ.

Συμφωνώ μαζί σου πως είναι από τους μεγαλύτερους εν ζωή συγγραφείς, παγκοσμίως.

Έχω διαβάσει πολλά βιβλία του, όπως έχουμε ήδη πει, τα περισσότερα από αυτά στη γλώσσα του.

Δεν μπορώ να πω ποιο θεωρώ καλύτερο. Μου έρχονται διάφοροι τίτλοι και δεν μπορώ να επιλέξω αλλά δεν θα ξεχάσω ποτέ την περίοδο της ζωής μου, που διάβαζα το Αϋπνία (insomnia) και είχα πάθει τέτοια πλάκα που δεν μπορούσα ούτε εγώ να κοιμηθώ. Έβλεπα παντού γύρω μου Ανθρωπάκια με ψαλίδια στα χέρια, έτοιμα να κόψουν τη δική μου κλωστή.

Δεν με ενδιαφέρει αν είναι εμπορικός λοιπόν ο Κινγκ. Με ενδιαφέρει που τα βιβλία του, καταφέρνουν και με βάζουν στο τριπ του. Αυτό δεν είναι το σημαντικό όταν διαβάζεις κάτι;

Φιλιά!

19/1/09 4:04 PM  
Blogger mamaloukas said...

γεια σου Ντάνα να σαι καλά
Το θυμάμαι κι εγώ το Αυπνία...
φιλιά πολλά

19/1/09 4:18 PM  
Blogger alef said...

"Ρόουζ Μάντερ" αξέχαστη! Η... Μπαντάμ Μποβαρύ του Κινγκ! (εντάξει, μη βαράτε λέμε!) Νομίζω η καλύτερη ηρωίδα του! Οι φεμινίστριες θα πρέπει να έχουν ήδη συνειδητοποιήσει ότι του χρωστούν! Εκείνα τα μαγνητάκια στο ψυγείο της Ρόουζ, δεν πρόκειται να τα ξεχάσω ποτέ!
Εύγε παιδί μου!
Ωραία δουλειά!

19/1/09 6:35 PM  
Blogger mamaloukas said...

οου γιες το θυμάμαι καλά το ροουζ μάντερ... έχει ασχοληθεί σχεδόν με όλα τα θέματα ο αθεοφοβος...
Θένκς για τα κομπλιμεντς
φιλιά πολλά

20/1/09 12:41 PM  
Blogger Babis Dermitzakis said...

Δημήτρη, με κούφανες, δεν έχω ξανακούσει για τέτοιο fan συγγραφέα.

25/1/09 10:26 AM  
Blogger mamaloukas said...

χεχε έτσι είναι Μπάμπη μου, οι μεγάλες αγάπες δεν κρύβονται...

25/1/09 11:23 AM  
Blogger spirou said...

Πολύ χαίρομαι :)
Από τη δεκάδα λείπει ο Μαύρος Πύργος, το Φυλαχτό και η Μακριά Πορεία (για μένα τουλάχιστον).

Ένας Σύλλογος Στιβενκιννγκικών πότε θα δημιουργηθεί στην Ελλάδα,θέλω κόσμο να μιλάω...

23/2/09 8:20 PM  
Blogger mamaloukas said...

Καλημέρα αγαπητή Spirou
ήρθα στο μπλογκ σας, και σας έγραψα εκεί.
είμαστε πολλοί φίλοι του Κινγκ στην Ελλάδα... είναι θέμα χρόνου πότε θα οργανωθούμε...

24/2/09 9:37 AM  
Blogger steve62742 said...

φίλε μου το ποστ σου δεν θα μπορούσε να έρθει σε πιο κατάλληλη στιγμή...δυστηχώς δεν έχω διαβάσει ποτέ μου κανένα βιβλίο του King,και ντροπή μου.αυτό που με απέτρεπε συνεχώς είναι ότι δεν ήξερα με ποιο να ξεκινήσω...αν θες σε παρακαλώ πρότινε μου τα 2 βιβλία του που αξίζει να διαβάσω πρώτα για να μπω στον κόσμο του.
+η γραφή του είναι περίπλοκη?δηλαδή αν τα πάρω στα αγγλικά θα συναντήσω κάποιο σοβαρό πρόβλημα?γενικά δεν έχω πάντως πρόβλημα με τα αγγλικά

7/3/09 4:25 PM  
Blogger mamaloukas said...

αγαπητέ Στιβ... δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι για τίποτα... η ανάγνωση κι η λογοτεχνία πρέπει να είναι προς απόλαυση...
Ο Κινγκ στα αγγλικά δεν είναι δύσκολος... αν δεν έχεις πρόβλημα με τη γλώσσα δοκιμασέ τον άφοβα.
να ξεκινήσεις απο τα καλύτερα:

Λάμψη και Κριστίν. (μαστ)

κι η Ομίχλη πάντως δείχνει την τεχνική που ακολουθεί...
Η Ρίτα Χειγουορθ μικρό διαμάντι...

7/3/09 9:21 PM  
Blogger Unknown said...

Γεια σου! Είμαι 18 χρ.(Νίκος)και είμαι ΤΡΕΛΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΒΟΣ με τον Κινγκ και πρώτη φορά βρίσκω άνθρωπο που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να ενδιφέρεται τόσο πολύ για εκείνον. Οφείλω να ομολογήσω πως μερικά(ελάχιστα)από τα βιβλία του δε μου αρέσουν καθόλου αλλά τον θεωρώ τον πιο υπέροχο συγγραφέα που υπήρξε ποτέ. Δεν έχω τόσα(ελληνικά)βιβλία όσα έχεις και εσύ για τον απλούστατο λόγο ότι πολλά ίδια διηγήματά του υπάρχουν σε πολλά βιβλία. Το μόνο που ουσιαστικά μου λείπει είναι οι Ρυθμιστές. Καλό είναι; Το μαιλ μου για ανταλλαγή απόψεων(αν θες) είναι n-and-ro@hotmail.com. Εξίσου καλό θεωρώ το salem's lot(ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ!!!!). Λοιπόν, γεια... χαιρετισμούς

17/5/09 12:22 AM  
Anonymous MaM said...

Η συλλογη διηγηματων του King με τιτλο Skeleton Crew εχει εκδοθει στα ελληνικα?

Ποιοι ειναι οι τιτλοι ολων των συλλογων που εχουν βγει στα ελληνικα για να δω ποιες εχω και ποιες μου λειπουν?

Αν ξερει καποιος ας μου απαντησει.

17/5/09 11:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

γεια σας με λενε κατερινα κ ειμαι 20 χρονων..πριν απο 6 μηνες αρχισα να διαβαζω τις ιστοριες του king κ πραγματικα μεσα σε αυτους τους μηνες εχω διαβασει 7 βιβλια!! τα αγαπημενα μου μεχρι στιγμης ειναι το salem's lot k τα χρησιμα αντικειμενα.....το κινητο ομολογω οτι δεν με συγκινησε ιδιαιτερα... σκεφτομαι να αγορασω τα.. εφιαλτες κ ονειροτοποι,το μαυρο σπιτι κ το νεκρη ζωνη...ποια η γνωμη σας για αυτα τα βιβλια?

9/1/10 7:10 PM  
Blogger Mamaloukas said...

Νίκο - Τοκεβιλ (αν το προφέρω καλά)
γεια σου, καλώς ήρθες στο μπλογκ... σε νιώθω για τον Κινγκ κι εγώ έχω τρέλα αλλά και συμφωνώ ότι έχει γράψει και μερικά πολύ μέτρια βιβλία. αυτή την εποχή ξαναδιαβάζω τα πρώτα που είχα αγοράσει και μετά από 20 χρόνια ξαναβλέπω με άλλο μάτι πια τα γραπτά του...
οι ρυθμιστές δε με τρέλαναν...

13/1/10 2:47 PM  
Blogger Mamaloukas said...

katerina
καλώς ήρθες στο μπλογκ. καλό κινγκικο διάβασμα σου έυχομαι, τα καλύτερα μου τα γράφω στο ποστ. η νεκρή ζώνη είναι 100% κλασσικός Κινγκ και ΠΡΕΠΕΙ να διαβαστεί, το μάυρο σπίτι είναι επίσης καλό και μετά έρχεται το εφιάλτες και ονειρότοποι που είναι συλλογή διηγημάτων... (κι είναι νταξ... αλλά όχι τίποτα τρομερό)
καλή συνέχεια

13/1/10 2:52 PM  
Blogger Mamaloukas said...

MaM
για το πρωτο που ρωτάς δεν ξέρω
το δεύτερο ψάξε στο ποστ, θα βρεις μια άκρη...
καλώς ήρθες κι ε΄συ

13/1/10 2:53 PM  
Anonymous xaris said...

xairetw to fan diadiktuako koino tou king...exw kai gw mia sullogi arketwn vivliwn tou king..pragmatika exairetikos xristis tis logotexnikis penas...me luphse to gegonos oti kaneis sas den anaferthike stis megalourgies tou IT kai DUMA KEY...paides sygnwmi alla i omixli (oxi oti den einai kalo) kai to salem's lot p.x. den pianoun tpt brosta se auta t aravourgimata...episis ithela na rwtisw gia opoion exei diavasei to neo vivlio tou king to under the dome...axizei??? na ste kala :)

1/9/10 12:11 PM  
Anonymous Irini said...

Επιτέλους κάποιοι γνήσιοι κινγκικοί! Ναι ρε παιδιά γιατί δεν γίνεται μια λέσχη να έχω να μοιραστώ και εγώ με κάποιον το πάθος μου;
Από 16 χρονών τον διαβάζω τον μαιτρ και έχω φτάσει αισίως στα 35...
Εγώ πάντως στη χρυσή δεκάδα μου θα έβαζα σίγουρα το ΙΤ (νομίζω μέσα στα 3 πρώτα), το Νεκρωταφίο Ζώων, το Κάρρυ και τα τρία πρώτα της σειράς του ΜΠ.
Α, και σίγουρα δεν πρέπει να τα ταξινομήσω βάσει αριθμού αναγνώσεων μιας και τα έχω διαβάσει όλα τα βιβλία του από τουλάχιστον 4-5 φορές το καθένα. Αφού όταν δεν έχω τίποτα να διαβάσω, πάει στην προσωπική μου βιβλιοθήκη "ΣΚ" και όλο και κάποιο βρίσκω που θέλω να ξαναθυμηθώ!Χα χα! Δόξα σοι ο Θεός, έχει γράψει πολλά ο μαιτρ!

Ειρήνη

12/1/11 3:15 PM  
Anonymous Tasos said...

wraia sylogh filaraki,eisai tyxairos pou ksereis kai italika kai exeis epipleon yliko...egw exw o,ti exei vgei se ellhnikh ekdosh kai ta perissotera vivlia me ka8hlwsan apo thn arxh mexri to telos.twra diavazw ton tholo,den einai opws alla aristourghmata tou,einai ligo kourastiko se merika shmeia,alla aksizei na to diavaseis

13/8/11 4:59 AM  
Blogger mamaloukas said...

@xaris,Irini, Tasos
χαιρετώ την παρέα που ενώνει η αγάπη για τον Κινγκ. είναι λογικό να υπάρχουν διαφορετικές γνώμες για τα βιβλία του μαέστρου. σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.

2/9/11 9:43 AM  
Blogger xronhs said...

Πάρα πολύ ωραία η συλλογή σου αλλά αν δεν την μηραζεσαι με άλλους δεν έχει αξία

3/12/11 1:39 PM  
Blogger mamaloukas said...

Αγαπητέ Χρόνη, σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου.

3/12/11 4:40 PM  
Blogger DJG said...

Γεια χαρα! Είμαι κι εγώ φαν του Κινγκ, ιδιαίτερα των μικρών ιστοριών του και τις έχω διαβάσει σχεδόν όλες, αν και είναι μεγάλο μπέρδεμα η τακτική των ελλήνων εκδοτών να σπάνε τα βιβλία συλλογές ιστοριών και να τις βάζουν σε άλλα βιβλία. Ήθελα να σε ρωτήσω αν το βιβλίο του Skeleton Crew του 1985 στην Αμερική έχει βγει στα ελληνικά γιατί δεν το έχω βρει πουθενά. Με άλλο τιτλο ίσως ή μήπως οι ιστορίες του έχουν μπει σε άλλα βιβλία? Επίσης ξέρεις αν η τελευταία του συλλογή Full Dark, No Stars έχει κυκλοφορήσει στα ελληνικά ή θα γίνει στο μέλλον?

13/5/12 4:23 PM  
Blogger G.B. said...

Καλημερα φιλε! βλεπω οτι ασχολεισε με Stephen King και θα ηθελα να σε ρωτησω κατι. ξερεις αν το different seasons εχει κυκλοφορισει στα ελληνικα; gbakinio@gmail.com αν θες μου λες εκει. ευχαριστω.

5/7/13 11:16 AM  

Post a Comment

<< Home